關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
921#
發表於 07-11-13 13:02 |只看該作者
lee 個提議好似有 d 難度
唯有平時想放假時就同上司講
勞工法例是否只有一年/7days? 有冇得遞增 gar

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:53 硐表
一係一人一半lor, 4日新年放, 留番3日自己, 有咩事都可以請下ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
922#
發表於 07-11-13 13:05 |只看該作者
funfun,我好煩呀

我唔可以2月放二日, 3月放四日啦.

我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-.

我又要請一日假返深圳啦:cry:   或者又"並"假

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-13 13:11 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
923#
發表於 07-11-13 13:09 |只看該作者
so poor
原文章由 雪文 於 07-11-13 13:05 硐表
funfun,我好煩呀

我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-.

我又要請一日假返深圳啦:cry:   或者又"並"假 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
924#
發表於 07-11-13 13:10 |只看該作者
see this http://www.labour.gov.hk/public/pdf/wcp/ConciseGuide/04.pdf
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 13:02 硐表
lee 個提議好似有 d 難度
唯有平時想放假時就同上司講
勞工法例是否只有一年/7days? 有冇得遞增 gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
925#
發表於 07-11-13 13:18 |只看該作者
各位仲有冇萬O印花多, 我細佬仲要.

我出去買長祙俾亞囡, 童軍冬天都穿短裙, 今個星期日要去西貢.

Rank: 5Rank: 5


2967
926#
發表於 07-11-13 13:19 |只看該作者
諗住問定先!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 12:40 硐表

你有打算啦, 係咪???
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
927#
發表於 07-11-13 13:23 |只看該作者
我都唔鍾意,平時想放大假都唔得
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:53 硐表
我就唔鍾意咁la, 要人全部放晒, 一係一人一半lor, 4日新年放, 留番3日自己, 有咩事都可以請下ma
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
928#
發表於 07-11-13 13:25 |只看該作者
hi, hermanpapa, 我囡囡同你仔仔同一間小學,多多指教.
原文章由 hermanpapa 於 07-11-13 12:52 硐表
Busy on my duty and personal matter.

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-13 13:27 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
929#
發表於 07-11-13 13:26 |只看該作者
吓,咁大件事
原文章由 雪文 於 07-11-13 13:05 硐表
funfun,我好煩呀

我唔可以2月放二日, 3月放四日啦.

我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-.

我又要請一日假返深圳啦:cry:   或者又"並"假 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
930#
發表於 07-11-13 13:29 |只看該作者
thanks.同亞女一齊look look
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:41 硐表
http://www.ho-sum.org/chi/index.jsp

see this
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
931#
發表於 07-11-13 13:37 |只看該作者
頭先去完法援處,俾咗一大叠嘢俾我,我都係攞嚟look吓,我都唔希望同c6攪到咁差.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
932#
發表於 07-11-13 13:46 |只看該作者
雪文: 你lee d 叫杜牙根是嗎????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
933#
發表於 07-11-13 14:13 |只看該作者
係咪太多人爭, 所以公司安排唔到呢?

在深圳做會否穩震? 好似要分幾次做 bor (杜牙根手術) 價錢平好多嗎?

原文章由 雪文 於 07-11-13 13:05 硐表
funfun,我好煩呀

我唔可以2月放二日, 3月放四日啦.

我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
934#
發表於 07-11-13 14:20 |只看該作者
我又忍唔住要上黎 xx, 剛剛佢同我一個同事(亞b)出左街, 咁我同事個電話飛左去一個大陸電話, 而家仲關左機的, 我今朝打幾次比佢(佢今日係有返工), 都飛左留言, (普通話)機主已關機, 請你xxxxx. 我咪打比我xx同佢講: 話比亞b知, 佢個電話飛左去大陸電話度, 叫佢將條線飛返啦! 我xx話: 乜話? 點呀?   , 我同佢講多一次話: 亞b條線飛左去大陸電話度, 你同佢講就得架啦!
我心諗, 叫你咁講就咁講啦, 問問問, 你知個屁咩!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-13 14:21 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
935#
發表於 07-11-13 14:22 |只看該作者
funfun,係太多人争.  我個部門office 坐8個人, 有3個人攞咗假, 我就攞唔到啦.

深圳係醫院, OK加. 講真係未係香港睇過牙.  我今日打返去問個醫生, 佢話上次都係同我社緊牙根啦, 希望今次去完唔使啦.

我會請星期五, 叫埋C6一齊去行吓街.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 14:13 硐表
係咪太多人爭, 所以公司安排唔到呢?

在深圳做會否穩震? 好似要分幾次做 bor (杜牙根手術) 價錢平好多嗎?

Rank: 5Rank: 5


2967
936#
發表於 07-11-13 14:28 |只看該作者
有d人就係咁老土,點極都唔明.我公司d人都係咁上下,成日muk都urent.但係佢地又唔明,唔係我唔做,而係做一樣嘢,muk鬼都要apply,要等approve ma
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:20 硐表
我又忍唔住要上黎 xx, 剛剛佢同我一個同事(亞b)出左街, 咁我同事個電話飛左去一個大陸電話, 而家仲關左機的, 我今朝打幾次比佢(佢今日係有返工), 都飛左留言, (普通話)機主已關機, 請你xxxxx. 我咪打比我xx ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
937#
發表於 07-11-13 14:29 |只看該作者

Rank: 5Rank: 5


2967
938#
發表於 07-11-13 14:30 |只看該作者
星期五同c6一齊行街街,sin mo c 人la
原文章由 雪文 於 07-11-13 14:22 硐表
funfun,係太多人争.  我個部門office 坐8個人, 有3個人攞咗假, 我就攞唔到啦.

深圳係醫院, OK加. 講真係未係香港睇過牙.  我今日打返去問個醫生, 佢話上次都係同我社緊牙根啦, 希望今次去完唔使啦.

我會請星期五,  ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
939#
發表於 07-11-13 14:30 |只看該作者
me too, everyday
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:29 硐表
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
940#
發表於 07-11-13 14:32 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 14:30 硐表
me too, everyday

我尋日成點先瞓, 又喉嚨痛, 成日醒....:cry: :cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題