關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
921#
發表於 05-11-3 11:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530 寫道:
>fifi,
唔洗趕住比$$$我喎~   


我知你唔等$使,不過如果就到時間就比o左先啦,費事遲d唔記得o左嘛       

Rank: 5Rank: 5


1874
922#
發表於 05-11-3 11:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & wing530,

我噚日行過永安, 就不覺得仲有減價呀, 今日我再幫你地行入去睇下啦.

Rank: 5Rank: 5


2564
923#
發表於 05-11-3 12:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
唔該你先, 我都覺佢食左咳多左.

fifi, wing530
wing on 做完sales 啦. 不過我就唔知你講個d羊毛底衫買幾錢.

Rank: 5Rank: 5


3909
924#
發表於 05-11-3 12:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

大減價時Chicco $178, Morly $185.

halaha,

多謝你先!     

Dear all,

想問下你d會唔會參加學校的運動會啊?因爲仲有成3個星期,我都唔知到時得唔得閑,而加仲沒定到,但聼日要交form啦     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
925#
發表於 05-11-3 12:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>>fifi,
chicco無call我喎, 我係咪比左單你架喇, 果度有無電話呀, call佢問下囉~   

打針果度, 應該講你老公個名就得架喇! 哎呀! 我唔係唔等錢洗, 我係唔等咁小錢洗姐~        唔記得比我, 我咪同你計息囉~     

>>halaha,
下~無喇, 無減價喇~   

>jaisy,
唔洗客氣~ 都唔知幫唔幫到你既!    pinkpink888去左邊呀? 好似唔見成個星期咁既??   

Rank: 5Rank: 5


3909
926#
發表於 05-11-3 13:16 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我唸D貨到o左,chicco會call嘛,貨沒到,call侷D都無用啦 :tongue:  :tongue:  :tongue:

比你計儸,o甘小錢,你計得幾多息啊,除非你係...............大耳窿           

Stephanie頭先係度講要請Anson來屋企‘幫襯’      (我睇侷都係上兩個星期係學校玩shopping遊戲玩多o左)不過我都覺得anson都幾比面我啦,你睇侷平時幾o甘揀飲擇食       

Rank: 3Rank: 3


436
927#
發表於 05-11-3 13:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fi fi,
妳會不會參加運動會呀?我現在都心大心細,因為我個日要上班呀,但我又想herman參加學校活動,妳們都知德寶很少活動,今次唔參加又唔知幾時才有活動 :cry:

Rank: 5Rank: 5


2564
928#
發表於 05-11-3 13:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
我都無打過比佢呀, 好係好鬼busy , 不過我夜
d會call 佢, 因有朋友明晚請滿月酒, 幫你問候下佢先.

想問運動會nc 有無得去架, 同埋點解無得去學校旅行.

jaisy

Rank: 3Rank: 3


110
929#
發表於 05-11-3 14:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我唔鐘意問你, 我鐘意問fifi呀. 吹......... :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

fifi & wing530,
thank you!           

Rank: 5Rank: 5


1874
930#
發表於 05-11-3 14:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

運動會我想參加呀, 但我問咗班主任, 佢話要父母帶小朋友去才可以.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
931#
發表於 05-11-3 14:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
Call下都好喎, 睇下幾時返貨麻, 我驚佢地唔call我喎, 到時又派哂d貨, 咁我地咪有排等~      

好呀, 睇下anson幾時得閒去幫襯, 我要食三文治既~    你d息咪係呢度扣囉~   

>表哥,
你話你係咪"犯賤"啦, 等我下次唔鬼"彩"你呀~ :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  

>jaisy,
nc好似同k1一齊去旅行架, 係明年3月呀, 你慢慢等下啦~     

Rank: 5Rank: 5


2564
932#
發表於 05-11-3 14:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
嘩, 真係有排等, 唔係秋高氣爽去旅行, 要等到潮濕天先去咁奇特.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
933#
發表於 05-11-3 15:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

學校要等到明年流感高峰期先去麻~     

你無聽homingm講咩, 佢仔仔連續兩年病左無得去麻~ :cry:  :cry:

Rank: 5Rank: 5


2564
934#
發表於 05-11-3 15:33 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
真係慘, 我知pink pink 888 上星期日自己一家人搞左個北潭涌一日旅, 係pinkpink book 車 & 租場.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
935#
發表於 05-11-3 15:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy,

有幾慘呀! 係咪最慘無叫你去呀~     

北潭涌係邊架? 係咪西貢黎架? 我地又攪囉~    天高氣爽, 去picnic一流呀!       

Rank: 5Rank: 5


2564
936#
發表於 05-11-3 15:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
我可以死跟架, 我識晒左全家人from 老到嫩
但果日我要去bk 另外個邊oct 02 媽媽會生日會, 所以無得死跟.

搞picnic我贊成

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
937#
發表於 05-11-3 15:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

表哥,

係邊呀? 無上黎咩? 我都好聊呀, 成個下午都係度上網咋~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
938#
發表於 05-11-3 15:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy,

去左生日會呀, 好唔好玩呀?

我都想攪下picnic, 可以放下風箏, 踩下單車(大怪獸果d), 唸起都開心呀~     

Rank: 5Rank: 5


2564
939#
發表於 05-11-3 15:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing 530
係咪得爸爸蹅媽咪仔仔坐後面果隻車? 我都鍾意呀, 上個月去左沙田蹅左一個鐘.

生日會好玩, 去hotel 搞食buffet. Vanna 梗開心啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
940#
發表於 05-11-3 16:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

係呀, 係呀, 我都想同anson踩下, 我地未踩過架, 好唔好玩架? 會唔會好倦架? 係沙田邊度踩架?

嘩~ 去hotel慶祝生日呀, 咁咪好多人囉, 洗唔洗book場呀? 你地係咪包起佢呢?     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖