關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]


1729
881#
發表於 07-7-13 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


953
882#
發表於 07-7-13 12:54 |只看該作者
十月媽咪,
謝謝:

原文章由 十月媽咪 於 07-7-11 11:16 發表


see,
書包內唔需要自備文具, 自需預備小手巾一條(食茶點時用), 開學初頭我有自備水杯畀阿女, 但見學校都有, 就連水杯都懶得帶!

至於課本無規定要用包書膠包好, 我上學期都好好心機包, 但下學期, 見人人 ...
明人不作暗事!

Rank: 4


850
883#
發表於 07-7-13 14:08 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-12 23:38 發表
悠悠媽,
咁你想唔想我開另一個新TOPIC係FOR佢地升上K2丫? 如果你想既話, 咁我九月二號晚就開定個新TOPIC, 到時大家就留意留意喇! 好冇??!


十月媽...

好...拜託你... : : :


1729
884#
發表於 07-7-13 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4352
885#
發表於 07-7-13 14:39 |只看該作者
請問有冇人唔要蘇浙k1 課本, 可以送出給我 ??
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5


4411
886#
發表於 07-7-13 22:21 |只看該作者
原文章由 beryl88318 於 07-7-13 11:27 發表



十月媽咪, 主要係評估學業及操行, 唔好比咁大壓力小朋友同自己啦, 學業有12項, 語文,認字,兒歌, 故事,常識, 識數,芵文, 會話, 寫字,音樂, 美勞,體能.



beryl88318,
嘩, 嚇c, 眼都大埋呀! 駛唔駛評咁多樣呀? 我唔係想畀壓力自己同阿女呀, 我係想有個心理準備咋! 費事好似k1果陣咁, 到見家長果陣, 至知原來老師都有同阿女評估咋!

Rank: 4


850
887#
發表於 07-7-17 17:45 |只看該作者
請問你地知唔知有邊間小學open day(將軍澳)

Rank: 5Rank: 5


4411
888#
發表於 07-7-17 21:53 |只看該作者
joeytcy,
嘩, 睇到我眼都大埋, 你咁快搵定小學呀? 我雖然都有target, 但仲未深究喎! 你睇中邊間將軍澳既小學呀, 等我幫你留意下喇!

原文章由 joeytcy 於 07-7-17 17:45 發表
請問你地知唔知有邊間小學open day(將軍澳)

Rank: 4


850
889#
發表於 07-7-18 13:22 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-17 21:53 發表
joeytcy,
嘩, 睇到我眼都大埋, 你咁快搵定小學呀? 我雖然都有target, 但仲未深究喎! 你睇中邊間將軍澳既小學呀, 等我幫你留意下喇!


十月媽 :

唸得黎都差唔多啦...........如無意外阿女小一會返黎住...本想阿女讀番姑媽個邊d學校...但車程太遠...唔想阿女辛苦....依家初步對象有播道.....宣基.....循道衝理....睦慶濤.....

Rank: 5Rank: 5


4411
890#
發表於 07-7-19 21:55 |只看該作者
悠悠媽,
咁又係, 諗得唻又確係差唔多喇...tko我淨係target播道同真道咋! anyway, 幫你留意下行程先!

原文章由 joeytcy 於 07-7-18 13:22 發表


十月媽 :

唸得黎都差唔多啦...........如無意外阿女小一會返黎住...本想阿女讀番姑媽個邊d學校...但車程太遠...唔想阿女辛苦....依家初步對象有播道.....宣基.....循道衝理....睦慶濤.....

Rank: 4


605
891#
發表於 07-7-21 10:40 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-19 21:55 發表
悠悠媽,
咁又係, 諗得唻又確係差唔多喇...tko我淨係target播道同真道咋! anyway, 幫你留意下行程先!


joeytcy / 十月媽咪:

播道係咪係將軍澳站新開果間?其實將軍澳區我暫時淨係諗真道同優材,不過未開始正式去研究依兩間學校既資料。

cankan

Rank: 4


850
892#
發表於 07-7-24 17:15 |只看該作者
cankan

係呀....舊年新落成......

嘩...優材好貴個喎..........

我曾聽聞有間係將軍澳直資...因太多project做...攪到父母晚晚都唔得閒...

Rank: 5Rank: 5


4411
893#
發表於 07-7-26 22:25 |只看該作者
joeytcy,
邊間TKO既直資咁玩野? 搞到D父母咁唔得閒呀?

優才好貴既咩? 知唔知幾多錢一個月?

其實TKO既直資, 我只係考唻牛刀小試, 尤其係真道, 事關真道好早就面試 (K2下學期, 大約六月尾就面試), 咁可以畀阿女感受下咩叫做INTERVIEW小學!

原文章由 joeytcy 於 07-7-24 17:15 發表
cankan

係呀....舊年新落成......

嘩...優材好貴個喎..........

我曾聽聞有間係將軍澳直資...因太多project做...攪到父母晚晚都唔得閒...

Rank: 4


850
894#
發表於 07-7-27 17:23 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-26 22:25 發表
joeytcy,
邊間TKO既直資咁玩野? 搞到D父母咁唔得閒呀?

優才好貴既咩? 知唔知幾多錢一個月?

其實TKO既直資, 我只係考唻牛刀小試, 尤其係真道, 事關真道好早就面試 (K2下學期, 大約六月尾就面試), 咁可以畀 ...




hihi

優才...24200-28000/年(小學欖)
我唔係好記得(唔知係臻xx定係真x)...因好耐之前我隻佬ger阿哥講.....因佢朋友個仔係入面讀左一年...功課就無...但阿爸阿媽晚晚要幫阿仔做prjoect..最後轉左校...因佢阿爸阿媽覺得由阿仔自己做一定做得唔好.甘平時分肯定低...如果由阿爸阿媽晚晚幫拖(因詰太多喎)....做下做下變左阿媽做....而唔係出於自己....

Rank: 5Rank: 5


4411
895#
發表於 07-7-27 21:38 |只看該作者
joeytcy,
咁優才唔算貴架喇, 我睇中果間, $3500x10個月, 一年都三萬五喇!

如果tko要平靚正既, 應該要揀保良局陸慶濤, 聽講校長好有熱誠, 好有魄力, 升英中既百份比亦高, 學費仲要...好平...大約一萬蚊一年啊!

以我所知, 真道同播道, 好似都係around 2000蚊一個月架喎, 唔知我有冇記錯呢?


原文章由 joeytcy 於 07-7-27 17:23 發表

hihi

優才...24200-28000/年(小學欖)
我唔係好記得(唔知係臻xx定係真x)...因好耐之前我隻佬ger阿哥講.....因佢朋友個仔係入面讀左一年...功課就無...但阿爸阿媽晚晚要幫阿仔做prjoect..最後轉左校. ...

Rank: 4


850
896#
發表於 07-7-28 11:10 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-27 21:38 發表
joeytcy,
咁優才唔算貴架喇, 我睇中果間, $3500x10個月, 一年都三萬五喇!

如果tko要平靚正既, 應該要揀保良局陸慶濤, 聽講校長好有熱誠, 好有魄力, 升英中既百份比亦高, 學費仲要...好平...大約一萬蚊一年啊 ...




嘩wa...wa...
35000..............
不過以前我睇過優才要成4000/月...但唔知點解依家平左甘多...可能我以前睇錯....不過我都覺得貴羅.......
到時重有其他費用呢..........
陸慶濤我喜歡佢用普通話同英文為主流..但講真相比間學校係正市中心.....同埋比較細...我會覺得活動空間唔夠大..(唉..依家唔同我地以前讀書甘羅)

Rank: 5Rank: 5


4411
897#
發表於 07-7-29 19:55 |只看該作者
joeytcy,
係呀, 三萬五一年呀, 不過呢間小學, 所有課外活動都係全包, 即係免費畀小朋友學的, 仲要有好多唔同既活動學, 所以我覺得ok架, 到時乜鬼都響晒學校學, 咁自己學開果d活動, 就可以盡量cancel, 希望到時真係可以慳番少少啦!

陸慶濤我又係嫌佢細, 不過學費就真係超平, anyway, 都係一個選擇唻既! 但我就無諗住考喇, tko, 我淨係諗住考真道&播道咋!

原文章由 joeytcy 於 07-7-28 11:10 發表




嘩wa...wa...
35000..............
不過以前我睇過優才要成4000/月...但唔知點解依家平左甘多...可能我以前睇錯....不過我都覺得貴羅.......
到時重有其他費用呢..........
陸慶濤我喜歡佢用普 ...

Rank: 5Rank: 5


1534
898#
發表於 07-8-3 13:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪,

你個小朋友讀左一年, 你覺得間幼稚園如何?

WHJ

Rank: 5Rank: 5


4411
899#
發表於 07-8-3 16:26 |只看該作者
WHJ,
我小朋友讀左一年, 蘇淅畀我既感覺...唉...四個字唻形容...又愛又恨!

其實你心目中既幼稚園係點樣既呢? 點解你會幫小朋友揀呢間學校?

[ 本文章最後由 十月媽咪 於 07-8-3 16:30 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1534
900#
發表於 07-8-6 09:17 |只看該作者
Because many friend's kid also studied this KG,  I original aaccepted by KV, but finally give up and want to go to Tai Wan Saint Heart, but finally feel that the location is so far away. afterward,  remembered this school also ok, so that , ask them to give me a seat.  finally, they gave me a seat...then..I decided to choose this one as many friends also said this is also good,  mandarin speaking and active learning...Four of my friend living HK side also studied this school...hoooo...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖