關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
901#
發表於 06-5-11 16:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔使急啦, 到時幼稚園會俾form你架啦, 今年9月先填表. 宜家就選定d心水先.    
你又諗住私校咩.....  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
902#
發表於 06-5-11 17:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

呀.........諗起有樣野吹下水

我舊年見到有人,點樣去衡量間學校好唔好.....你估佢用乜呀???

佢用間學校要幾錢書簿費多少黎睇,貴既就好,平既就唔好喎........我都覺得有少少道理.....

但當聽下,笑下好啦,唔好咁認真喎.....

Rank: 5Rank: 5


1757
903#
發表於 06-5-11 17:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

我依家都係心大心細,已經寄咗表去聖士提反,又準備緊信去柴灣聖米迦勒,又想入表去真光,好彩真光6月份先收表,如果唔係人都癲
ckckcktina 寫道:
jj825fung,

真光都幾好喎, but要俾學費, 我就唔係好想啦, 因為果陣都有諗住考幼稚園架, but最後都係無交到form. 佢小學好似係男女校喎. 中學先至係純女校架. 咁你諗到轉去邊未啊?

Rank: 5Rank: 5


1245
904#
發表於 06-5-11 17:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung ,


          要整咁多野架   柴灣聖米迦勒唔係津貼
小學嚟既咩 ? 你個小朋友係06年9月入小一定係07年
9月呀? 要整咩信呀       驚驚
聖士提反~~~ 又係要比學費嗰D嚟架喎 ... 可唔可以
8 d 料嚟聽吓 ? 好似都幾出名喎, isn't it ?
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
905#
發表於 06-5-11 17:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

        我見漢華小學好似個型式同理念都幾吸引,
如果真係$13000一年,咁拉番嚟計淨學費仲平過
而家讀幼稚園,可以計吓... 諗吓啫, 漢華好似係
直資,如果真係報咗既話就無得抽,你話如果比我抽
到Marymount or Canossa 好唔好得過漢華 ?
真係好難取捨 ...讀津校可以參加多一項興趣班;
讀直資,就樣樣都好tight,但囡囡可能會得舒服d ...
      waaaaaaaa......
快要發瘋了... 你收工了,聽日再傾過 88
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
906#
發表於 06-5-11 17:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

其實我個今年已經讀緊一年級,但佢現在間學校唔係好適合佢,所以我想同佢轉校。

聖士提反係幾好架,仲係一條龍,要比學費架,我諗住搵到一間一條龍嘅咁洗到搵中學時又要煩過,所以比學費都無問題。再唔係可能報漢華比佢repeat 一年級囉

8住咁多先,收工啦,明天再講

Rank: 5Rank: 5


1245
907#
發表於 06-5-11 17:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

  我仲有半個鐘先走得     88
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1469
908#
發表於 06-5-11 23:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

delete

Rank: 5Rank: 5


1634
909#
發表於 06-5-12 00:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

一個白天沒上綱, 你地就傾左咁多, 真係羨慕你地有時間, 我就返工忙到死死下. 仲有呀anna_gigi & ckckcktina有事頭婆坐係坐正係隔壁都可以照上綱, 而我老闆在大陸, 都冇時間呢.

sunbb
原來港大同學會係咁樣, 如果係免費, 都唔會諗啦. 多謝你既分享.

Ckckcktina
係呀, 我仔仔而家k2, 今年9月就k3啦, 越听你講就越覺得你女女間學校好呀. 唔係話今年年中就要選小學嗎(直資同私校), 如果k3再參觀, 會否遲左. 明天問一問學校先.

jj825fung
唔知你小朋友是仔定係女, 我之前都有諗真光, 後來見到間學校中學是全女校, 故小學部很少男仔, 一個班只有3, 4 個男仔, 我小朋友是仔仔, 故唔諗呢間啦.

係啦, 各位媽咪, 我得15分, 是否第一輪唔使諗啦 (我指是口啤好d的學校)

emiluihk
你相公搵緊公呀, 上星期, 我老公問我, 佢公司的董事的朋友間公司請人, 是做會計, 公司在灣仔, 貿易公司, 問我有冇人可以介紹, 岩嗎?



Rank: 5Rank: 5


2238
910#
發表於 06-5-12 10:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早呀!!!!

jj825fung

早啊! 點解仲要選"柴米"啊? 你果陣點解又唔選"柴米"啊? 你已經入左紙申請"聖士提反"la. 希望你有好消息啊.  

Rank: 5Rank: 5


2238
911#
發表於 06-5-12 11:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔好讀私校啦. 好貴架,         save返d錢俾阿女學興趣班好過啦.
  

Rank: 5Rank: 5


1245
912#
發表於 06-5-12 11:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位,

   首先,shelley唔該晒呀,我相公只有資格做個文員仔,
佢本來係律司樓做開,所以會計我諗佢未必能夠勝任。
不過我又想聽吓大家既意見 ... 如果有一間貿易行(文
員)請你收入少兩千,係荃灣好遠但有機會轉行同係中
環一帶繼續做番老本行但好似越來越難做... 咁你地會
點揀 ????      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
913#
發表於 06-5-12 12:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

     諗吓啫,都讀唔起,不過之前都有個家長同我介紹
過漢華小學,講過吓選校既睇法 ... 又驚啊女派唔到
好學校,諗定後著啫... 不過最近真係太多野要諗了,
好煩好tired...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
914#
發表於 06-5-12 12:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
我有d唔係好明,其實係咪有2間公司請你老公,
律司樓係咪做司爺,我以前20幾年前都做過下不過係短期,做D search既野
emiluihk 寫道:
早晨呀咁多位,

   首先,shelley唔該晒呀,我相公只有資格做個文員仔,
佢本來係律司樓做開,所以會計我諗佢未必能夠勝任。
不過我又想聽吓大家既意見 ... 如果有一間貿易行(文
員)請你收入少兩千,係荃灣好遠但有機會轉行同係中
環一帶繼續做番老本行但好似越來越難做... 咁你地會
點揀 ????      

Rank: 5Rank: 5


1245
915#
發表於 06-5-12 12:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

       我都話你唔簡單架la,仲話做啊嬸 ...
個post唔係叫司爺,司爺好似係另外一種職位,
收入可觀好多。我相公只係文員仔啫,好似都有
做search.

      但係你仲未講你會點揀喎 ... 我相公佢想轉
行,我就唔多支持. 我經驗唔多,一出嚟就做而家
呢份工,所以我想請敎一吓你地既意見 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
916#
發表於 06-5-12 14:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
而家做貿易行好難做,收少兩千可能仲要做一腳踢
emiluihk 寫道:
早晨呀咁多位,

   首先,shelley唔該晒呀,我相公只有資格做個文員仔,
佢本來係律司樓做開,所以會計我諗佢未必能夠勝任。
不過我又想聽吓大家既意見 ... 如果有一間貿易行(文
員)請你收入少兩千,係荃灣好遠但有機會轉行同係中
環一帶繼續做番老本行但好似越來越難做... 咁你地會
點揀 ????      

Rank: 5Rank: 5


2238
917#
發表於 06-5-12 14:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

我同意anna講架, 叫你相公三思啊, 仲要響荃灣咁遠, 車錢都好貴架...     仲要減2千....  
柴灣都有好多貿易行請人架, 叫你相公再搵下添啊....

Rank: 5Rank: 5


2238
918#
發表於 06-5-12 14:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

其實14net都有d好架, 我地都傾左咁耐啦, 你仲未有心水咩? 女仔讀嘉諾撒囉. 如果我無搬既話, 我既1st都諗住係佢架. 之後諗anna果間囉. 循道, etc... 你宜家心目中點排位架, 講出來等我地又分享下, 同之前有無變到架??  

Rank: 5Rank: 5


2238
919#
發表於 06-5-12 14:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

shelley,

你咁慘啊, 日頭響公司無得上網架, 我做晒野之後就成日上架, 上一陣又做一陣野lor, but我反而返屋企上唔到網添啊. 因為一開機, 我家只小魔怪就來搞搞陣.. 所以我屋企部電腦係長期放響度, 睇多過用架.    

因為我由頭到尾都無諗過要讀私校or直資, 所以我無留意年中就要選學校 我要用盡政府的9年免費教育, 呢d係我地既福利來架, 我地要交稅架麻, 我家有2件千金, if 讀直資真係要使萬金lu. 男仔響net14又好似無咩好選哦, 循道囉, 滬江都有人話好架, but if net12就有多d選擇, 聖若瑟, 華仁, 軒官 etc.. 你問左學校有無得參觀小學未啊? 咁你阿仔學校有無咩通告話小朋友就快升小一, 有d家長交流會啊. 我阿女間野有啊, 仲要請d上年選左小一的家長返來解答我地既問題, 所以我都幾like間幼稚園架.      

Rank: 5Rank: 5


1245
920#
發表於 06-5-12 15:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

agree~~agree~~~ ckckcktina,

     我其實都定段了,唔會變得好大,只不過係驚派得
唔好啫,我個女間學校都有做好多野,例如佢地會出問
卷比上年d家長,主要都係問吓佢地小朋友間學校既
情況之類,到時就再約見我地同我地分析選校既細節
囉,至於參觀小學,k2只係參觀過一次k3先會多d,可能
佢諗住大抽獎無咁快卦...

     BTW, 我都覺得柴灣近過荃灣好多,唉...總之就
煩惱,我都唔想佢去,不過佢又好想去試... 多謝你地
關心
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題