關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
901#
發表於 07-11-21 10:44 |只看該作者
更正:追得貼就C得無咁慘


我囡呢輪好似好d啦因為轉左形式同佢跟,睇下今次考試又點囉 我已經要求低左好多了   



原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:24 硐表
追得貼都C

常識無從入手, 唔知點溫

Rank: 6Rank: 6


8125
902#
發表於 07-11-21 10:44 |只看該作者
電宮頸,我好多年前電話1次, 後來發現個e生係好like人叫人電宮頸的, 因為巧貴架, 講緊7-8年前都要$800/次, 一電就要電幾次起碼

我個次係去做婦檢, 咁佢話我宮頸有d霉爛, 叫我電下, 我問唔電會點, 佢話無咁好囉, 電下好d, 咁咪電囉, 點知電完收我$800!

之後問另外1個朋友, 佢又係睇呢個e生, 佢就聽話, 超電, 已電左幾次, 咁我問唔電有咩問題, 佢又答唔出~

跟住查返, 好似話宮頸霉爛係好普遍既, 即係好似損左咁解..電左就好d, 唔電都無咩大問題~ 咁我之後就無電啦, so far touch wood咁多年都無咩野..我每年都keep住做婦檢架

你睇開邊個e生呀?? 我上次睇余x超, 係東英大廈的~  或者你問下佢點解要電? 唔電又點?霉爛程度有幾嚴重? 又再睇多個e生聽下advice?? 再唔係比佢電1次囉, 無咩既, 唔辛苦架, 係整緊既時侯有dd唔舒服咁je. 有咩唔明, 再問啦~


原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:10 AM 硐表
Good Morning!:D

雪文,唔好意思,頭先要入lift,cut咗你
我see doctor 時會幫你問.麻煩你揾到我要gei料send俾我,
thanks.

多利是,聽雪文講,你之前都試過電,其實我都唔知係咪真係需要,我會see another doctor ...

Rank: 5Rank: 5


2967
903#
發表於 07-11-21 10:44 |只看該作者
俾老師罰吓都好gei,如果唔係佢可能又再跑過
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:41 硐表
文文,
我唔記得將生果放入阿仔書包添....你有冇呀?

阿仔被老師罰, 話佢在走廊跑 wor
罰這個星期, 小息及午飯時間唔准離開座位 (除去廁所)
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
904#
發表於 07-11-21 10:45 |只看該作者
yes呀~~德田


原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:27 硐表

  大家一齊work hard啦!係咪都係讀德田呀!

Rank: 5Rank: 5


3212
905#
發表於 07-11-21 10:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:41 硐表
咁你張card可唔可以借比人用   


可以(暗地內當係你的lor, 無人check, 我try 借比個friend)
二人 --半價
三人 --7.3折
四人以上--8折

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
906#
發表於 07-11-21 10:46 |只看該作者
霉爛呢個形容詞好似好恐怖
原文章由 多利是 於 07-11-21 10:44 硐表
電宮頸,我好多年前電話1次, 後來發現個e生係好like人叫人電宮頸的, 因為巧貴架, 講緊7-8年前都要$800/次, 一電就要電幾次起碼

我個次係去做婦檢, 咁佢話我宮頸有d霉爛, 叫我電下, 我問唔電會點, 佢話無咁 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
907#
發表於 07-11-21 10:47 |只看該作者
請講:-| :-|

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 10:32 硐表
早晨~~ o甘多位.

今日唔係太開心, 老板係都都要上黎呻幾句. :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
908#
發表於 07-11-21 10:47 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:43 硐表
尖咀 '帝苑' 都是一個唔錯的選擇.

呢間好多年前吃過,好好呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
909#
發表於 07-11-21 10:48 |只看該作者
2個人咪好抵
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:45 硐表


可以(暗地內當係你的lor, 無人check, 我try 借比個friend)
二人 --半價
三人 --7.3折
四人以上--8折

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
910#
發表於 07-11-21 10:49 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 10:32 硐表
早晨~~ o甘多位.

今日唔係太開心, 老板係都都要上黎呻幾句. :cry:

龍媽: 係咪煩緊亞女d野?!

Rank: 8Rank: 8


17382
911#
發表於 07-11-21 10:49 |只看該作者
又係佢地話唔限題材我咪由得亞囡諗囉

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:34 硐表

咁快 ,好勁呀!我一筆都未開始呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
912#
發表於 07-11-21 10:49 |只看該作者
多利是話佢可以九龍灣大榮華拎位, 我都想去呢間, 仲有無人有興趣 ?  不過大家要約期就難D.

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:40 硐表
love,我都未同哂全部姊妹見面,唔知幾時又可以約埋一齊食飯吹水

Rank: 5Rank: 5


3212
913#
發表於 07-11-21 10:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:44 硐表
俾老師罰吓都好gei,如果唔係佢可能又再跑過



呢個問題我亞仔個班主任都有同我講, 話亞仔好仲意係課室跑黎跑去… 驚佢跌倒, 其實係屋企都係咁gei lar…. 話極都唔聽   次次都係要等到我老公用籐條佢先停.... 停左幾分鐘....

Rank: 6Rank: 6


6601
914#
發表於 07-11-21 10:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:45 硐表
yes呀~~德田

love,
真係要多D交流囉!

呀女p.1個班主任好好,屋企有事,個miss都睇住呀女,甚至寫紙仔叫佢加油,好感動。

而家p.2的老師就好cool囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
915#
發表於 07-11-21 10:50 |只看該作者
係呀,可能你地未派通知呱

原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:35 硐表
mud一年級都要做咩 我地未有bor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
916#
發表於 07-11-21 10:50 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:45 硐表


可以(暗地內當係你的lor, 無人check, 我try 借比個friend)
二人 --半價
三人 --7.3折
四人以上--8折

2人好抵喎@@@

Rank: 5Rank: 5


2967
917#
發表於 07-11-21 10:51 |只看該作者
thanks.

我係mongkok睇曾x.佢話我發炎,做咗'冷凍'會好,唔做就唔會好.只要一次就ok,$1,500.佢話唔做會驚遲d差起上嚟變cancer.
原文章由 多利是 於 07-11-21 10:44 硐表
電宮頸,我好多年前電話1次, 後來發現個e生係好like人叫人電宮頸的, 因為巧貴架, 講緊7-8年前都要$800/次, 一電就要電幾次起碼

我個次係去做婦檢, 咁佢話我宮頸有d霉爛, 叫我電下, 我問唔電會點, 佢話無咁 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
918#
發表於 07-11-21 10:52 |只看該作者
佢一年級時已鐘意跑
所以今年就被老師選左佢出去 '九東'比賽
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:44 硐表
俾老師罰吓都好gei,如果唔係佢可能又再跑過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
919#
發表於 07-11-21 10:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:46 硐表
霉爛呢個形容詞好似好恐怖  

係呀.....

Rank: 6Rank: 6


6601
920#
發表於 07-11-21 10:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:48 硐表
2個人咪好抵

真係抵喎!
‹ 上一主題|下一主題