- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>fifi,
一早講過喇, 上星期6又再講多次喎, 你係唔係當我d說話係"ear"邊風呀~ :tongue: :tongue:
st. andrew"s 佢地讀得幾開心架, 好快就睇到anson既轉變, 有耐性左, 以前可能咩都要快(因為慢就無得玩), 而家提高左學習興趣, 佢鐘意睇報紙, 可能同功課有關, 因為佢地學到果個字時, 要剪報貼上功課度, 英文方面, 而家大膽講過以前, 比以前有好轉, 因為anson怕外籍老師, 所以, 佢怕醜講英文架~
>hinhinmom,
hinhin返左2日學, 有無咩唔同呀? anson返第一日學已有唔同喇, 見佢特別開心, 佢係德寶時, 我從未見過架~
>halaha,
永安仲有無減價呀? 我仲想買Morley呀, 因為我送左件比阿媽, 又想買件比阿嬸呀~ 我睇返chicco羊毛衫, 要$178架, 而morley就$185, 好似morley抵d喎~
>jaisy,
我老公以前睇過中醫, 佢話我老公有痰, 唔適宜食"川貝"喎, 佢話食左, 會咳唔出d痰喎, 所以, 我都唔知有痰食唔食得喎~
晏小小, 我幫你問下我阿e, 佢地兩公婆都係西醫轉中醫, 即係中西合璧, 睇下佢有無好介紹先~ |
|