關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
901#
發表於 06-10-19 16:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
902#
發表於 06-10-19 17:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
ilovelinlin,

我已把 vcd 交比1b老師轉交2000囡囡啦.

2000,

問下囡囡收到未?


我收到了,thankyou

Rank: 5Rank: 5


1256
903#
發表於 06-10-19 21:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
明天麻煩你問仔仔取另外 10 pcs cd, 交給Matthew_媽咪. THANKS A LOT!
ilovelinlin

Rank: 3Rank: 3


304
904#
發表於 06-10-20 09:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲
Thank You !
我已經話咗"綽琳"啦, 我同佢講若果再係咁, 我就唔比佢帶
零食返學, 放學返屋企都唔比佢食零食, 希望佢聽我話啦
:cry:  :cry:
嘩 ! mud 你可以睇到佢地上堂嘅情況嘅 ? 你就好啦.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
905#
發表於 06-10-20 10:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪

唔好意思, 頭先返到屋企唔記得幫你睇"專注班" 個時間表,
今晚返屋企睇完再 pm 比你   
^_^

Rank: 4


588
906#
發表於 06-10-20 10:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma

唔該晒呀 ! 另外可唔可以麻煩多妳一件事呀 ?  
中文呢排咪派番好多拼音工作紙既, Matthew 唔見左第一課個張呀, 如果可以的話, 妳可唔可以 copy 一張俾我呀, Many Thanks !

Rank: 4


554
907#
發表於 06-10-20 14:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin, Matthew_媽咪,

我比咗d vcd Matthew_媽咪個仔仔啦........

Matthew_媽咪,

收到未呀?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
908#
發表於 06-10-20 17:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma

唔該晒呀 ! 另外可唔可以麻煩多妳一件事呀 ?  
中文呢排咪派番好多拼音工作紙既, Matthew 唔見左第一課個張呀, 如果可以的話, 妳可唔可以 copy 一張俾我呀, Many Thanks !


Matthew_媽咪
冇問題, 我星期一比你吖, 不過我昨晚都發覺 yo yo 冇咗第三份 (即併三), Matthew 有冇架, 如有 COPY 一份給我吖,
都唔知點解學校派到"亂哂龍"    
^_^

Rank: 2


99
909#
發表於 06-10-20 17:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班媽咪:
知否要買樂譜,因卓禧回家說要買樂譜!我找他書包發覺有兩頁樂譜豆豉,但不知何用?可否代我問吓你們的子女有否其事及在那處買? 他只對我說老師話要買跟手瞓咗覺!

Rank: 4


588
910#
發表於 06-10-20 18:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 & ilovelinlin

收到喇, 唔該晒

Rank: 2


99
911#
發表於 06-10-20 21:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
請問可否幫忙?因今天星期五的中文科工(1)張,卓禧不見了工作紙。有沒有補救方法?他自己說不知擺在那裡,真比他激死!   

Rank: 3Rank: 3


210
912#
發表於 06-10-20 22:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B 班媽咪:
知否要買樂譜,因卓禧回家說要買樂譜!我找他書包發覺有兩頁樂譜豆豉,但不知何用?可否代我問吓你們的子女有否其事及在那處買? 他只對我說老師話要買跟手瞓咗覺!


卓禧是否被選為合唱團or表演,我聽個女講有,些小朋友被揀選了去唱歌,有時要向巢主任練習
你所講的樂譜是否五線譜or file 之類

Rank: 3Rank: 3


210
913#
發表於 06-10-20 22:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
請問可否幫忙?因今天星期五的中文科工(1)張,卓禧不見了工作紙。有沒有補救方法?他自己說不知擺在那裡,真比他激死!   



你住在那裡,看看我們可否影印給你?

Rank: 3Rank: 3


210
914#
發表於 06-10-20 22:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我阿女都無咗中文(拼四)工作紙,請問有無家長可影印給我呢?   

Rank: 2


99
915#
發表於 06-10-20 22:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我家住馬中,請問可否在新港城通利琴行門口等!卓禧從未向我提過合唱團的事,只說巢主任很惡兼要買甚麽樂譜,我真的比佢激死。話下佢就喊,我都好無助。另2000媽咪,你小朋友叫甚麽名字,好等認識一下。

Rank: 2


99
916#
發表於 06-10-20 22:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

拼四我有,如可以的話明天比你!

Rank: 4


588
917#
發表於 06-10-20 23:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我都可以借中文工作紙俾妳 copy, 妳仲要唔要 ?

Matthew 媽咪

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
請問可否幫忙?因今天星期五的中文科工(1)張,卓禧不見了工作紙。有沒有補救方法?他自己說不知擺在那裡,真比他激死!   

Rank: 4


588
918#
發表於 06-10-20 23:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我個仔都話有 d 小朋友可以參加合唱團, 不過我仔仔就冇份, 妳都係打電話問下老師好 d 喎 !

Matthew 媽咪

2000 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B 班媽咪:
知否要買樂譜,因卓禧回家說要買樂譜!我找他書包發覺有兩頁樂譜豆豉,但不知何用?可否代我問吓你們的子女有否其事及在那處買? 他只對我說老師話要買跟手瞓咗覺!


卓禧是否被選為合唱團or表演,我聽個女講有,些小朋友被揀選了去唱歌,有時要向巢主任練習
你所講的樂譜是否五線譜or file 之類
[/quote]

Rank: 4


588
919#
發表於 06-10-20 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

併三 ~ 冇問題, 星期一俾妳, thanks !



[/quote]

Matthew_媽咪
冇問題, 我星期一比你吖, 不過我昨晚都發覺 yo yo 冇咗第三份 (即併三), Matthew 有冇架, 如有 COPY 一份給我吖,
都唔知點解學校派到"亂哂龍"     [/quote]

Rank: 2


99
920#
發表於 06-10-20 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪:

因2000媽咪暫時未覆,未知妳能否於明天早上在新港城通利琴行門口等?卓禧唔見咗星期五嗰張中文工作紙,他亦從未向我提過合唱團的事,只說買甚麽樂譜,唔知嗰仔喺咪日日"禧禧夢遊馬循",比佢激死。話下佢就喊,好薄皮。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖