關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


110
881#
發表於 05-10-31 22:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我有大把wing530瘦相, 但我唔會比你o地睇, 第一) 我未問過主人家喜唔喜歡比人睇. 第二) 我個肥樣唔想公開於世.   
如果你想睇, 來我度比你睇過痛快.     

Rank: 5Rank: 5


3381
882#
發表於 05-10-31 23:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,
多謝你關心呀~   hinhin頭先食左急症室開o既藥, 已經退左8-9成, wing530話都要keep住食, maybe聽日再比佢食睇下點先~~  :cry:

你cover住你個樣比我睇o米得law!!! 我都未見過wing530瘦時係點o既~~   

乜你地掉轉架??    佢以前瘦宜家..... 你以前肥宜家瘦~      係唔係湊b辛苦呀??    

你肯比d相我睇, 你就算住深圳我都坐火車過黎呀!!!   

Rank: 5Rank: 5


3381
883#
發表於 05-11-1 21:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你返到屋企未呀??! 今日見你又唔覺你病wo~~   

原來st andrew's都好多通告, 我一次過睇返晒都幾辛苦~      我仲考慮緊11月20日主保日去唔去好, 聽日問下班主任先~      好一路睇緊, 原來佢地都幾多活動搞wo~   

Rank: 5Rank: 5


3909
884#
發表於 05-11-1 22:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

今日放假都唔同我D食lunch         

今日Navin第一日返St. Andrew's, 開心嗎?   

Rank: 5Rank: 5


3381
885#
發表於 05-11-1 22:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
今日因為我奶奶已經買晒野煮lunch, 所以先無同你地lunch o乍, 自己阿媽就無所謂, 奶奶就費事到 last moment先話佢知我地唔返屋企食啦~     仲有hinhin d 敏感仲未好得晒, 都唔可以出街亂食野~ :cry:

hinhin今日返st andrew's好開心, 我都未見過佢o甘開心架~     仲有, 原來st andrew's每朝都會全校有個早會, 佢地會一齊做下運動, 講下故事, 一齊祈禱, 先上班房~ 學校仲驚hinhin係新會唔慣, 所以仲安排左anson同佢一班, anson仲話會幫我照顧hinhin tim呀~     

仲有一樣野, 學校d茶點好正呀!! 有栗子炆chicken tim呀!! 我見到都想食~     

點呀~ 今日無左我搭順風車係唔係唔慣呢~~   

Rank: 5Rank: 5


3381
886#
發表於 05-11-1 22:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi, wing530,
你地唔好嬲啦~ 搵日我又...........xxx,  再可以同你地lunch and tea 一tea啦~~

今日我o係mtr撞到pinkpink888呀~!

pinkpink888,
你今朝去左邊呀?? 唔記得問你點解會搭mtr??   

Rank: 3Rank: 3


358
887#
發表於 05-11-1 22:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔好意思, 原來HinHin都轉了st andrew's,今星期六囡囡會interview K.1,,, 可否給d TIPS ,我要準備什麼????

Rank: 5Rank: 5


3381
888#
發表於 05-11-1 22:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
你囡囡會interview邊間?? st andrew's??

Rank: 3Rank: 3


358
889#
發表於 05-11-1 23:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

天主教st 安德肋-常寧路

Rank: 5Rank: 5


3381
890#
發表於 05-11-2 00:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
其實都應該唔會考太多野o既, 我覺得st andrew's o既概念都係比學生愉快學習, 唔知佢地會唔會增班呢??   

so far hinhin今日返學都好開心, 希望佢聽日都唔問題啦~

Rank: 3Rank: 3


358
891#
發表於 05-11-2 09:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,
英文教如何????

Rank: 5Rank: 5


1874
892#
發表於 05-11-2 09:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

你噚日放假呀? 婆婆噚晚返來, 係度勁讚你同你老公好好人呀.

fifi, hinhinmom & wing530,

噚晚wingwing學完畫返來, 好開心呀, 話佢好中意vicky姐姐, 佢中意畫畫呀, 所以我同我老公都好開心, 今次真係無選擇錯啦.

hinhinmom,

上次記得你講過, 好似hinhin有學piano 係不係? 個miss好不好呀? 依家wingwing學緊嗰度, 個miss我覺得麻麻地, 如果你有好介紹, 我想幫佢轉下.

Rank: 5Rank: 5


3909
893#
發表於 05-11-2 10:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Anson 表哥,

Sorry,遲o左覆你    因我自己搞o左下,個size都係細,我會請侷燒張碟比我,聼我老公講到時可以放上網,你D 用FTP自己上來儸,或者約你d開機,用yahoo message成個file send比你。果D就會係normal size

睇到你話Anson表妹去唔到大大,侷係唔係成日都係o甘?如果係,可能係D奶粉熱氣,日本奶粉會無o甘熱氣,如果想試下,call我啦。Stephanie食開。   

halaha,

wingwing都返得開心,鐘意Vicky姐姐呢    係唔係應該多謝我D的好介紹啊        話比侷知,遲兩個星期,就會見到Stephanie 啦   

Rank: 3Rank: 3


358
894#
發表於 05-11-2 12:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

可否告訴我, 邊度學, 都想我囡囡學d興趣班, 因deborah 話她太小, 未希得學
vicky姐姐邊度, 囡囡2year8months, 唔知有咩可以呢???

:

Rank: 5Rank: 5


3909
895#
發表於 05-11-2 13:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,

係海悅果度的智趣樂。

我幫你check o左下,你囡囡2year8months應該返創意塗鴉故事(Creative Story Art) for 2-3yrs. 我D返開的智創意小畫家(3-5yrs)。 不過creative story art, Vicky姐姐都有教,星期二(9:30-10:30am), 星期二(3:00-4:00pm).

Vicky 姐姐好好o架,各個小朋友都鍾意侷     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
896#
發表於 05-11-2 13:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>dear all,
嘩~ 一日無上黎, 乜多左咁多野睇架?   

表哥 & hinhinmom,
作c你地呀! 做乜係咁講我肥呀!      :tongue: 仲話就算係深圳都坐火車過黎! :tongue:  :tongue: 我都唔係好肥姐, 只係肥小小之麻~      我以前不知幾fit呀, 簡直追死仔呀~     

你問完主保日果d野, 你話比我知喎, 咁我唔問喇! 係呀, 學校都幾多野攪, 你早少少比hinhin返學啦, 可以玩車車麻, hinhin一定好開心架~

>halaha
好彩我帶anson去畫班咋, 婆婆唔識路去果度呀, 由我地呢度行過去, 要經過5個商場架, 真係唔易行, 乜你會搵到去既, 仲比我發現到"宣道幼稚園"tim呀, 我一宜都唔知係邊架, 我估fifi & hinhinmom都唔知tim呀~

wingwing畫既畫, 你覺得點呀? 我覺得幾好呀, 我都有問佢開唔開心, 下次仲黎唔黎, wingwing都話開心呀, 好彩叫你轉咋, 無扼你啦~    

>vibianyeung,
你都轉過黎呀~     
interview我估唔難既, 我有問過anson, 上次老師問乜? 佢話問佢叫咩名, 老師講下故事, 好簡單, 我上次都有問過st, andrew"s收生既準則, 佢話係適齡既, 多數無問題, 佢地今年k1都有3班架~  

英文書同德寶一樣, 但無phonics, 無外籍老師, 我覺得英文會好過德寶, 因為佢除左英文書外, 佢仲有其他英文書, 好簡單既, 小朋友識讀架, 好似中文版既"我自己會讀"咁架~

Rank: 5Rank: 5


3381
897#
發表於 05-11-2 13:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
yesterday hinhin放學返黎, 已經好多野講, 我諗佢真係返得好開心, 仲有, yesterday我湊返學時見到班主任同個小朋友"抹汗", 比我o既感覺就好似媽咪同個仔o甘呀~   d老師唔錯, 唔係只係顧自己班o既小朋友~

我老公今日問我, st andrew's係唔係唔得$駛?? 點解佢上次報名時開o個張cheque成個月都未過數.....   

其實st andrew's雖然無phonics, 但係yesterday hinhin返黎已經自己o係度數英文, 以前唔會架~~

今日hinhin仲自己要求早d返學tim呀~    , anson幾點返到學校架?? 我今日已經早左, 佢已經到左勒~~     

你要比d相我地比較下, 先知你以前係唔係真係o甘"索"麻~~     

Rank: 5Rank: 5


3909
898#
發表於 05-11-2 13:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我send o左email比你啦,你check下啦     

唸唔到D流感針去得o甘快,可能今年新聞講得太犀利,人人都驚     

你做o左麽好事啊,搞到halaha媽咪係o甘讚你    去邊要行5個商場o甘多     

係啦,尋日唔記得同你講想訂藍莓素果隻糖。halaha都想訂。你點嗎?   

Dear all,

你D打o左流感針沒?今日先知好多地方斷o左貨       

Rank: 5Rank: 5


2564
899#
發表於 05-11-2 13:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hi,
hinhin 學左新學校開心就好啦, 唔使做咁多功課又多活動,
vanna 開始寫個'土' 字, 一次寫9個, 好似真係快左d, 但佢又鍾意

Rank: 5Rank: 5


3381
900#
發表於 05-11-2 13:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

關於流感針, 我奶奶唔suggest我同hinhin打, 我奶奶以前o係醫院做, 佢話如果身體唔係容易病o既話就盡量都唔好打wo~~  :wink:  :wink:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖