關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
901#
發表於 07-11-13 12:39 |只看該作者
食完飯,過去攞定d資料,今晚揾社工
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
902#
發表於 07-11-13 12:39 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:32 硐表
咪係,最怕到時俾咗$得個桔

我想問下個miss係咪個個小朋友都有份比賽, 你地覺得好唔好呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
903#
發表於 07-11-13 12:40 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:39 硐表
食完飯,過去攞定d資料,今晚揾社工

你有打算啦, 係咪???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
904#
發表於 07-11-13 12:41 |只看該作者
http://www.ho-sum.org/chi/index.jsp

see this
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:24 硐表
love,點樣可以做義工
我都想帶對寶貝去幫吓人,等佢地知道自己有幾幸福

Rank: 5Rank: 5


2967
905#
發表於 07-11-13 12:41 |只看該作者
梗係問吓先la,如果唔係俾咗$好唔抵ma
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 12:39 硐表

我想問下個miss係咪個個小朋友都有份比賽, 你地覺得好唔好呢???
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
906#
發表於 07-11-13 12:43 |只看該作者
佢既意思咪就係將我地 d 大假, 於農曆新年放晒去囉
不過香港大假一年七天, 加埋法例銀行假的話, 即得十天, 但深圳就放十幾天, 所以計落都著數啩
其他假期唔會跟上面深圳的.
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:38 硐表
係lor, 唔扣就著數

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
907#
發表於 07-11-13 12:44 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:41 硐表
梗係問吓先la,如果唔係俾咗$好唔抵ma

好, 我星期5打電話比個miss問清楚!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
908#
發表於 07-11-13 12:45 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:43 硐表
佢既意思咪就係將我地 d 大假, 於農曆新年放晒去囉
不過香港大假一年七天, 加埋法例銀行假的話, 即得十天, 但深圳就放十幾天, 所以計落都著數啩
其他假期唔會跟上面深圳的.
...

咁都ok嘅.....我公司都係農曆new year放好耐架!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
909#
發表於 07-11-13 12:47 |只看該作者
咁即係平時無得放大假

咁如果佢強行要你地係新年放晒d大假, 都無計bor, 咁計當然多幾日有著數lor, 但平時無得放大假bor
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:43 硐表
佢既意思咪就係將我地 d 大假, 於農曆新年放晒去囉
不過香港大假一年七天, 加埋法例銀行假的話, 即得十天, 但深圳就放十幾天, 所以計落都著數啩
其他假期唔會跟上面深圳的.
...

Rank: 5Rank: 5


2977
910#
發表於 07-11-13 12:47 |只看該作者
Minnie,

Let's your son solve the problem by himself. As a parent, we give the suggestion or advise.That's all.

Don't worry.

Hermanpapa
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:39 硐表
吓,一年級已經開始恰你亞仔

呢個問題有D難度WOR,如果佢自己都唔去面對及解決呢個問題既話,做媽媽既你只可以話比佢知要點去處理件事,做唔做得到就要睇佢自己啦,都唔幫得幾多因為發生係學校你都無咩可 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
911#
發表於 07-11-13 12:47 |只看該作者
吃飯去, 一陣傾過~~~~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
912#
發表於 07-11-13 12:49 |只看該作者
咪就係囉, 平時冇得攞大假.
(如果真係想放一天半天, 唯有自己靜靜雞同上司講, 連續幾天就唔得喇)
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:47 硐表
咁即係平時無得放大假

咁如果佢強行要你地係新年放晒d大假, 都無計bor, 咁計當然多幾日有著數lor, 但平時無得放大假bor

Rank: 5Rank: 5


2977
913#
發表於 07-11-13 12:50 |只看該作者

回覆 #2 come爸嘩 的文章

Me too! Ha Ha Ha

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
914#
發表於 07-11-13 12:50 |只看該作者
hermanpapa,好耐無見

原文章由 hermanpapa 於 07-11-13 12:47 硐表
Minnie,

Let's your son solve the problem by himself. As a parent, we give the suggestion or advise.That's all.

Don't worry.

Hermanpapa

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
915#
發表於 07-11-13 12:51 |只看該作者
講開大假, 我走時1年有14日, 咁返黎應該重新計我, 得10日開始gar ma, 公司請大假係用電腦有個program, 我見到計到12月31日我有3日假

咁我10月中返黎, 無理由有3日gar ma

咁我計, 14days 除12mths x 2.5mths = 又真係有3日wor

佢地可能以為我所有野都不變, 我唔出聲la, 睇下有無人發現lor

Rank: 5Rank: 5


2977
916#
發表於 07-11-13 12:52 |只看該作者
Busy on my duty and personal matter.

原文章由 雪文 於 07-11-13 12:50 硐表
hermanpapa,好耐無見

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
917#
發表於 07-11-13 12:53 |只看該作者
我就唔鍾意咁la, 要人全部放晒, 一係一人一半lor, 4日新年放, 留番3日自己, 有咩事都可以請下ma
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:49 硐表
咪就係囉, 平時冇得攞大假.
(如果真係想放一天半天, 唯有自己靜靜雞同上司講, 連續幾天就唔得喇)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
918#
發表於 07-11-13 12:54 |只看該作者
long time no see long time no see
原文章由 hermanpapa 於 07-11-13 12:52 硐表
Busy on my duty and personal matter.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
919#
發表於 07-11-13 12:54 |只看該作者
開口問啦, 我好實際加, 上次我囡幼稚園出外, 我都係問, 我女有無份表演, 我先會去 ( 因無咩時間, 童軍又要請假)

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 12:39 硐表

我想問下個miss係咪個個小朋友都有份比賽, 你地覺得好唔好呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
920#
發表於 07-11-13 12:56 |只看該作者
我老公公司都係啦, 而家佢谷住放晒七日大假, 日日係屋企

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 12:53 硐表
我就唔鍾意咁la, 要人全部放晒, 一係一人一半lor, 4日新年放, 留番3日自己, 有咩事都可以請下ma
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖