- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>dear all,
嘩~ 一日無上黎, 乜多左咁多野睇架?
表哥 & hinhinmom,
作c你地呀! 做乜係咁講我肥呀! :tongue: 仲話就算係深圳都坐火車過黎! :tongue: :tongue: 我都唔係好肥姐, 只係肥小小之麻~ 我以前不知幾fit呀, 簡直追死仔呀~
你問完主保日果d野, 你話比我知喎, 咁我唔問喇! 係呀, 學校都幾多野攪, 你早少少比hinhin返學啦, 可以玩車車麻, hinhin一定好開心架~
>halaha
好彩我帶anson去畫班咋, 婆婆唔識路去果度呀, 由我地呢度行過去, 要經過5個商場架, 真係唔易行, 乜你會搵到去既, 仲比我發現到"宣道幼稚園"tim呀, 我一宜都唔知係邊架, 我估fifi & hinhinmom都唔知tim呀~
wingwing畫既畫, 你覺得點呀? 我覺得幾好呀, 我都有問佢開唔開心, 下次仲黎唔黎, wingwing都話開心呀, 好彩叫你轉咋, 無扼你啦~
>vibianyeung,
你都轉過黎呀~
interview我估唔難既, 我有問過anson, 上次老師問乜? 佢話問佢叫咩名, 老師講下故事, 好簡單, 我上次都有問過st, andrew"s收生既準則, 佢話係適齡既, 多數無問題, 佢地今年k1都有3班架~
英文書同德寶一樣, 但無phonics, 無外籍老師, 我覺得英文會好過德寶, 因為佢除左英文書外, 佢仲有其他英文書, 好簡單既, 小朋友識讀架, 好似中文版既"我自己會讀"咁架~ |
|