關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
901#
發表於 07-3-29 00:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我發覺何主任幾好!
佢見我個仔呢幾日都好遲返學,
前日tel我個仔 (唔係tel我)
叫佢唔好溫咁耐書,
早d訓,仲問洗唔洗第日morning call 佢。
(我响電話筒旁偷聽) :

Rank: 5Rank: 5


3218
902#
發表於 07-3-29 00:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

又吾係完全冇讀, 只係由頭到尾讀一次(共6 pages).
之後就要自己做, 吾同上學期佢讀一題, 你做一題. 吓吓要跟住佢.不過咁樣比較好.反而kitty自己話識果d可以快d做,吾識果d可以用多d時間去諗. anyway, 我都希望佢比上一次有進步.

[quote]
agneshwh 寫道:

嘜英文冇讀題目咩?亞女完全冇mention過。

Rank: 5Rank: 5


3218
903#
發表於 07-3-29 00:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈哈!平時我好早瞓.但係我今日瞓左午睡....

2fungs 寫道:
kittymummy,
咁夜仲on?
明天一早又帶kitty返學喎!

Rank: 5Rank: 5


1178
904#
發表於 07-3-29 00:11 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
常識溫得如何?
好似冇咩要溫,淨係溫點生字算~!

Rank: 5Rank: 5


1178
905#
發表於 07-3-29 00:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今日放假?

Rank: 5Rank: 5


3218
906#
發表於 07-3-29 00:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

佢比我印象都吾錯. 係好take care D小朋友(出自內心果隻)

2fungs 寫道:
我發覺何主任幾好!
佢見我個仔呢幾日都好遲返學,
前日tel我個仔 (唔係tel我)
叫佢唔好溫咁耐書,
早d訓,仲問洗唔洗第日morning call 佢。
(我响電話筒旁偷聽) :

Rank: 5Rank: 5


3218
907#
發表於 07-3-29 00:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都係同佢默下d生字.其實都無咩要溫....

2fungs 寫道:
kittymummy,
常識溫得如何?
好似冇咩要溫,淨係溫點生字算~!

Rank: 5Rank: 5


3218
908#
發表於 07-3-29 00:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係呀.下午放假.返到屋企見到張床就頂吾住...zzzzzz
昨晚去左飲,11:30 先返屋企.我都驚kitty今日考數學十吓十吓計錯數.但係佢同我講有好多時間剩,仲有時間去休息下,都吾知真定假.我驚佢係是但做就死lah....


2fungs 寫道:
今日放假?

Rank: 5Rank: 5


1178
909#
發表於 07-3-29 00:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

第日考maths都仲去飲!? 你真係夠勇!
d細路一唔夠訓就失憶架!!
下次唔好啦!

Rank: 5Rank: 5


3218
910#
發表於 07-3-29 00:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都覺得去飲都吾太好,但係吾去又話吾比面.
我見maths又無得溫,咪先去.

Rank: 5Rank: 5


3218
911#
發表於 07-3-29 12:11 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾知今日常識點樣呢? 我仍未找到kitty....

Rank: 5Rank: 5


1178
912#
發表於 07-3-29 13:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

問過亞仔,佢話一題唔識 :
不準亂拋____。
佢唔識"廢 / 垃圾",淨係寫"物"字。老師話寫到一個字都有1分。

我教佢唔識的字就寫同音字,取個意思,好過唔寫。

貼中咗老師會出房間間隔比學生填,好采尋晚溫咗。
我諗今次常識會好過上次好多。上次得7X分。

Rank: 5Rank: 5


1178
913#
發表於 07-3-29 13:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

if me,我個帶埋紙筆出題目同佢溫。
而家exam大過天喎,我以前聽過mami放假到個仔溫o忝呀!

我有溫呀! 我比d文字題佢自己讀及解,由佢講條公式,我寫,唔洗佢計。(佢就一邊eat friuts, 一邊講)

Kittymummy 寫道:
我都覺得去飲都吾太好,但係吾去又話吾比面.
我見maths又無得溫,咪先去.

Rank: 5Rank: 5


3218
914#
發表於 07-3-29 14:18 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個kitty話有幾題吾識寫...."垃圾", "透明"....
我問佢會吾會吾合格, 佢答我可能會...

Rank: 5Rank: 5


1178
915#
發表於 07-3-29 15:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

照計我個仔係唔識寫 "透明", 因為尋日叫佢溫,佢話好難,所以算數唔溫。但佢冇提過有呢題。

Rank: 5Rank: 5


3218
916#
發表於 07-3-29 15:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我吾明白只係小一, 但係d字都無得比你選擇....其實對佢地黎講係幾難. 總之今次我又無眼睇!

Rank: 5Rank: 5


1178
917#
發表於 07-3-29 15:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?


有d有得揀,有d冇。
所以我都好驚常識,同中文唔同,老師要佢地默書,但常識就淨係寫下詞語簿,唔著重寫字,但又偏偏要考寫字。 如果臨考試前先溫生字,好難記入腦。
學我老公話齋,常識應該淨係考口試問答。

Rank: 5Rank: 5


1178
918#
發表於 07-3-29 15:48 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?


有d有得揀,有d冇。
所以我都好驚常識,同中文唔同,老師要佢地默書,但常識就淨係寫下詞語簿,唔著重寫字,但又偏偏要考寫字。 如果臨考試前先溫生字,好難記入腦。
學我老公話齋,常識應該淨係考口試問答。

Rank: 5Rank: 5


3218
919#
發表於 07-3-29 15:56 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

yes. 常識應該係考個小朋友的common sense. 吾應該太注重佢地識幾多字. 其他學校係吾係咁?

Rank: 5Rank: 5


1178
920#
發表於 07-3-29 16:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

啱啱睇到新紀元常識test exercise 每份paper, last part 都有約15分係問答題要自已fill in answer.
但my friend's 仔讀仁x,佢話唔駛寫咁多字&我地d常識深d喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖