- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 07-5-31
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 304
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 304
- UID
- 81208
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,
我剛剛問過個中醫, 佢話今晚可能過唔到來睇, 不過要下午先 confirm, 妳最好打電話俾個中醫問下及留低妳個電話俾佢覆妳, thanks ! 我仔仔今日都會去睇, 因為佢仲未好番, 有消息我或者打電話俾妳喇 !
Matthew_媽咪
唔該哂, 不過唔緊要啦, 我今晚放工自己去睇吓佢有冇開,
反正我放工返堅企係必經之路.
係呢. matthew 點呀, 佢今日冇返學呀? 唔見你地搭校車嘅, 嘩!實痛死佢啦, 唧牙瘡d 燶好痛架, 我個女昨晚都有同我講話matthew 生牙瘡.
:cry: :cry:
係呢, 你係咪係新港城個度睇牙醫呀, 我之前大肚牙痛去睇,
跟住比佢睇完之後仲痛過未睇之前.淨係幫我洗吓d牙, 又唔比藥我, 話我大肚唔敢比藥我, 痛到我即刻走去鄧 x 城醫生到
再睇, 食咗佢d消炎止痛藥先唔痛, 個次真係激死我, 我d牙痛緊, 佢仲幫我洗牙.我好記得個個係四眼後生仔黎架. |
|