關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
881#
發表於 06-5-11 12:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

     你講笑咩anna ... 做啊嬸你未有資格喎, 你做開sec
工作力能一定要有番咁上下先能夠勝任,我自問就無你
咁叻,可能因為我情願將d時間放係囡囡身上,好過放係
公事,所以理得佢丫,總之係我辦公時間我一定會做好
自己本份,但夠鐘就即走,因我真正既成就係屋企等緊
我番去... 不過可能等啊女大d,唔駛我理佢既時候,我
又會變番工作至上卦... 人係善變既.. 而家呢一刻囡囡
緊要d,錯過咗我就會一生後悔 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
882#
發表於 06-5-11 12:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
你唔知啦,我大大個事頭婆坐正係隔壁,你話我點上尼bk傾計
,好想轉工呀 佢坐正係無問題不過成日受到騷擾,成日攪你d野file,係櫃桶d文件都照攪,係等你唔響處偷偷地,有時將d文件掟落垃圾桶,真係 但又唔丙得,試過同佢嘈過,成日都唔知自己錯仲強詞奪理
ckckcktina 寫道:
anna_gigi,

早啊.... 你返來報到啦....     好忙啊, 呢排你老細無出街見客咩, 搞到你無得蛇上來啊.     

Rank: 5Rank: 5


2238
883#
發表於 06-5-11 12:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

係相公咁抵得諗既   點解唔叫個sec走啊, 要你老公幫佢啃....  :tongue: 真係慘啊, 你相公, 咁你呢排咪好忙囉, 要睇住阿女又要慰夫...      

Rank: 5Rank: 5


2238
884#
發表於 06-5-11 12:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

哇, 你事頭婆真變態啊...    
我就好你小小, 我又係坐響事頭婆隔離架, 佢仲要面對面果只喎, but我都係網照上, 野照做, 佢都自己上緊網啦. 所以佢無出聲, 我心諗佢都知我響度上網reply d mail啦. 如果唔係邊有咁多野打啊...      

Rank: 5Rank: 5


1245
885#
發表於 06-5-11 13:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

               你好底死呀,咁都得,比你一個服字

anna_gigi,

         你地個老闆娘都會出嚟幫手做野架,連文件都可以
"dum"落垃圾桶,呢件道理唔多通喎,唔同佢講唔掂架喎.
我個老闆娘都會出嚟,不過佢除咗係到大大聲聲講埋d咩
人工好平呀,ot無錢呀,人地要做到幾點幾點之外都無乜野
既... 所以我暫時都唔會走住,我可以有大把時間做囡囡
野... 不過有個同事既行為就惡頂d,忍緊,因佢好識brushing
年資又夠老,刷到"立立令",仲會間唔中擺你上枱破壞你既
形象,所以而家出嚟做野,話就話講學歷,其實手段了得,無
學歷都唔係問題... 唉~~~ 淡了,都係專心係我既成就吧啦
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
886#
發表於 06-5-11 13:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

       我想問吓呢,如果我明知1st round無機會去Marymount (因我得10分) 1st round 應該點做 ?
因net 12 我縮乍咗Marymount 同 St. James ,
咁前者咁多人爭,但我又好想入,唯有等lucky draw,
你話我1st round好唔好去St. James 試吓 ?
又假如1st round St. James 收咗我個女,咁我係
咪就無得再lucky draw架喇 ?
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
887#
發表於 06-5-11 14:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我諗住返去懷舊下咋.......畢竟六年時間係呢度過左.......

老實講,我都唔係好知變成點....我諗你仲知得多過我....但我有童年陰影,所以我唔會比我小朋友係呢度讀的呀....
(當年...佢地可以睇住一個中上游學生,放一間BAND5學校係第一志願,都唔同人地家長講/解釋下既學校,我對佢地完全失晒信心架)

ckckcktina 寫道:
sindy,

原來你係北官出來架, 真係失敬失敬,     咁你可以介紹下你既母校俾我地先囉...    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
888#
發表於 06-5-11 14:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我諗得十分,MM同ST JAMES都無乜機架啦,但後者就未能百份百抺KILL可能既
emiluihk 寫道:
anna_gigi,

       我想問吓呢,如果我明知1st round無機會去Marymount (因我得10分) 1st round 應該點做 ?
因net 12 我縮乍咗Marymount 同 St. James ,
咁前者咁多人爭,但我又好想入,唯有等lucky draw,
你話我1st round好唔好去St. James 試吓 ?
又假如1st round St. James 收咗我個女,咁我係
咪就無得再lucky draw架喇 ?

Rank: 5Rank: 5


1245
889#
發表於 06-5-11 14:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy

       我都係咁諗,所以我想請敎吓咁做法又得唔得過囉,
因我都想抽吓麻

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
890#
發表於 06-5-11 14:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

shelley,

漢華小學的網址是: http://www.honwah.edu.hk

Rank: 5Rank: 5


1757
891#
發表於 06-5-11 15:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔知你地對"真光小學"有什麼意見呢?

Rank: 5Rank: 5


1245
892#
發表於 06-5-11 15:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦剛剛入過去睇漢華小學既網址,好似幾好咁喎. 不過
唔知學費定咗未呢 ? 除咗學費同一開學嗰D雜費外,平
時仲會有咩費用呢

每月學費,校車,LUNCH BOX 仲有無呢 ?
會唔會係樣樣課外活動都要計錢既呢 ?

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
893#
發表於 06-5-11 15:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

哎呀! sorry添, liu起你d童年陰影添, 咩佢地咁架. 咁衰既..  :tongue:  :tongue: 搞到我都唔想去參加佢個open day添. 即時扣分啊.  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
894#
發表於 06-5-11 16:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

不過都幾十年前既事囉...而家係點,我都唔係好知呀

ckckcktina 寫道:
Sindy,

哎呀! sorry添, liu起你d童年陰影添, 咩佢地咁架. 咁衰既..  :tongue:  :tongue: 搞到我都唔想去參加佢個open day添. 即時扣分啊.  

Rank: 5Rank: 5


2238
895#
發表於 06-5-11 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

真光都幾好喎, but要俾學費, 我就唔係好想啦, 因為果陣都有諗住考幼稚園架, but最後都係無交到form. 佢小學好似係男女校喎. 中學先至係純女校架. 咁你諗到轉去邊未啊?

Rank: 5Rank: 5


1757
896#
發表於 06-5-11 16:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

學費$13,000一年 (尚待教統局批核)又唔算係太貴。一般私校都沒有特別雜費,而課外活動間間學校都要比錢啦。

emiluihk 寫道:
咦剛剛入過去睇漢華小學既網址,好似幾好咁喎. 不過
唔知學費定咗未呢 ? 除咗學費同一開學嗰D雜費外,平
時仲會有咩費用呢

每月學費,校車,LUNCH BOX 仲有無呢 ?
會唔會係樣樣課外活動都要計錢既呢 ?

Rank: 5Rank: 5


1245
897#
發表於 06-5-11 16:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

心大心細添 如果我想幫囡囡報的話要幾時submit呀
我囡囡應該係2007年9 月先讀小一 ,
另外,如果報咗直資or私校仲可唔可以參加大抽獎架
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
898#
發表於 06-5-11 16:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

咁你又唔洗咁快,我想應該是2006年9月開學後,先報2007年嘅小一。如果私校收咗都可以,但直資收咗就唔可以參加大抽獎啦!

Rank: 5Rank: 5


2238
899#
發表於 06-5-11 16:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

過獎, 過獎,      你only10分咩. 起嗎都有15分啦.
1. 適齡 (10分)
2. 大女 (5分)
   搬屋啦, 機會大好多架....

Rank: 5Rank: 5


2238
900#
發表於 06-5-11 16:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

oh, i c i c, 可能十年人事幾翻新呢... 咁到時係咁易睇下先啦.    

[quote]
Sindy 寫道:
不過都幾十年前既事囉...而家係點,我都唔係好知呀
[quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖