關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1256
881#
發表於 06-10-18 23:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
仔仔最愛吃通粉,因為容易吃,所以他愛叫姐姐煮通粉.
ilovelinlin
露絲 寫道:
ilovelinlin,

ok.......無問題呀~~~   

係呀........你仔仔好快吃完個lunch呀.... [quote]
ilovelinlin 寫道:
露絲,
明天麻煩你問仔仔取另外 10 pcs cd, 交給2000,. THANKS A LOT!
ilovelinlin
[/quote]

Rank: 4


588
882#
發表於 06-10-18 23:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
883#
發表於 06-10-19 08:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
小朋友一定很疼,真的可憐.$500.00會不會太貴了?好在脫掉的是乳齒,可以再生出來. :cry:  :cry:  :cry:  
ILOVELINLIN
Matthew_媽咪 寫道:
真係激死我 , 上過星期五同仔仔去左馬鞍山睇牙醫, 仔仔因為 d 牙肉腫左同生左一個牙 "倉", 個牙醫好求其甘同仔仔整左粒牙 "倉", 又話要照 X-Ray, 跟住叫我地出去等取藥, 過程最多 2 分鐘, 跟住俾左 d 消炎藥, 甘就收左我 5 百蚊, 尋晚見仔仔粒牙 "倉" 又生番出來, 今晚惟有去番天后睇開個牙醫喇, 個牙醫話, 可能係之前個牙醫 d 用具唔乾淨, 有 d 細菌走左入 d 牙肉入面, 同埋粒 "倉" 只係表面整左, 入面仲有好多儂, 所以今晚仔仔要脫掉一隻牙齒先可以完全整走粒 牙 "倉", 真係慘    , 之前個牙醫真係        

Rank: 5Rank: 5


2879
884#
發表於 06-10-19 09:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi Matthew_媽咪,

我係路過架、個牙醫好差呀!我都係住馬鞍山、可否PM我牙醫名讓我知以免將來誤找庸醫!謝謝!

Rank: 3Rank: 3


313
885#
發表於 06-10-19 10:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

有無得追究番個牙醫呀? 究竟係邊間牙醫診所? Post佢個名出

Rank: 4


588
886#
發表於 06-10-19 11:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我剛剛問過個中醫, 佢話今晚可能過唔到來睇, 不過要下午先 confirm, 妳最好打電話俾個中醫問下及留低妳個電話俾佢覆妳, thanks ! 我仔仔今日都會去睇, 因為佢仲未好番, 有消息我或者打電話俾妳喇 !  

Rank: 4


588
887#
發表於 06-10-19 11:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin

咪係又貴又唔好 law, 最慘係仔仔辛苦嘛, 尋晚同仔仔去睇, 脫牙 + 放膿 + 藥都係 $250 咋, 之前個牙齒真係    

Rank: 4


554
888#
發表於 06-10-19 11:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我仔仔都算及格....真係流晒汗....
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

我今日都收張普通話評估喇 ! 估唔到仔仔都識識地喎  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
889#
發表於 06-10-19 11:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

有冇'教'錯呀...個牙醫.....
冇事嗎而家?
唔怪得yesterday我見到你仔仔或之前冇咩表情啦~~~

唔好比octopus佢食啦.....之前佢全部冇食....食唔到呀.
Matthew_媽咪 寫道:
真係激死我 , 上過星期五同仔仔去左馬鞍山睇牙醫, 仔仔因為 d 牙肉腫左同生左一個牙 "倉", 個牙醫好求其甘同仔仔整左粒牙 "倉", 又話要照 X-Ray, 跟住叫我地出去等取藥, 過程最多 2 分鐘, 跟住俾左 d 消炎藥, 甘就收左我 5 百蚊, 尋晚見仔仔粒牙 "倉" 又生番出來, 今晚惟有去番天后睇開個牙醫喇, 個牙醫話, 可能係之前個牙醫 d 用具唔乾淨, 有 d 細菌走左入 d 牙肉入面, 同埋粒 "倉" 只係表面整左, 入面仲有好多儂, 所以今晚仔仔要脫掉一隻牙齒先可以完全整走粒 牙 "倉", 真係慘    , 之前個牙醫真係        
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
890#
發表於 06-10-19 11:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

我剛剛問過個中醫, 佢話今晚可能過唔到來睇, 不過要下午先 confirm, 妳最好打電話俾個中醫問下及留低妳個電話俾佢覆妳, thanks ! 我仔仔今日都會去睇, 因為佢仲未好番, 有消息我或者打電話俾妳喇 !  


Matthew_媽咪
唔該哂, 不過唔緊要啦, 我今晚放工自己去睇吓佢有冇開,
反正我放工返堅企係必經之路.
係呢.  matthew 點呀, 佢今日冇返學呀? 唔見你地搭校車嘅, 嘩!實痛死佢啦, 唧牙瘡d 燶好痛架, 我個女昨晚都有同我講話matthew 生牙瘡.
:cry:  :cry:
係呢, 你係咪係新港城個度睇牙醫呀, 我之前大肚牙痛去睇,
跟住比佢睇完之後仲痛過未睇之前.淨係幫我洗吓d牙, 又唔比藥我, 話我大肚唔敢比藥我, 痛到我即刻走去鄧 x 城醫生到
再睇, 食咗佢d消炎止痛藥先唔痛, 個次真係激死我, 我d牙痛緊, 佢仲幫我洗牙.我好記得個個係四眼後生仔黎架.   
^_^

Rank: 4


588
891#
發表於 06-10-19 11:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

依家 OK 喇 ! 尋日一路脫牙, 一路哈哈大笑, 應該冇事, 因為有卡通片睇, 醫生不斷同佢傾計, 跟住食左條雪條, 今朝起身又有少少咳, 真係煩, 佢之前好鍾意食 OCTOPUS 架, 不過今日佢話要食抄飯, 因為前面冇左 2 隻牙, 隻門牙又好鬆, 所以佢咬唔到野住喇 !

Rank: 3Rank: 3


304
892#
發表於 06-10-19 11:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,

我仔仔yesterday收到張中評....普通話.    [quote]
yoballma 寫道:
Hello 1B 媽咪, 今個星期係咪唔駛"中文默書" 呀, 因為都冇收到默書範圍.    [quote]
[/quote]


hello
我都收到張普通話評估, yo yo 居然喏哂喎
因為我自己唔識普通話拼音, 所以我同佢講佢要靠自己係學校聽書啦   
^_^

Rank: 4


588
893#
發表於 06-10-19 11:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
894#
發表於 06-10-19 11:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔好意思呀, 我想問吓"綽琳"呢排食飯 得唔得呀, 仲有冇掛住傾計唔食呀, 呢個女真係越黎越難搞呀 !    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
895#
發表於 06-10-19 11:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

咦, 我個間係係"冒險樂園" 隔離喎.


Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

尋晚成十點幾先番到屋企, 今朝起身要同佢聽下中文拼音, 所以遲左冇搭校車, 飛的士番學 law.

個牙醫係馬鞍山廣場, 美心酒樓斜對面呀, 冇乜必要真係唔好去睇佢.


[quote]
yoballma 寫道:

係呢.  matthew 點呀, 佢今日冇返學呀? 唔見你地搭校車嘅, 嘩!實痛死佢啦, 唧牙瘡d 燶好痛架, 我個女昨晚都有同我講話matthew 生牙瘡.
:cry:  :cry:
係呢, 你係咪係新港城個度睇牙醫呀, 我之前大肚牙痛去睇,
跟住比佢睇完之後仲痛過未睇之前.淨係幫我洗吓d牙, 又唔比藥我, 話我大肚唔敢比藥我, 痛到我即刻走去鄧 x 城醫生到
再睇, 食咗佢d消炎止痛藥先唔痛, 個次真係激死我, 我d牙痛緊, 佢仲幫我洗牙.我好記得個個係四眼後生仔黎架.   
[/quote]
^_^

Rank: 4


588
896#
發表於 06-10-19 12:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
897#
發表於 06-10-19 12:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

妳有冇打電話問過聽日中文係咪唔駛點書呀 ? 有冇需要問下老師呢 ?


Matthew_媽咪
我唸應該唔駛默中文, 係呢度d 1B 媽咪都係冇收過中默通告,手冊都冇寫要默中文.                      
^_^

Rank: 4


554
898#
發表於 06-10-19 15:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

你好呀?  好耐冇咩傾計啦~~~
e 兩日去咗1c班囉vcd, 所以冇去1b.   不過你囡囡時時比老師叫名的, 因為時時傾計.

我見議你真是話一話佢, 因為佢會吃好慢及傾多多計, 喜歡同個男仔傾計, 仲係係後面的.

靜靜雞唔問我和老師, 就掉咗d飯.  佢吃好小.
跟住食人d零吃.

唔好比禁多零吃佢. (如果吃完飯, 就可以吃其他.....你話ee見到會同媽咪講比唔比零吃的)


yoballma 寫道:
露絲,

唔好意思呀, 我想問吓"綽琳"呢排食飯 得唔得呀, 仲有冇掛住傾計唔食呀, 呢個女真係越黎越難搞呀 !    
露 絲 :-)

Rank: 4


554
899#
發表於 06-10-19 15:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我已把 vcd 交比1b老師轉交2000囡囡啦.

2000,

問下囡囡收到未?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
900#
發表於 06-10-19 16:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

慘啦...冇咗兩隻牙呀?   唔怪得知我頭先見到佢(佢見唔到我), 佢唔e 起個口啦~~~  (佢有時會咬住支飲通, 有時會笑笑口)

yesterday, 佢上運動堂好認真, 表現幾好....
前日, 我仔仔就比老師話咗兩句, 而且還要拾反d 呼拉圈.
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖