關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
921#
發表於 07-12-28 13:14 |只看該作者
cy                      1boy      1girl
come                               1girl
hoganma            1boy
katiema                           1 girl
fun                     2boys

仲有無呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
922#
發表於 07-12-28 13:15 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-12-28 13:04 發表
睇見你地講去 bbq, 都好想join 一齊玩, but 又有其他野要搞個日..... 唯有下次先啦

你果日有乜野節目????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
923#
發表於 07-12-28 13:17 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-28 13:10 發表
普通咋, 地方又唔方便 (何文田), only夠平, $120/per person, 包 6-11pm..

jerry媽: 你果日1拖2得唔得呀?? tko好近咋喎

Rank: 5Rank: 5


2967
924#
發表於 07-12-28 13:18 |只看該作者
我一陣1家4口去街街, any urgent 嘢要我做, please call me
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
925#
發表於 07-12-28 13:20 |只看該作者
jerry 媽,叫工人放sat, o 唔o 呀
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 13:17 發表

jerry媽: 你果日1拖2得唔得呀?? tko好近咋喎
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
926#
發表於 07-12-28 13:52 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 13:18 發表
我一陣1家4口去街街, any urgent 嘢要我做, please call me

去邊頭行街呀?????

Rank: 5Rank: 5


2967
927#
發表於 07-12-28 13:58 |只看該作者
其實去追$.:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 13:52 發表

去邊頭行街呀?????
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
928#
發表於 07-12-28 14:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 13:58 發表
其實去追$.:-|

希望你地今日追倒啦.:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
929#
發表於 07-12-28 14:02 |只看該作者
希望la, 驚車$都蝕埋jar:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 14:00 發表

希望你地今日追倒啦.:tongue: :tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
930#
發表於 07-12-28 14:14 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 14:02 發表
希望la, 驚車$都蝕埋jar:cry:

cy,

Wish u good luck!

Rank: 6Rank: 6


8125
931#
發表於 07-12-28 14:45 |只看該作者
cy

1家4口去追數?? 希望你追到 good luck & all the best to you~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
932#
發表於 07-12-28 14:55 |只看該作者
剛剛去完bank返來!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
933#
發表於 07-12-28 14:57 |只看該作者
Good Luck Good Luck
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 14:02 發表
希望la, 驚車$都蝕埋jar:cry:

Rank: 6Rank: 6


8125
934#
發表於 07-12-28 14:57 |只看該作者
COME

IF 29 AFTERNOON GO SHENZHEN, are you OK??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
935#
發表於 07-12-28 14:58 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-28 14:14 發表

cy,

Wish u good luck!

ky: 你有無睇倒我個post????? 如你淨係湊女上藍田, 湊完你再過黎同我地傾下計好嗎????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
936#
發表於 07-12-28 14:58 |只看該作者
OKOK 4 boys 3 girls 我聽日買野

多, 如果去就加多1 boy 1 girl right?
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 13:14 發表
cy                      1boy      1girl
come                               1girl
hoganma            1boy
katiema                           1 girl
fun                     2boys

仲有無呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
937#
發表於 07-12-28 14:59 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-28 14:57 發表
COME

IF 29 AFTERNOON GO SHENZHEN, are you OK??

29/12我要湊女, 去唔倒了.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
938#
發表於 07-12-28 14:59 |只看該作者
係la, 過黎傾下計, 唔燒都得gar

我都戒口, 唔點食gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 14:58 發表

ky: 你有無睇倒我個post????? 如你淨係湊女上藍田, 湊完你再過黎同我地傾下計好嗎????

Rank: 6Rank: 6


8125
939#
發表於 07-12-28 15:06 |只看該作者
yes, 女-8歲半, 仔-6歲半

原文章由 hoganmama 於 07-12-28 02:58 PM 發表
OKOK 4 boys 3 girls 我聽日買野

多, 如果去就加多1 boy 1 girl right?

Rank: 6Rank: 6


8125
940#
發表於 07-12-28 15:07 |只看該作者
請問係未, if 去的話, 要自行準備各位小朋友既禮物包?? 定係大會安排每人1份呀??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖