關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
901#
發表於 07-12-28 12:33 |只看該作者
我諗腸仔, 紅腸,丸 - 要買多 d.
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:11 發表
4雞翼ok, 豬扒我唔吃的, total 10塊夠唔夠? 雞翼4x13 = 52隻
另買腸仔, 丸, 魚旦, 3條粟米
有無人整菜?

不要買太多, 我寧願唔夠食好過浪費

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
902#
發表於 07-12-28 12:34 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-28 12:08 發表
come

上次小肥羊, 分店地址係振華路夾燕南路呀, 好易搵的

但呢間分店超多人, 因為近華強北

OIC, 咁即係同忽周介紹果間唔一樣啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
903#
發表於 07-12-28 12:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:13 發表
禮物方面, 你地想交換定自製一d禮物包比小朋友, 裹面買d糖, 朱古力, biscuit, rubber, pencil之類

2樣都得, 我諗住比佢地個個有份禮物開心吓咋, 你地決定丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
904#
發表於 07-12-28 12:37 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 12:33 發表
我諗腸仔, 紅腸,丸 - 要買多 d.

係呀, 大人細路都like
咁1:45pm tko mtr a出口等好嗎?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
905#
發表於 07-12-28 12:39 |只看該作者
因為玩具已經有好多, 不如買d零食就個個都岩
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 12:35 發表

2樣都得, 我諗住比佢地個個有份禮物開心吓咋, 你地決定丫!

Rank: 5Rank: 5


2065
906#
發表於 07-12-28 12:40 |只看該作者
咁熱鬧。我中學的同學, 有聯絡的不超過8過。早幾年try 約另外一班出來敘舊, 個個都臨時甩底,可能個個變了 c9 或光頭佬,不破壞形像, 要閃又要做嘢 lu。

quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-28 11:34 發表
morning

今個christmas, 亞仔都收到3份禮物, 不過佢玩左幾日, 已經唔玩啦

尋晚好開心呀, 我同班f.1-3d舊同學出黎敍舊, 有成20人, 包左間cafe, 講下近況, 又講下以前d攪笑野:loveliness: :love ... [/quote]

Rank: 6Rank: 6


8125
907#
發表於 07-12-28 12:41 |只看該作者
係..我都係咁唸...我考慮緊, if 佬唔肯來, 我1拖2過來, 不過都係要問左佢先

原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:22 PM 發表
無問題, 多個人多雙筷啫

帶小朋友黎玩下都好ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
908#
發表於 07-12-28 12:42 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-12-28 12:40 發表
咁熱鬧。我中學的同學, 有聯絡的不超過8過。早幾年try 約另外一班出來敘舊, 個個都臨時甩底,可能個個變了 c9 或光頭佬,不破壞形像, 要閃又要做嘢 lu。

quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-28 11:34 發表 http://for ...

katiema: 你果日(bbq)會到是嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
909#
發表於 07-12-28 12:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:39 發表
因為玩具已經有好多, 不如買d零食就個個都岩

好呀, 果d袋仔邊度有得賣呀?????
入面有:
糖  ???
朱古力 ???
餅  ???
pencil ???
貼紙 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
910#
發表於 07-12-28 12:45 |只看該作者
食飯先, 轉頭傾

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
911#
發表於 07-12-28 12:47 |只看該作者
OK.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 12:37 發表

係呀, 大人細路都like
咁1:45pm tko mtr a出口等好嗎?????

Rank: 5Rank: 5


2967
912#
發表於 07-12-28 12:50 |只看該作者
其實我禽日買咗薄, 仲未諗再+ muk, 咁我再買rubber, candy +落去, ok ma
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
913#
發表於 07-12-28 12:52 |只看該作者
近羅湖, 是不是金光華上面?? if 是, 好方便~ 但一定係..超..超多人..

原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:00 AM 發表

係喎, 你地去睇劉華!! 上次你同多, 雪佢地去小肥x, 係唔係地址在羅湖文錦中路呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
914#
發表於 07-12-28 12:53 |只看該作者
我諗住買個細細個功課袋個d呢, d零食裝係入面, 都幾實用, 又可以第時用番

如果你地ok, 我prepare ar, 有幾多個係女仔? 男仔幾多個?

同埋有d係細d, 咁就唔買太多糖果
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 12:44 發表

好呀, 果d袋仔邊度有得賣呀?????
入面有:
糖  ???
朱古力 ???
餅  ???
pencil ???
貼紙 ???

Rank: 5Rank: 5


2967
915#
發表於 07-12-28 12:55 |只看該作者
come, 我唔帶住小魔怪去mtr, 佢地好c煩, 我地會去邊樹買嘢
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
916#
發表於 07-12-28 12:56 |只看該作者
cy  1boy      1girl
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:53 發表
我諗住買個細細個功課袋個d呢, d零食裝係入面, 都幾實用, 又可以第時用番

如果你地ok, 我prepare ar, 有幾多個係女仔? 男仔幾多個?

同埋有d係細d, 咁就唔買太多糖果
...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
917#
發表於 07-12-28 12:57 |只看該作者
我有冇嘢要整定先呀
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
918#
發表於 07-12-28 13:03 |只看該作者
HI......all

Rank: 5Rank: 5


3212
919#
發表於 07-12-28 13:04 |只看該作者
睇見你地講去 bbq, 都好想join 一齊玩, but 又有其他野要搞個日..... 唯有下次先啦

Rank: 5Rank: 5


4210
920#
發表於 07-12-28 13:10 |只看該作者
普通咋, 地方又唔方便 (何文田), only夠平, $120/per person, 包 6-11pm..

原文章由 多利是 於 07-12-28 12:15 發表
jerry媽

你 cafe 包場個間野, 正唔正呀?? if 正, 可唔可以比料我嗎?? 我可以留返公司有時攪function用
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖