關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 4


679
921#
發表於 07-10-18 17:42 |只看該作者
byebye
原文章由 novemberwm 於 07-10-18 17:25 硐表


聽日放假啦 !! 好開心.....:time: bye bye...

Rank: 5Rank: 5


2065
922#
發表於 07-10-18 18:22 |只看該作者
Jerry Ma,

我 o.k.o.k.o.k.o.k.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-18 16:34 硐表
尋日無返工, 攪到今日超忙, 有事搵我就留言啦, 我有時間就會睇架...

亞仔個生日會, 我應該會去蔚藍灣畔個club house度攪, 不過我仲未book: : , 12月2日下午, 大家出席嗎?? ...

Rank: 5Rank: 5


2065
923#
發表於 07-10-18 18:29 |只看該作者
我未必攪架, 我超忙又怕煩, 去 Jerry Ma 果個高興下就得, 佢最主要想一班人一起玩。
Jerry Ma 我女 Dec 9,原來大家生日日期咁近

Rank: 8Rank: 8


19346
924#
發表於 07-10-18 21:03 |只看該作者
Kitty

我睇相呀,你send e-mail比我呀!
我而家份工唔可以好似以前咁日日上來同佢地一齊傾,我食lunch時間都會上來睇下佢地講咩!
你新屋比以前大咪住得舒服d


check pm thanks!

原文章由 kitty 於 07-10-17 22:22 硐表
hin_bb,
真係好耐冇同你傾 la,你而家點呀?
我新居都ok大啦,我覺得好實用,大過以前觀塘租屋果時,我有相你睇唔睇丫 ?
你而家係咪好小上來呀?

雪文,
我覺得你仲叻啦,又工作之餘仲要照顧兩個小朋友,又不同學校,時間又不 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
925#
發表於 07-10-18 21:09 |只看該作者
睇左la, 好失望, 又話有小朋友的相。講到好似個別咁, 原來是集體想, 我女得2張咁大把。

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 16:29 硐表
Katiema, 睇左隻dvd未? 我睇左la, 真係超唔掂, d手法仲衰過我用dv影個仔, 震到c

Rank: 5Rank: 5


2065
926#
發表於 07-10-18 21:16 |只看該作者
HINBB

你間屋好靚, 我10 年後都未必住到 。你下次聚會一定要出現, 你是這 TOPIC 的中樓底柱。

原文章由 HIN_bb 於 07-10-18 21:03 硐表
Kitty

我睇相呀,你send e-mail比我呀!
我而家份工唔可以好似以前咁日日上來同佢地一齊傾,我食lunch時間都會上來睇下佢地講咩!
你新屋比以前大咪住得舒服d


check pm thanks!

...

Rank: 8Rank: 8


19346
927#
發表於 07-10-18 21:27 |只看該作者
katiekma

你一定好住到我呢間屋,你日日上來發表多d啦
好呀,下次一定出來認識你
你囡囡讀邊間小學呀?


原文章由 katiekma 於 07-10-18 21:16 硐表
HINBB

你間屋好靚, 我10 年後都未必住到 。你下次聚會一定要出現, 你是這 TOPIC 的中樓底柱。

Rank: 8Rank: 8


19346
928#
發表於 07-10-18 21:32 |只看該作者
Jerry豬媽咪

請唔請我去呀
遲D book左你再叫minnie通知我!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-18 17:05 硐表
無人覆=無人去

Rank: 5Rank: 5


2065
929#
發表於 07-10-18 21:37 |只看該作者
我女女同 hoganmama & iloveub4一樣, 德田x強 p1。

原文章由 HIN_bb 於 07-10-18 21:27 硐表
katiekma

你一定好住到我呢間屋,你日日上來發表多d啦
好呀,下次一定出來認識你
你囡囡讀邊間小學呀?

Rank: 8Rank: 8


19346
930#
發表於 07-10-18 21:40 |只看該作者
咁好有幾位小朋友一間學校,大家咪可以互相交流,
係咪讀埋一班呀?
囡囡每日多唔多功課呀?

原文章由 katiekma 於 07-10-18 21:37 硐表
我女女同 hoganmama & iloveub4一樣, 德田x強 p1。

Rank: 5Rank: 5


2065
931#
發表於 07-10-18 21:56 |只看該作者
我地吾同班架, 不過都好多野傾 , 我覺得都幾多功課, 課程都好急下, 一星期又默英文, 又默中文, 中文重要默2課,都好金下。

原文章由 HIN_bb 於 07-10-18 21:40 硐表
咁好有幾位小朋友一間學校,大家咪可以互相交流,
係咪讀埋一班呀?
囡囡每日多唔多功課呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
932#
發表於 07-10-18 22:00 |只看該作者
HIN_BB: 尋晚話上黎都無時間, 今晚見你又係度, 搵下你先!!!

我女而家d功課好深呀(普通話), d 拚音我都係半桶水, 教佢唔倒, 佢地而家成日都要背聲母表, 韻母表, 下個星期仲話要默添:cry:
英文都ok, 數學又係大轉變, 而家出的題目全部都要解題, 難左幾多囉! 你亞仔點呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
933#
發表於 07-10-18 22:01 |只看該作者
katiekma: 你今晚都得閒呀?
原文章由 katiekma 於 07-10-18 21:56 硐表
我地吾同班架, 不過都好多野傾 , 我覺得都幾多功課, 課程都好急下, 一星期又默英文, 又默中文, 中文重要默2課,都好金下。

Rank: 5Rank: 5


2065
934#
發表於 07-10-18 22:03 |只看該作者
Come come,

我好橙呀, 日頭巧忙上吾到來傾, 明天亞女吾駛返學我先上來蛇下。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 22:00 硐表
HIN_BB: 尋晚話上黎都無時間, 今晚見你又係度, 搵下你先!!!

我女而家d功課好深呀(普通話), d 拚音我都係半桶水, 教佢唔倒, 佢地而家成日都要背聲母表, 韻母表, 下個星期仲話要默添:cry:
英文都ok, 數學又係大轉變, ...

Rank: 5Rank: 5


2065
935#
發表於 07-10-18 22:11 |只看該作者
其實我夜晚都有上來追 post 架, 不過呢到冇人之嗎?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 22:01 硐表
katiekma: 你今晚都得閒呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
936#
發表於 07-10-18 22:13 |只看該作者
你真係勤力架啦!!!!

想同你/你老公講聲: 上次你老公教d小朋友打羽毛球, 真係有d料到喎, 星期日我同女女落樓下打, 佢而家打左幾下啦, 真係唔該晒~~~教練呀. :

原文章由 katiekma 於 07-10-18 22:11 硐表
其實我夜晚都有上來追 post 架, 不過呢到冇人之嗎?

Rank: 5Rank: 5


2065
937#
發表於 07-10-18 22:27 |只看該作者
糸咩

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 22:13 硐表
你真係勤力架啦!!!!

想同你/你老公講聲: 上次你老公教d小朋友打羽毛球, 真係有d料到喎, 星期日我同女女落樓下打, 佢而家打左幾下啦, 真係唔該晒~~~教練呀. :

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
938#
發表於 07-10-18 22:32 |只看該作者
katiema: 我閃啦, go to , 星期六再傾啦, 88!
原文章由 katiekma 於 07-10-18 22:27 硐表
糸咩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
939#
發表於 07-10-19 13:17 |只看該作者
come,

尋日去左b+ab試左個條jeans, 最大size我都扣唔埋"樓"

係izzue試左1條褲, ok, 不過太貴, original $499, 81折都要成$404, no la  $400有好多選擇, 再look look先

我明天都要返工, 聽日再傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
940#
發表於 07-10-19 22:21 |只看該作者
hoganma: 咁你覺得條牛仔褲ok嗎??  我用黎親長身衫, 影得個下身好瘦架!!!
izzue d 野係幾貴的.
原文章由 hoganmama 於 07-10-19 13:17 硐表
come,

尋日去左b+ab試左個條jeans, 最大size我都扣唔埋"樓"

係izzue試左1條褲, ok, 不過太貴, original $499, 81折都要成$404, no la  $400有好多選擇, 再look look先

我明天都要返工, 聽日再傾 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖