- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
WHJ,
icic, 咁如果KV同沙田聖心同蘇淅比, 我都會揀蘇淅.
當年我都放棄左KV等等六間幼稚園, 全部都上午班, FINAL都係揀左KC, 至於沙田聖心, 你等間響BK LOOK LOOK, 畀家長炳到七彩啊.
其實我地愛KC普通話教學之餘, 亦喜歡佢地每日都有約十五至二十分鐘, 由外藉老師教既英文課, 兩文三語呢方面, 算係做得唔錯, 當然小朋友吸唔吸收得到, 敢唔敢講, 又係另一回事.
我地又愛KC傳統教學, 著重小朋友既規矩, 秩序, 禮貌, 友愛, 尊師重道等等...加上佢地中班開始要寫字, 到畢業時,小朋友D字都寫得
唔錯啊, 升小一應該會較易適應.
我地又愛KC有小學做BACKUP, 萬一派唔到心儀小學或者教唔到理想小學時, KC小學都係一個幾唔錯既選擇.
不過我恨佢地環境太隔涉, 做事太保守, 無人情味, 尤其打風落雨時, 你會好火滾. 因為坐褓姆車既學生, 無論好天OR狂風暴雨, 都要響後門出入, 好可憐及好危險.
我又唔鍾意佢地個廁所好污糟, 成日無人沖廁, 好大尿味, 我個女下身就成日發炎, 成日話要搽葯膏, 激C...
我又 恨佢地蚊患嚴重, 日日返學都要搽定蚊怕水, 貼晒蚊貼, 但唔知點解, 都係會中招...
不過其實每間幼稚園都有好有唔好, 最緊要都係搵到間適合自己小朋友既啫, 希望你小朋友唻緊讀得開開心心, 日日都嚷著上學去啦.:)
原文章由 WHJ 於 07-8-6 09:17 發表 
Because many friend's kid also studied this KG, I original aaccepted by KV, but finally give up and want to go to Tai Wan Saint Heart, but finally feel that the location is so far away. afterwar ... |
|