關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
901#
發表於 07-8-6 11:17 |只看該作者
WHJ,
icic, 咁如果KV同沙田聖心同蘇淅比, 我都會揀蘇淅.

當年我都放棄左KV等等六間幼稚園, 全部都上午班, FINAL都係揀左KC, 至於沙田聖心, 你等間響BK LOOK LOOK, 畀家長炳到七彩啊.

其實我地愛KC普通話教學之餘, 亦喜歡佢地每日都有約十五至二十分鐘, 由外藉老師教既英文課, 兩文三語呢方面, 算係做得唔錯, 當然小朋友吸唔吸收得到, 敢唔敢講, 又係另一回事.

我地又愛KC傳統教學, 著重小朋友既規矩, 秩序, 禮貌, 友愛, 尊師重道等等...加上佢地中班開始要寫字, 到畢業時,小朋友D字都寫得
唔錯啊, 升小一應該會較易適應.

我地又愛KC有小學做BACKUP, 萬一派唔到心儀小學或者教唔到理想小學時, KC小學都係一個幾唔錯既選擇.

不過我恨佢地環境太隔涉, 做事太保守, 無人情味, 尤其打風落雨時, 你會好火滾. 因為坐褓姆車既學生, 無論好天OR狂風暴雨, 都要響後門出入, 好可憐及好危險.

我又唔鍾意佢地個廁所好污糟, 成日無人沖廁, 好大尿味, 我個女下身就成日發炎, 成日話要搽葯膏, 激C...

我又 恨佢地蚊患嚴重, 日日返學都要搽定蚊怕水, 貼晒蚊貼, 但唔知點解, 都係會中招...

不過其實每間幼稚園都有好有唔好, 最緊要都係搵到間適合自己小朋友既啫, 希望你小朋友唻緊讀得開開心心, 日日都嚷著上學去啦.:)  

原文章由 WHJ 於 07-8-6 09:17 發表
Because many friend's kid also studied this KG,  I original aaccepted by KV, but finally give up and want to go to Tai Wan Saint Heart, but finally feel that the location is so far away. afterwar ...

Rank: 4


850
902#
發表於 07-8-10 18:08 |只看該作者
十月媽..

請問你知唔知cankan生左未呀............

今日個8號風球黎得鬼甘快...番到屋企間超市咩菜都無得買...好在總有d雞翼賣....唔係實行要食公仔麵......

Rank: 4


850
903#
發表於 07-8-10 18:16 |只看該作者
前幾日下午...阿女突然打電話比我咸到收唔到聲....原來佢比姑媽鬧...唔做家課(因佢地都有比d紙佢練下字)...咸咸下總賴埋料添...然後突然間收左線...之後我再打比佢...原來比姑媽打...不過都岩架啦..因放暑假佢成日唔肯做家課....係要比人炳下..之後都無晒事...

Rank: 3Rank: 3


243
904#
發表於 07-8-10 22:29 |只看該作者
07年k2媽咪, 有時請教 ...

我女9月會讀蘇浙k1. 唔知蘇浙英文老師有無要求小朋友改個英文名呢? 我未幫阿女改啊

原文章由 joeytcy 於 07-8-10 18:16 發表
前幾日下午...阿女突然打電話比我咸到收唔到聲....原來佢比姑媽鬧...唔做家課(因佢地都有比d紙佢練下字)...咸咸下總賴埋料添...然後突然間收左線...之後我再打比佢...原來比姑媽打...不過都岩架啦..因放暑假佢成 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
905#
發表於 07-8-11 11:52 |只看該作者
joeytcy,
cankan上個星期四 (唔知有冇記錯), 已經生左個可愛小b仔喇, 噚晚kelly個嫲嫲話, bb好似重六磅左右 (佢話唔肯定, 大約係六磅喎), cankan正在家中坐月, 非常忙碌啊!

原文章由 joeytcy 於 07-8-10 18:08 發表
十月媽..

請問你知唔知cankan生左未呀............

今日個8號風球黎得鬼甘快...番到屋企間超市咩菜都無得買...好在總有d雞翼賣....唔係實行要食公仔麵......

Rank: 5Rank: 5


4411
906#
發表於 07-8-11 11:56 |只看該作者
iamchowchow,
以我所知, 英文老師無規定小朋友改個英文名的, 事實上, even你有個英文名, 英文老師都未必知佢叫咩名, 好似我個女咁, 自小已經有個英文名, 但到k1下學期見家長果陣, 我地要求見埋英文老師, 到見到英文老師果一刻, 我至知原來讀左成年, 英文老師都係唔知我個女叫ANSON的, 到我地話畀佢知果一刻, 佢仲要搞笑到問我地, 做乜要幫個女改個名做ANSON, 佢話ANSON係男仔名, 響佢認識既人當中, 無女仔叫做ANSON喎, 唉...咁我地咪同佢講, 香港有個好出名既女士叫ANSON CHAN, 佢都係叫ANSON, 但佢竟然回應我地一個好奇怪&疑惑既眼神, ANYWAY, 英文名, 我覺得有同無都無乜所謂, 事關上堂果陣, 都唔知有冇叫小朋友個英文名唻答問題既!

原文章由 iamchowchow 於 07-8-10 22:29 發表
07年k2媽咪, 有時請教 ...

我女9月會讀蘇浙k1. 唔知蘇浙英文老師有無要求小朋友改個英文名呢? 我未幫阿女改啊

Rank: 3Rank: 3


122
907#
發表於 07-8-11 12:01 |只看該作者
Dear all,
long lime no see ....my baby was delivered on 5 june, 3.56 kg. now he is 2months + la..
congrulation to kelly ma too!~ she just give birth, i think really busy for her & her parents!~
Anyone heard that  KC schoolbus can cover kowloon east area this year? should i call toschool office?
i haven't buy the K2 testbooks yet!~how about you?

Rank: 5Rank: 5


4411
908#
發表於 07-8-11 12:01 |只看該作者
joeytcy,
唉, 我個女呢輪都好玩野, 鬧情緒鬧得好勁, 以前學樣樣野都好樂意, 好開心咁入去學, 又好開心咁出返唻, 但自從七月頭開始, 佢就呢樣話唔想學, 果樣又話唔想學, 每次臨出門口都話去學, 但去到學野果度既門口, 就話唔想入去學, 好勉強咁入左去之後, 學學下就喊, 喊一陣, 又好開心咁再學過, 問佢下次仲學唔學, 佢又話學, 但真係到下次學果陣, 佢又響門口畀個可憐樣我話唔入去學...救命呀, 幾時至回復正常呀, 我就唻畀佢搞到我精神分裂架喇!

話時話, 悠悠本暑期作業做晒未呀? anson果本仲未做晒呀!

原文章由 joeytcy 於 07-8-10 18:16 發表
前幾日下午...阿女突然打電話比我咸到收唔到聲....原來佢比姑媽鬧...唔做家課(因佢地都有比d紙佢練下字)...咸咸下總賴埋料添...然後突然間收左線...之後我再打比佢...原來比姑媽打...不過都岩架啦..因放暑假佢成 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
909#
發表於 07-8-11 12:04 |只看該作者
maglitelamp,
弊傢伙, 我唔記得你係邊個添! 你小朋友升K幾呀? 會升邊班?

書我都未買呀, 不過應承左KELLY媽咪, 八月中 (等好天先買)會幫佢買埋, 咁佢就唔駛特登去精工買書喇, 不過就真係要等好天先買到囉, 事關要買兩份嘛!

原文章由 maglitelamp 於 07-8-11 12:01 發表
Dear all,
long lime no see ....my baby was delivered on 5 june, 3.56 kg. now he is 2months + la..
congrulation to kelly ma too!~ she just give birth, i think really busy for her & her parents! ...

Rank: 3Rank: 3


122
910#
發表於 07-8-11 12:10 |只看該作者
i'm k1F steven ma, live in Yau Tong lei!~ Remember ??
as maglitelamp is my husband account!~

原文章由 十月媽咪 於 07-8-11 12:04 發表
maglitelamp,
弊傢伙, 我唔記得你係邊個添! 你小朋友升K幾呀? 會升邊班?

書我都未買呀, 不過應承左KELLY媽咪, 八月中 (等好天先買)會幫佢買埋, 咁佢就唔駛特登去精工買書喇, 不過就真係要等好 ...

Rank: 4


850
911#
發表於 07-8-11 13:10 |只看該作者
阿悠d功課兩星期前已早晒lou........

Rank: 4


850
912#
發表於 07-8-11 13:13 |只看該作者
steven ma

恭喜晒, 祝bb身體健康, 聽聽話話


書我都未買呀....


今日下午我地會去九展個幼童智能檢查..

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-8-11 13:15 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


243
913#
發表於 07-8-11 14:23 |只看該作者
唔該晒你呀. 咁呀係, 一班咁多個小朋友, 邊記得每個人既名.

原文章由 十月媽咪 於 07-8-11 11:56 發表
iamchowchow,
以我所知, 英文老師無規定小朋友改個英文名的, 事實上, even你有個英文名, 英文老師都未必知佢叫咩名, 好似我個女咁, 自小已經有個英文名, 但到k1下學期見家長果陣, 我地要求見埋英文老師, 到見到 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
914#
發表於 07-8-12 00:07 |只看該作者
steven ma,
原來係你, 你...我當然記得啦, 原來你bb已經兩個幾月架喇, 時間真係過得好快, 連你生左我都唔知添, 真係... 恭喜晒你呀, 阿steven有冇呷醋呀? 錫唔錫bb? 做左哥哥之後, 有冇成熟左呀?

原文章由 maglitelamp 於 07-8-11 12:10 發表
i'm k1F steven ma, live in Yau Tong lei!~ Remember ??
as maglitelamp is my husband account!~

Rank: 5Rank: 5


4411
915#
發表於 07-8-12 00:08 |只看該作者
悠悠媽,
我頭先check多次阿女本暑期作業, 哎吔...原來仲有四份一未做呀, 得閒果陣真係要做埋佢至得咯!

原文章由 joeytcy 於 07-8-11 13:10 發表
阿悠d功課兩星期前已早晒lou........

Rank: 5Rank: 5


4411
916#
發表於 07-8-12 00:12 |只看該作者
iamchowchow,
唔駛客氣, 其實我覺得個個老師既做法都唔同的, 以阿女果班為例, 三個老師, 班主任同另一個助教會叫佢全名, 另一個助教會叫佢婷婷, 至於英文老師叫佢乜東東呢? 講真, 我都唔知呀! 未知阿女個英文名之前, 可能都係叫佢全名 (英文拼音), 知道阿女英文名之後, 會唔會叫佢anson man呢? 阿女又無講我知喎, 所以...英文老師究竟點叫佢呢???? 嗯...真係...天曉得! :-| :-|

原文章由 iamchowchow 於 07-8-11 14:23 發表
唔該晒你呀. 咁呀係, 一班咁多個小朋友, 邊記得每個人既名.

Rank: 2


52
917#
發表於 07-8-13 10:31 |只看該作者
your daughter being good, as she does the holiday work herself. you know my son lost his summer holiday testbook, and his schoolbag become his toy!~ And he miss few lessons of painting in July, Because after the 1st month give birth, i was so busy & tired , i didn't put time on my eldest son, only let my husband & grandma take care him .Now he sometimes ask for carry & feeding rice. it make us so angry & fire burst my eyes!~

原文章由 十月媽咪 於 07-8-12 00:07 發表
steven ma,
原來係你, 你...我當然記得啦, 原來你bb已經兩個幾月架喇, 時間真係過得好快, 連你生左我都唔知添, 真係... 恭喜晒你呀, 阿steven有冇呷醋呀? 錫唔錫bb? 做左哥哥之後, 有冇成 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
918#
發表於 07-8-19 08:21 |只看該作者
mysteven,

我女日日畀我guide住, 想唔good都唔得啦, 佢一做完d功課就畀我催促佢收番起, 至於佢個書包, 哈哈哈, 暑假第一日就畀我收埋左喇, 如果唔收埋, 我諗都會同你仔一樣, 變成玩具之一, 到開學果陣, 肯定報銷呀! 不過話時話, 仲有兩個星期就返學喇, 但佢仲未做晒暑假作業呀! 哈哈哈...等我得閒果陣叫佢做埋先得!:D :D

細佬出左世, 大仔有退步情況都唔出奇既, 一唻你唔得閒理佢, 佢點都會做番d野出唻吸引你注意架嘛, 例如要你餵飯, 呢個係好正常的! 莫講話你仔喇, 我even無生第二名, 但我個衰女包都成日要我餵飯呀, 尤其係我煮d佢唔like食既野, 而我又迫佢食 (例如魚or肉), 佢就要我餵架喇! 但如果食旦撈飯呢, 佢就會自己九秒九食晒成碗, 唔駛我煩! 個衰女仲要同我講: 我細丫嘛, 所以你咪要餵我囉! 咁我問佢幾時唔駛我餵呀? 佢就會話: 十月啦, 十月果陣我四歲就會自己食晒成碗飯架喇! 唉...希望到時佢四歲, 真係自動自覺食晒成碗飯啦!


原文章由 mysteven 於 07-8-13 10:31 發表
your daughter being good, as she does the holiday work herself. you know my son lost his summer holiday testbook, and his schoolbag become his toy!~ And he miss few lessons of painting in July, B ...

[ 本文章最後由 十月媽咪 於 07-8-19 08:25 編輯 ]


70
919#
發表於 07-8-31 17:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
920#
發表於 07-9-3 20:26 |只看該作者
幣...未搵到K2新post..........所以係度留言...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖