- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
電宮頸,我好多年前電話1次, 後來發現個e生係好like人叫人電宮頸的, 因為巧貴架, 講緊7-8年前都要$800/次, 一電就要電幾次起碼
我個次係去做婦檢, 咁佢話我宮頸有d霉爛, 叫我電下, 我問唔電會點, 佢話無咁好囉, 電下好d, 咁咪電囉, 點知電完收我$800!
之後問另外1個朋友, 佢又係睇呢個e生, 佢就聽話, 超電, 已電左幾次, 咁我問唔電有咩問題, 佢又答唔出~
跟住查返, 好似話宮頸霉爛係好普遍既, 即係好似損左咁解..電左就好d, 唔電都無咩大問題~ 咁我之後就無電啦, so far touch wood咁多年都無咩野..我每年都keep住做婦檢架
你睇開邊個e生呀?? 我上次睇余x超, 係東英大廈的~ 或者你問下佢點解要電? 唔電又點?霉爛程度有幾嚴重? 又再睇多個e生聽下advice?? 再唔係比佢電1次囉, 無咩既, 唔辛苦架, 係整緊既時侯有dd唔舒服咁je. 有咩唔明, 再問啦~
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:10 AM 硐表 
Good Morning!:D
雪文,唔好意思,頭先要入lift,cut咗你
我see doctor 時會幫你問.麻煩你揾到我要gei料send俾我,
thanks.
多利是,聽雪文講,你之前都試過電,其實我都唔知係咪真係需要,我會see another doctor ... |
|