註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:51 發表 我都係 各位886
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:53 發表 8888888
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:42 發表 咁e+份工又唔係做得唔開心, 又唔駛ot不過有壓力
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 08:58 發表 morning!!!
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 09:15 發表 Hi, come. morning !!
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 09:31 發表 NOVEMBERWM: 你係邊頭返工架???
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:30 發表 你唔好濟呀要買比佢啦,事關mtr已經開始用便裝足人啦, 我囡都係用左2個月8達通ja, 我細妹係油塘mtr親眼見到一個女人同2個小朋友比便裝足左, 之後同佢地入左房 個便裝係女人來架, 仲要 ...
原文章由 雪文 於 07-8-13 09:35 發表 Morning ! 一早唔見咗公司D嘢, 係要找數俾人的:cry: 唔開心 Come,你老公跟單工程點啦, 可以放心去旅行嗎 ?
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 09:35 發表 HoManTin 呀 !
原文章由 雪文 於 07-8-13 09:47 發表 我仔5歲己用八逹通, 我同亞囡講佢生日就買俾佢, 我仔成日話我, 3yrs己要用小童八逹通啦.
原文章由 雪文 於 07-8-13 09:51 發表 可能真係無咗. 因我星期六咩都無做, 只係睇報紙. 咁個司機攞單俾我, 我可能卷埋咗入報紙攞走. 之後係茶樓成份報紙俾咗我老公, 佢又睇都無睇, 漏咗係茶樓, 唉.......... ...