關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3381
901#
發表於 05-11-2 13:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
vanna鍾意寫o米得law~~

hinhin真係好enjoy st andrew's o既生活~

yesterday ms fung send左個email比我, 問我hinhin慣唔慣~ 我覺得ms fung真係幾好~~   

Rank: 5Rank: 5


3909
902#
發表於 05-11-2 13:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

hinhin返得開心就好    講真班主任好緊要,就算入到幾好幾出名的學校,撞到個唔好的班主任就麽都係假。因爲同小朋友相處最多,對小朋友影響最大的都係班主任嘛

朝早返學有D掛住你哦     

Rank: 5Rank: 5


3381
903#
發表於 05-11-2 23:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我都同意你o既講法呀~ 學校好唔好係其次, 如果間學校好, 個班主任唔好就乜都係假!!!    班主任對小朋友o既影響都幾大架, 以前NC時, hinhin學晒ms suen講野o既語氣, 之後我同ms suen講番, ms suen都話好好笑~   

宜家我湊hinhin返學可以8:45先出門口, 方便好多~

5/11家長日你係唔係好早呀?? 我下午3:00, 會帶埋hinhin探下ms fung~

Rank: 3Rank: 3


358
904#
發表於 05-11-2 23:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,hinhinmom

thanks..... Good night..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
905#
發表於 05-11-2 23:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
今日有無打電話問主保日呀? 你問我就唔問喇~
我都唔知anson返幾多點喎, 你今日早左, 咁即係幾多點返呀? 你見到anson咩? 你唔係送hinhin到lift口既咩? 還是跟埋上去?   

成個月都未過數? 我唔知呀, 我全部都比cash呀! 等穩定哂先再開cheque呀~

>fifi,
收到mail喇, 應該無問題架喇!
作c你呀, 咪叫左你地唔好係網上面講囉, 會連慮其他媽咪無得買架喇, 你地都唔好post出去我地買既價錢呀?    

無咩特別, 只係帶路姐, halaha既媽咪好有禮貌, 不停係咁講客氣說話, 只係小事姐~

>halaha,
你媽咪真係好nice, 好容易相處呀~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
906#
發表於 05-11-2 23:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,

你都未訓, 好少見喎! good night~

Rank: 5Rank: 5


3909
907#
發表於 05-11-3 10:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

返哩邊真係方便好多,你日日自己湊Navin返學都得     

你話Navin學Miss Suen啊,Stephanie都係,仲要講到麽都話要話比Miss Suen聼,有時仲要係講埋我:哦,你曳啦,等我聼日話比Miss Suen聼     

學校好不如班主任好,哩個道理我都係近排先體會到o既      睇到你D轉得o甘開心,小朋友又無壓力,我都心思思o架,不過問過Stephanie,侷唔制哦,一定要係Miss Suen的班度      而加的小朋友各個都好醒目,邊個真心對侷好,邊個唔好,一定o厄唔到侷D。

wing530,

我又做錯麽啊,你閙我      我無聼到你講哦     

多謝曬你同你媽咪      今日你幾點返?Stephanie 6:15-7:00pm返跳舞班,你arm時間就call我啦,我比返D錢你   

halaha媽咪係好nice同好客氣o架,我都領教過           

Rank: 5Rank: 5


2564
908#
發表於 05-11-3 10:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

早晨呀..
Vanna 越咳越多啖, 上星期日睇完醫生食晒藥今朝都係好多啖, 睇左4次DR 食藥都食都怕, 點算好.
已經燉川貝比佢飲架啦, 真係好煩咳足成個october.

Rank: 5Rank: 5


3909
909#
發表於 05-11-3 10:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

其實只要wingwing返得開心,婆婆一定覺得辛苦D都值得         

你快D比wingwing坐校車啦,上次睇來,侷真係心理作用哦,你比侷習慣一頭半個月,之後如果覺得時間唔好就唔坐儸。等侷可以坐車,遲D學校出去玩,自己出去玩都方便D嘛     

Rank: 5Rank: 5


3909
910#
發表於 05-11-3 10:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

你有無比侷食橙樹化痰素同猴棗散啊?

Rank: 5Rank: 5


2564
911#
發表於 05-11-3 10:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
橙樹我有比過, 但我問過DR話唔適合佢食, 因橙樹係比d痰係肺到想食左等痰浠d易清, 但vanna d痰係氣管所以食左又無用.

halaha
我今朝見wing wing 係校門出面玩單桿

你地知唔知x'mas holiday 幾多號開始放?

Rank: 5Rank: 5


1874
912#
發表於 05-11-3 11:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我唸暫時不會給佢坐校車啦, 你知我依家斗緊氣嗎(我不知你明不明 ), 所以要睇下遲啲點先啦.

jaisy,

wingwing好中意婆婆帶佢返學既, 因為有得去公園仔度玩呀.

Rank: 5Rank: 5


2564
913#
發表於 05-11-3 11:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
唔記得話你知, vanna 見wing 婆婆帶佢返學, 佢同我講都想有婆婆帶佢, 但我阿媽住shatin 點帶呀, 咁我話遲少少叫你女痳女痳帶啦, 佢不知幾開心.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
914#
發表於 05-11-3 11:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
一早講過喇, 上星期6又再講多次喎, 你係唔係當我d說話係"ear"邊風呀~ :tongue:  :tongue:

st. andrew"s 佢地讀得幾開心架, 好快就睇到anson既轉變, 有耐性左, 以前可能咩都要快(因為慢就無得玩), 而家提高左學習興趣, 佢鐘意睇報紙, 可能同功課有關, 因為佢地學到果個字時, 要剪報貼上功課度, 英文方面, 而家大膽講過以前, 比以前有好轉, 因為anson怕外籍老師, 所以, 佢怕醜講英文架~

>hinhinmom,
hinhin返左2日學, 有無咩唔同呀? anson返第一日學已有唔同喇, 見佢特別開心, 佢係德寶時, 我從未見過架~    

>halaha,
永安仲有無減價呀? 我仲想買Morley呀, 因為我送左件比阿媽, 又想買件比阿嬸呀~    我睇返chicco羊毛衫, 要$178架, 而morley就$185, 好似morley抵d喎~   

>jaisy,
我老公以前睇過中醫, 佢話我老公有痰, 唔適宜食"川貝"喎, 佢話食左, 會咳唔出d痰喎, 所以, 我都唔知有痰食唔食得喎~

晏小小, 我幫你問下我阿e, 佢地兩公婆都係西醫轉中醫, 即係中西合璧, 睇下佢有無好介紹先~

Rank: 3Rank: 3


110
915#
發表於 05-11-3 11:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我想問問你, 你有沒有”馬鞍山智趣樂”電話.
    

Rank: 5Rank: 5


3909
916#
發表於 05-11-3 11:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

我o甘係明你啦,不過,乖啦,唔好斗氣啦      就算唔理其他人點,wingwing就最緊要,萬一有事嚇親侷就唔好啦      對小朋友付出幾多,得到幾多,你都識話,wingwing最親婆婆,最o錫婆婆儸     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
917#
發表於 05-11-3 11:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

表哥,

做乜唔問我呀, 等我話你知啦~

Tel : 2633 6813 (馬鞍山中心商場地下)

Rank: 5Rank: 5


3909
918#
發表於 05-11-3 11:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Anson表哥,

馬鞍山智趣樂的電話係:26336813

係唔係比我D講到想比表哥試下啊?     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
919#
發表於 05-11-3 11:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>halaha,
唔好鬥氣啦, 傷身呀~

>fifi,
唔洗趕住比$$$我喎~   

Rank: 5Rank: 5


3909
920#
發表於 05-11-3 11:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

Morly果度,唔好忘記o左我啊   

wing530,

Chicco度call o左你沒啊?幾時可以去儸貨啊?

羊毛低衫,我就覺得Chicco同Morly各有各好,所以我會一樣買一件,say yas就唔再買啦,最貴,但又唔多覺有麽特別好。係啦,唯一係侷有羊毛褲賣,我上次係買一set,其他牌子好少有

打針果,係唔係去到講名就得?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖