註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 09:53 發表 高尚地方
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 09:48 發表 慢慢搵下啦.:cry: 星期六威哥返左黎, 仲笑口"西西"咁, 又無串串貢.(佢地估九成同老細嘈交, 而家返黎D態度都唔同晒, 不過唔知可以好幾耐) 明天都可以安心去旅行呱!?
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 09:58 發表 笑口"西西"咁!! 我一睇時意為你粗口tim
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 09:56 發表 係... 山頂...區, 我地中心個d人會員就非常超值, 一個月仟幾蚊, 住高尚住宅區... 包食包住...
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:00 發表 叫對方fax份copy比你先得唔得 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 09:51 發表 可能真係無
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 09:59 發表 唔係, 只係打份牛工!!! 尋日我老公要去東薈城攪少少野, 我同亞女跟埋佢入去, 果度好大, 好多野睇, 不過我隻腳痛(穿新鞋), 所以行左個場一半都無. [quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 09:55 發表 http: ...
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:00 發表 唔係, 如果打粗口, 我會學HOGANMA咁用"XX"架!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:01 發表 下,咁低 咩野中心來 我做會員得唔得 ps:我無咩錢架
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:10 發表 公營機構... 你唔好玩啦 ... 要有....disable (宿舍..)
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:14 發表 咁我大約知你講邊度啦
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:14 發表 Morning!!! 講我ar, 臭名遠播添
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:05 發表 東薈城係唔係在tkoops:" /> ops:" /> ops:" /> 我老公都算係 所以好多時返到屋企都要幫手跟文件 呢排就要year end所以一放假就唔 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:18 發表 係東涌.
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:15 發表 我都知