關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
921#
發表於 08-1-29 11:57 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:54 發表

唔緊要啦!我女都係考得唔好!

琴晚佢派新書,已經做功課,D數同常識(睇方向)又係錯到飛起,佢仲要同我拗 。不過跟著同佢一齊整餅,乜唔開心都冇囉! ...

:( 唉! 佢派晒卷啦, 係淨返英文未, 因仲未考晒ORAL!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
922#
發表於 08-1-29 11:58 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:56 發表
VERY HUNGRY NOW!

我仲未喎 可能今朝個早餐大大份.

Rank: 8Rank: 8


17269
923#
發表於 08-1-29 11:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 11:57 發表

:( 唉! 佢派晒卷啦, 係淨返英文未, 因仲未考晒ORAL!!

咁其他科OK咪得囉!

Rank: 8Rank: 8


17269
924#
發表於 08-1-29 11:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 11:58 發表

我仲未喎 可能今朝個早餐大大份.

咁你食乜大份早餐呀?

我食左腿旦面+O茶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
925#
發表於 08-1-29 12:01 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:58 發表

咁其他科OK咪得囉!

:( :( 都唔係好囉!!!

我今朝食沙嗲牛肉米+餐旦+熱奶茶!!!:D

Rank: 8Rank: 8


17269
926#
發表於 08-1-29 12:03 |只看該作者
今年過年應該都係濕凍,年29都係得12度。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
927#
發表於 08-1-29 12:04 |只看該作者
識咗我, 又點會蠢呢

整餅活動等我工人嚟咗先la, because 好多嘢要洗ga.
原文章由 phoebecyl 於 08-1-29 11:06 發表
你d睇下我幾蠢...只係講左句話引左我出來。
cc美人...上次我問你幾時攪整餅活動你都冇去攪,我等到頸都長啦。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
928#
發表於 08-1-29 12:04 |只看該作者
咁都唔記得 肚臍單:tongue:
我在雜誌睇到新 lv 漆皮深紫色銀包 (I like purple), 我想去睇睇專門店有冇其他款....love >>> 我睇完如睇啱我會再話你知吓
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 11:41 發表

C火, 我叫你搵乜野呀????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
929#
發表於 08-1-29 12:06 |只看該作者
唔洗:(  下學期加把努力  (咁你囡學校程度深好多既...)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 12:01 發表

:( :( 都唔係好囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
930#
發表於 08-1-29 12:06 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-29 12:04 發表
咁都唔記得 肚臍單:tongue:

...

OIC, 都係FUNFUN心水清囉!!!!:D :D

Rank: 8Rank: 8


17269
931#
發表於 08-1-29 12:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 12:01 發表

:( :( 都唔係好囉!!!

我今朝食沙嗲牛肉米+餐旦+熱奶茶!!!:D

come come:

你要求高咋!唔緊要啦,我地大家一齊 fighting 囉!

講開你的打旦器,我女女好驚D聲呀,我一開機,佢就震一震,又話我咁嘈,會搔擾佢篩粉喎!睇佢震個樣,差D想笑出來。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
932#
發表於 08-1-29 12:07 |只看該作者
我尋晚包書包到成12點
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-29 11:39 發表
come

我尋晚未得閒搵住因為亞囡尋日派新書又要填新手冊,今晚今晚:D :D :D

kt ma: courier來左收件啦

Rank: 8Rank: 8


17269
933#
發表於 08-1-29 12:07 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-29 12:04 發表
咁都唔記得 肚臍單:tongue:
我在雜誌睇到新 lv 漆皮深紫色銀包 (I like purple), 我想去睇睇專門店有冇其他款....love >>> 我睇完如睇啱我會再話你知吓
...

魔鬼 fun fun:買多D啦!
lv 漆皮深紫色銀包》》乜樣架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
934#
發表於 08-1-29 12:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-29 12:06 發表
唔洗:(  下學期加把努力  (咁你囡學校程度深好多既...)

可能我LEE個亞媽又懶, 無叫佢做多D題目啦!!!:(

Rank: 8Rank: 8


17269
935#
發表於 08-1-29 12:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-29 12:07 發表
我尋晚包書包到成12點   

比此,比此啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
936#
發表於 08-1-29 12:09 |只看該作者
講吓我昨日去洗牙, 牙醫話我有一隻需要整牙套, 因 n年前杜了牙根, 牙齒崩了一忽, 所以薄了好多, 最好做個牙套套住, 我問:lee 個療程幾錢? 又要洗千多元喇....

Rank: 8Rank: 8


17269
937#
發表於 08-1-29 12:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 12:08 發表

可能我LEE個亞媽又懶, 無叫佢做多D題目啦!!!:(

我有叫女女做,都冇用,D題目錯哂,D exam題目更錯得離普。

Rank: 8Rank: 8


17269
938#
發表於 08-1-29 12:10 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-29 12:09 發表
講吓我昨日去洗牙, 牙醫話我有一隻需要整牙套, 因 n年前杜了牙根, 牙齒崩了一忽, 所以薄了好多, 最好做個牙套套住, 我問:lee 個療程幾錢? 又要洗千多元喇.... ...

要喇!唔算貴添。:(

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
939#
發表於 08-1-29 12:11 |只看該作者
咁你去電器shop問吓la.

我都係睇書自學ga jar, 唔係好叻, 你試吓d粉篩幾次先+落d旦槳到.

原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:08 發表

我looked過,掉轉的就有!

CC美人,快D過番幾招俾我,點先整到Dcake鬆軟呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
940#
發表於 08-1-29 12:11 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-29 12:06 發表

come come:

你要求高咋!唔緊要啦,我地大家一齊 fighting 囉!

講開你的打旦器,我女女好驚D聲呀,我一開機,佢就震一震,又話我咁嘈,會搔擾佢篩粉喎!睇佢震個樣,差D想笑出來。 ...

我唔會要求高喎!!!
‹ 上一主題|下一主題