關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
921#
發表於 07-11-21 10:52 |只看該作者
12月開party果時應該ok啦,呢輪要閉關

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:40 硐表
love,我都未同哂全部姊妹見面,唔知幾時又可以約埋一齊食飯吹水

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
922#
發表於 07-11-21 10:53 |只看該作者
好ar, 我有興趣ar, 食過一次, 好食又平

不過個度好衰gor wor, 要一半人先可以入座gar, 6:30前就無咁多人
原文章由 雪文 於 07-11-21 10:49 硐表
多利是話佢可以九龍灣大榮華拎位, 我都想去呢間, 仲有無人有興趣 ?  不過大家要約期就難D.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
923#
發表於 07-11-21 10:54 |只看該作者
上次見到你仔仔, 我都發覺到佢真係幾鐘意跑
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:49 硐表



呢個問題我亞仔個班主任都有同我講, 話亞仔好仲意係課室跑黎跑去… 驚佢跌倒, 其實係屋企都係咁gei lar…. 話極都唔聽   次次都係要等到我老公用籐條佢先停.... 停左幾分鐘.... ...

Rank: 8Rank: 8


17382
924#
發表於 07-11-21 10:54 |只看該作者
最多做15頁姐,唔洗做曬15頁


原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:43 硐表
你地一年級都要做咁多頁

Rank: 5Rank: 5


2967
925#
發表於 07-11-21 10:56 |只看該作者
我ok wor,如果有人早d拎位就好d,我試過等2hrs

多利是,麻煩你la.

原文章由 雪文 於 07-11-21 10:49 硐表
多利是話佢可以九龍灣大榮華拎位, 我都想去呢間, 仲有無人有興趣 ?  不過大家要約期就難D.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
926#
發表於 07-11-21 10:56 |只看該作者
我好有興趣啊 如有需要搵你


原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:45 硐表


可以(暗地內當係你的lor, 無人check, 我try 借比個friend)
二人 --半價
三人 --7.3折
四人以上--8折

Rank: 6Rank: 6


6601
927#
發表於 07-11-21 10:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:53 硐表
好ar, 我有興趣ar, 食過一次, 好食又平

不過個度好衰gor wor, 要一半人先可以入座gar, 6:30前就無咁多人

真係勁多人架!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
928#
發表於 07-11-21 10:57 |只看該作者
初開張時, 真係好誇 (等位).
我都想去呀, 大家就就時間去一次.:D
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:53 硐表
好ar, 我有興趣ar, 食過一次, 好食又平

不過個度好衰gor wor, 要一半人先可以入座gar, 6:30前就無咁多人

Rank: 5Rank: 5


2967
929#
發表於 07-11-21 10:57 |只看該作者
咁半價咗要幾$一位

原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:45 硐表


可以(暗地內當係你的lor, 無人check, 我try 借比個friend)
二人 --半價
三人 --7.3折
四人以上--8折
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
930#
發表於 07-11-21 10:57 |只看該作者
我女今朝又short起上黎:cry: 話好怕"死", 咁我今次認真地問佢係邊度得知lee d 訊息返黎, 佢答: 係我個櫃桶!(佢 住黎講), 我都"r"晒頭, 個櫃桶有d乜呢? 之後佢又講我個米奇file.:cry: 又話好驚各樣各樣....又話我同你都有架:cry: ...之後我醒起啦.......

就係我同佢出世紙......張紙印住~生註冊處...

真係激...呀!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-21 10:59 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
931#
發表於 07-11-21 10:58 |只看該作者
: : : :

原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:52 硐表
佢一年級時已鐘意跑
所以今年就被老師選左佢出去 '九東'比賽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
932#
發表於 07-11-21 10:58 |只看該作者
我上次去都等左成2個鐘, 一路等我老公一路鬧, 又話一早講左好多人gar la, 等好耐gar la…….. 所以我唔敢再話去
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:56 硐表
我ok wor,如果有人早d拎位就好d,我試過等2hrs

多利是,麻煩你la.

Rank: 8Rank: 8


17382
933#
發表於 07-11-21 10:59 |只看該作者
我囡班主任都好好人架,我都好感動:loveliness: :loveliness: :loveliness:
你囡班主任真係好好人呀:loveliness: :loveliness:


原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:50 硐表

love,
真係要多D交流囉!

呀女p.1個班主任好好,屋企有事,個miss都睇住呀女,甚至寫紙仔叫佢加油,好感動。

而家p.2的老師就好cool囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
934#
發表於 07-11-21 10:59 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:57 硐表
我女今朝又short起上黎:cry: 話好怕"死", 咁我今次認真地問佢係邊度得知lee d 訊息返黎, 佢答: 係我個櫃桶!(佢 住黎講), 我都"r"晒頭, 個櫃桶有d乜呢? 之後佢又講我個米奇file.:cry: 又話好驚各樣各樣....又話我 ...
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
935#
發表於 07-11-21 11:00 |只看該作者
笑c我啦


原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:52 硐表
佢一年級時已鐘意跑
所以今年就被老師選左佢出去 '九東'比賽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
936#
發表於 07-11-21 11:01 |只看該作者
原本我想約大家下周五( 不過我要拖住二件出來)
但係 呢排係咁吃吃吃, 肥C我啦.

今星期五同come, fun去小肥羊
星期六同多利是, Tang去六仟館

Rank: 5Rank: 5


2967
937#
發表於 07-11-21 11:01 |只看該作者
上次我同自己屋企人去,我如姐等到 .
我唔敢叫c6去,佢實
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:58 硐表
我上次去都等左成2個鐘, 一路等我老公一路鬧, 又話一早講左好多人gar la, 等好耐gar la…….. 所以我唔敢再話去
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
938#
發表於 07-11-21 11:02 |只看該作者
第日我可以借比我用嗎?我都好鐘意去都會海x食buffet, 貪佢夠多選擇


原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:39 硐表
今日真係好齊人wo….. 我追post……追到氣咳….. 終於先溫完書, 講開食buffet, 其實都係都會海逸正d, 因為我有會員card 有半價, 不過就真係好多人, d座位都唔太闊.. 不過因為成年都係食個間, 大家都提議試其他…op ...

Rank: 6Rank: 6


8953
939#
發表於 07-11-21 11:02 |只看該作者
其一, 阿女學校又有新聞
其二, 昨晚同老公吵了幾咀. 呢樣先係主因.
話說, 昨天我在網上講左一d阿女的情緒問題及同同學的問題, 回家後有同佢提起.
佢話 我唔應該將件事越講越多, 好似好大件事o甘!!
我說, 我也只是同朋友傾下計, 將壓力散發講出來姐.
佢話 我o甘樣會影響到阿女的交友方式 , 唔好由家長去決定佢點做喎, 要佢自已解決喎.
我話, o甘即話係我多事啦, 我又唔係同女講.  
佢話 o甘樣會表現出來對女都有壓力喎. 又話我呢排對女好惡死.
大佬呀, 我講幾句野就變得o甘嚴重.  個女懶散左大家都知啦, 成日都係我唱紅臉來閙人, 佢就唱白臉做好人!!  O甘我都唔知點教啦, 以後你自已搞掂啦…

Rank: 6Rank: 6


6601
940#
發表於 07-11-21 11:02 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:59 硐表
我囡班主任都好好人架,我都好感動:loveliness: :loveliness: :loveliness:
你囡班主任真係好好人呀:loveliness: :loveliness:

會唔會同一人呀?佢姓乜架?:loveliness:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖