關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
921#
發表於 07-10-4 15:05 |只看該作者
我好認同架因為有運動真係差好遠的

原文章由 雪文 於 07-10-4 15:00 硐表
剛才打電話俾我老公, 問佢點解瞓得比我少, 又可以咁精神.

佢話生命在于運動.

Love, 你實好應同啦

Rank: 8Rank: 8


17382
922#
發表於 07-10-4 15:07 |只看該作者
我囡同你仔2個都係不相百X架啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:04 硐表
我仔都口水多過浪花la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
923#
發表於 07-10-4 15:08 |只看該作者
我覺得買左比佢玩下無防, 不過你要收埋, 同必須堅持幾時先可以玩, 玩幾耐之類, 一星期只可有玩一日

我唔贊成做完功課就可以玩, d功課一定寫到打風咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:03 硐表
雪文

可以的話就唔好買啦,你一開左個頭就好難收架啦因為你亞仔大個啦

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-4 15:17 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
924#
發表於 07-10-4 15:08 |只看該作者
hoganma  , 我日日對住佢哋, 真係有少少厭.   真係好想自己行開吓.

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 14:58 硐表
個個小朋友都係咁gar la, 有邊個小朋友唔心急? 我寧願同佢地多傾計, 點都好過比部機佢地

我家姐以前就係咁, 佢成日去行街, 個仔就成日住部gameboy
...

Rank: 8Rank: 8


17382
925#
發表於 07-10-4 15:08 |只看該作者
咁我又唔會慢WOR,又係地區問題

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 15:04 硐表
今日上bk好慢慢慢慢慢呀............

公司2隻xx又唔xxxx:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: help meeeeeeeeeee

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
926#
發表於 07-10-4 15:09 |只看該作者
  兩小無猜
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:07 硐表
我囡同你仔2個都係不相百X架啦

Rank: 5Rank: 5


3212
927#
發表於 07-10-4 15:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 14:53 硐表
但係佢真係好煩, 會不停咁同我講嘢, 我想休息一下都唔得.


仔仔又唔係超煩個種, 我都想同佢傾多d計, 可能佢仲細啦, 佢都唔係好多時會主動告訴我學校發生的事情, 好多時都係我問佢喳……有問左都冇答到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
928#
發表於 07-10-4 15:11 |只看該作者
對住個仔我又唔會 (c6就會), 不過個人好悶, 大壓力 (功課+教導), 我都想行開下
原文章由 雪文 於 07-10-4 15:08 硐表
hoganma  , 我日日對住佢哋, 真係有少少厭.   真係好想自己行開吓.

Rank: 8Rank: 8


17382
929#
發表於 07-10-4 15:13 |只看該作者
都係既,如真係買既話要講清楚及執行上要堅持囉

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:08 硐表
我覺得買左比佢玩下無防, 不過你要收埋, 同必須堅持幾時先可以玩, 玩幾耐之類, 一星期只可有玩一日

我唔贊成做完功課就可以玩, 咁d功課一定寫到打射咁
...

Rank: 4


679
930#
發表於 07-10-4 15:14 |只看該作者
me too, 我同你實在太啱key.
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:11 硐表
對住個仔我又唔會厭 (c6就會), 不過個人好悶, 大壓力 (功課+教導), 我都想行開下

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
931#
發表於 07-10-4 15:16 |只看該作者
男仔係咁gor wor, 我仔k1個時又係唔同我講學校dgar, 淨係肯講係學校食咩, 你要不停引導佢講出黎

而家我仔好d, 有時都主動講下學校發生咩事, 尋日我先問佢學校有d咩玩ar, 佢串串拱話, 返學咪又係學中英數常識lor, 仲有d咩, 真係想醒巴佢嘆下
原文章由 novemberwm 於 07-10-4 15:11 硐表


仔仔又唔係超煩個種, 我都想同佢傾多d計, 可能佢仲細啦, 佢都唔係好多時會主動告訴我學校發生的事情, 好多時都係我問佢喳……有問左都冇答到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
932#
發表於 07-10-4 15:17 |只看該作者
咁我地有無機會攪個齋媽咪”party or bbq or buffet or 大陸團咁呢??????

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:11 硐表
對住個仔我又唔會厭 (c6就會), 不過個人好悶, 大壓力 (功課+教導), 我都想行開下

Rank: 5Rank: 5


3212
933#
發表於 07-10-4 15:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:11 硐表
對住個仔我又唔會厭 (c6就會), 不過個人好悶, 大壓力 (功課+教導), 我都想行開下


文文 & hoganmama 咁你地一齊約埋行開下啦..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
934#
發表於 07-10-4 15:18 |只看該作者
Love & Hoganma

買我就實會買加啦, 一來返工俾我老公玩, 唔使佢等待時太悶.  二來買來俾自己過年返惠州玩, 過年會悶C我, 對住我老公家人又無嘢講, 無街行.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:13 硐表
都係既,如真係買既話要講清楚及執行上要堅持囉

Rank: 8Rank: 8


17382
935#
發表於 07-10-4 15:19 |只看該作者
你同雪文都 ,放鬆小小啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:11 硐表
對住個仔我又唔會厭 (c6就會), 不過個人好悶, 大壓力 (功課+教導), 我都想行開下

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
936#
發表於 07-10-4 15:19 |只看該作者
話想行開, 都唔知得唔得, 我想自己去旅行唔帶亞仔去ar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 15:17 硐表
咁我地有無機會攪個”齋媽咪”party or bbq or buffet or 大陸團咁呢??????

Rank: 8Rank: 8


17382
937#
發表於 07-10-4 15:20 |只看該作者
你又係咁

原文章由 irenec11 於 07-10-4 15:14 硐表
me too, 我同你實在太啱key.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
938#
發表於 07-10-4 15:21 |只看該作者
上星期想同D深圳topic的媽咪上深圳加, 但最後都走唔到.

而家又想不如等我爸媽返來, 我同老公出去行幾日, 唔知得唔得, 太多唔放心.

原文章由 novemberwm 於 07-10-4 15:18 硐表


文文 & hoganmama 咁你地一齊約埋行開下啦..

Rank: 5Rank: 5


3212
939#
發表於 07-10-4 15:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:16 硐表
男仔係咁gor wor, 我仔k1個時又係唔同我講學校d野gar, 淨係肯講係學校食咩, 你要不停引導佢講出黎

而家我仔好d, 有時都主動講下學校發生咩事, 尋日我先問佢學校有d咩玩ar, 佢串串拱話, 返學咪又係學中英數常識lor, ...



hogan 仔又真係幾頂印... 仔仔咪又係咁, 淨係講今日好乖, 冇 , 食左d ....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
940#
發表於 07-10-4 15:24 |只看該作者
我都想放鬆, 可能我覺得x, 想去邊都唔得, d又唔得, 咩都要先顧個仔, 我真係唔係一個好媽媽
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:19 硐表
你同雪文都 ,放鬆小小啦
‹ 上一主題|下一主題