關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
881#
發表於 07-5-27 15:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我之所以問你,就係因為我仔幼稚園宜家要默書,之前佢幼稚園就從來都未默過書,一默就默最長有9個英文字母既英文字
都唔係step by step,好彩我平時有同佢默書,如果唔係都幾
係野,
吉之島四折,咁我都要去入貨,我一向都有去吉吉島買下急凍
沙魚骨,用嚟煲花膠好正架.     

Rank: 5Rank: 5


2422
882#
發表於 07-5-27 16:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

嘩...你個仔間幼稚園都幾攪笑wor , 好彩你平時都有同佢練習咋 , 如果唔係都幾難適應.

我應該聽日會去吉之島睇下, 因為個女放學後要去南豐學琴呀.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
883#
發表於 07-5-28 19:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

今日去左吉之島行左陣, 佢地真係響到清貨呀, 但超市個邊就好似無乜特價.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
884#
發表於 07-5-29 00:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng/ yeeli

sorry ! 我星期六同仔仔在銅鑼灣乘車往吉之島至7:30反又立即同仔囡剪頭髮又食晚餐很忙 及卷故沒上網,
真多人都死 ! 我想買的已清倉了或沒碼

alkyng 我想買賣食物未必平, 可能它不會close.
故我沒想到往超級市場.
另星期日我去了拜黃大仙, 1) 還神我在5月生病不用開刀可以好返, 2) 就當然是拜拜希仔仔有運可以入三甲及最好是第一志願.     

Rank: 3Rank: 3


280
885#
發表於 07-5-29 00:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng & yeeli


   [size=xx-large]很緊張呀 現在是晚上12:30 即是倒數第四天開獎啦 !

Rank: 5Rank: 5


2422
886#
發表於 07-5-29 09:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

嘩...你連黃大仙都去埋, 你咁有心, 我相信一定保佑你得0既.

我都好緊張呀, 咁岩呢幾日個心跳得不規律(三個月前都試過咁樣, 但睇醫生check唔到有乜問題), 所以都好怕星期六心臟負荷唔到呀:cry: .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
887#
發表於 07-5-29 14:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng MIHOLO

你地唔好咁緊張啦,深呼吸>>>>>>>吸氣>>>>>呼氣
冷靜>>>>>>>>>>>>D.好似生bb個時咁.放鬆.
      
我幼稚園個校長話今年入三甲係易好多架,唔好咁驚先啦,
大家做好profile未,我睇報紙話,唔好彩的話,要頭三日去小學攞後備表.又係個句,希望大家都唔洗去攞.

alkyng你心有事,唔係化,會唔會係呢論緊張所以咁呢???小心保重身體呀((((((((呀.
MIHOLO你邊到病呀,宜家好返晒啦 你都要小心保重身體.

Rank: 5Rank: 5


2422
888#
發表於 07-5-29 14:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

哈哈...你真識講笑 , 好似生bb咁, 我一想起仲驚d tim 呀    .

不過我就衰d, 唔係將天我都唔想讀, 所以會比較緊張 :cry: .

頭先去左睇中醫, 醫師話我有內感呀, 而且已經一段時間, 所以影響左攪到個心跳得唔好, 不過醫師都好犀利, 可以咁準話我有內感, 因近兩三個星期每朝起身都不停流鼻水, 但過後又會無事, 我都知呢d係內感影響, 不過一直唔去睇, 但點知最近兩三日連個心跳都有問題, 所以今日即刻去搵佢, 不過我老公都話我, 要我做多d運動, 因我以前唔會動不動個心跳有問題的, 佢話我九成成日唔做運動加上年紀大機器壞wor, 所以我已立定決心, 逢星期一三五去游早水.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
889#
發表於 07-5-29 14:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

係呀,呢幾日要睇下d笑片,周星星個d笑片,咁就會放鬆晒

你唔洗驚,將天多數收德宝,好大機會入到架,
我唔明內感係點,係咪感冒唔清同唔夠底抗力呢??????
不過我都無咩做運動,上次同仔仔去香港公園行樓梯都唔夠氣咁,我都要去跑下步,游下水先. 你唔游開水就一三五去游,第日會好累同肌肉疼痛架. 慢慢加上去好d喎.

Rank: 5Rank: 5


2422
890#
發表於 07-5-29 16:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

內感即係本身初期係感冒, 有表面病徵, 但又無睇醫生拖拖下, 表面上好似好番晒, 但其實d感冒困左響身體入面, 醫師就話呢d係內感, 西藥係醫唔到的, 所以要靠食中藥先清到.

我份人係比較急進d , 因為游水係我唯一鍾意做0既運動 , 其他運動一率唔太鍾意 , 原因主要係, 因游水響水中進行, 唔覺自己流晒大汗, 但其他運動玩完之後成身汗, 個感覺好唔適服, 所以唔鍾意 .   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
891#
發表於 07-5-29 17:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我不明白 " 唔好彩的話,要頭三日去小學攞後備表 "是否要 2/6 及4-5/6往取表及交表 ?
其實好多人都說今年入三甲係易好,  但如果個個都選相同那是否會排了出來    最參我選了最TOP兩間做第一及第二呢 ? 不過我仍希望能同妳或 ALKYNG做同學媽咪   

PROFILE差不多OK .

Rank: 4


988
892#
發表於 07-5-29 17:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我都係睇到報紙,係由油天張校長講出嚟架,所以未必間間一樣,但係我覺得如果係好多人選既學校就一定頭一兩日都比人攞晒後備表,所以當日要打去問,跟手就立刻去等攞表.

Rank: 4


988
893#
發表於 07-5-29 18:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我都比較鍾意游水,但其實我又唔想晒黑, 貪靚
其實游水對小朋友氣管都好好,你同埋你女女一齊去游,
我都要比仔仔學游水,上年夏天仔仔佢未學識,今年再學過.


Rank: 5Rank: 5


2422
894#
發表於 07-5-29 19:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

咁岩我樓下個會所有室內泳池, 所以我一定揀室外游的, 至於兩個女一般星期日同埋daddy一齊去的, 佢地就鐘意響出面游, 而我當然非常唔鍾意 ----一樣貪靚唔想晒黑, 加上我個樣一晒黑就會好樣衰, 我都係適宜白d , 我大女以前都試過比佢學游水的, 但佢真係好怕將個頭放入水到 , 所以跟唔到進度, 中途無學 , 依家由daddy教佢, 反而佢慢慢無咁怕, 依家有時都肯將個頭放入水到, 仲會同自己計時tim .

miholo:

你地就好啦, 起碼頭一兩個志願都ok, 最衰個時我填表0既時候, 第二及第三志願都無考慮得太清楚:cry: , 加上又勁鍾意將天   , 所以攪到依家....非將天不可
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
895#
發表於 07-5-29 21:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

晒黑就會好樣衰>>>>>>>>>比你笑C我
不過我都驚會黑咗似賓賓   
你幻想下我地同小朋友出街咪做咗姐姐.
我仔仔初初都怕伸個頭落水,但玩一陣水就唔怕.重話自己
己經學識,佢唔知係個daddy幫佢.
係喎你二三志願係咩呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
896#
發表於 07-5-29 22:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

你問我第二及第三係邊間小學, 我竟然唔記得左 , 要即時搵番d資料先得 , 原來第二係梁x華, 第三係信x會, 不過最慘呢兩間都好似, 唔係揀做第一志願, 係唔會接受叩門的 .  

講開似賓賓, 我以前未有姐姐, 自己湊大女時, 有一日推架bb車帶佢去街市買餸, 點知比阿sir查身份証 , 個一刻真係好肉酸, 周圍d人望住我:cry: , 點知我一拎張身份証出來, 佢望都未望真, 就同我講無野喇, 我相信個一刻佢以為我係大陸人 , 但當年我仲好後生咋, 所以返到屋企我即刻問自己係唔係生完小朋友真係醜左咁多, 跟住我就作出左改變決定, 由於自己d頭髮天生有少少曲, 所以即刻去負離子, 之後再配過新款d眼鏡, 落街時唔再求其著衫, 得閒響屋企做mask, 依家仲算似番個人, 唔同小朋友出街d人都唔會估到我已結婚生女, 所以一個人外表真係好重要      
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
897#
發表於 07-5-30 14:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我問咗馮晴係2/6至4/6派發小一後備生表格,要在4/6 ,5:00pm前交回就可以.到時可以一同交profile.
表格內有寫要d咩野資料架.

Rank: 4


988
898#
發表於 07-5-30 15:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
信xx就唔係填第一志願,就唔洗見,咁梁x華
都係要填第一志願先可以見架?????

係呀我仔間幼稚園模擬小學,係好小學上堂落堂小息咁,但原來佢地一堂要45分鐘,重長過真小學    

Rank: 5Rank: 5


2422
899#
發表於 07-5-30 16:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我都係填左表格之後先知, 呢兩間學校都係咁, 所以我無得揀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
900#
發表於 07-5-31 00:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

THKS ! 我自己都要想一想如何走位, 當天又要送仔仔返幼稚園準備往畢業典禮, 而我們家長則須11:30前20分鐘進埸 很趕, 我想了只能往兩處取表格 後又要趕出去.   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖