關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
881#
發表於 08-1-29 11:02 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-29 11:01 發表
ky

see see

quoted

多多我唔制呀  ...我只係打過一次牌就比你定左形。  
為左改善返形像,大盛之約我都參加

QUOTE:
原文章由 多利是 於 08-1-28 17:45 發表
cc美人

阿肥脾唔係咁易比你見架...要湊齊136隻, 先會 ...

我諗我明lu.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
882#
發表於 08-1-29 11:04 |只看該作者
我yesterday問肥脾去唔去, 多咪諗住用激將法引佢嚟lor.

ps.多話肥脾有牌打先嚟
原文章由 lky2008 於 08-1-29 10:58 發表

唔係好明!

Rank: 8Rank: 8


17269
883#
發表於 08-1-29 11:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 10:52 發表

我幾年仲賣左好多添呀!!!!

我6千幾時賣哂啦!
今年仲要買金器送俾人結婚添!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
884#
發表於 08-1-29 11:06 |只看該作者
街市d家居什貨shop有ga
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:01 發表

OK,不過要夾硬插入個插頭囉(因係2腳嘛),唔知邊樹有個插穌係入牆3腳,出面可插2圓腳的電器?
雪雪個oven個timer係唔work架,我自己睇時間囉! ...

Rank: 5Rank: 5


1150
885#
發表於 08-1-29 11:06 |只看該作者
你d睇下我幾蠢...只係講左句話引左我出來。
cc美人...上次我問你幾時攪整餅活動你都冇去攪,我等到頸都長啦。
原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 11:04 發表
我yesterday問肥脾去唔去, 多咪諗住用激將法引佢嚟lor.

ps.多話肥脾有牌打先嚟

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-29 11:10 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
886#
發表於 08-1-29 11:07 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 11:04 發表
我yesterday問肥脾去唔去, 多咪諗住用激將法引佢嚟lor.

ps.多話肥脾有牌打先嚟

肥脾:

咁你的形象真係......

不過,唔緊要,出來俾姐姐look look,可能好似love love咁俾surprise 我(真係靚女來的)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
887#
發表於 08-1-29 11:07 |只看該作者
又要busy la:tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
888#
發表於 08-1-29 11:08 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 11:06 發表
街市d家居什貨shop有ga

我looked過,掉轉的就有!

CC美人,快D過番幾招俾我,點先整到Dcake鬆軟呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
889#
發表於 08-1-29 11:09 |只看該作者
睇左giliian張相, 嚇親

都無睇個樣, 今晚先再睇

Rank: 5Rank: 5


1150
890#
發表於 08-1-29 11:09 |只看該作者
我未放呀...係唔係真係去到9200啦...咁我又再貪心小小等1萬再放啦
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:04 發表

我6千幾時賣哂啦!
今年仲要買金器送俾人結婚添!

Rank: 5Rank: 5


1150
891#
發表於 08-1-29 11:21 |只看該作者
[quote]原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 10:57 發表
2/22 大盛

come(有小朋友去就+埋女女)
fun
hoganma + hogan
ky (可能帶埋女女)
cc (同come 一樣, +亞女and 亞仔, 可以到時唔駛揾人湊)
katiema
Love(1大1小 or2大2小)
jerryma

肥脾(1大1小)
yanma

Rank: 5Rank: 5


3104
892#
發表於 08-1-29 11:21 |只看該作者
見甘齊人,我都去啦, 雪雪你去不去呀,你帶不帶小悅來呀,係帶就幫我帶埋我女囉


[quote]原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 10:57 發表
2/22 大盛

come(有小朋友去就+埋女女)
fun
hoganma + hogan
ky (可能帶埋女女)
cc (同come 一樣, +亞女and 亞仔, 可以到時唔駛揾人湊)
katiema
Love(1大1小 or2大2小)
jerryma

肥脾
YAN

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
893#
發表於 08-1-29 11:23 |只看該作者
busy busy

Rank: 8Rank: 8


17269
894#
發表於 08-1-29 11:24 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-29 11:21 發表
見甘齊人,我都去啦, 雪雪你去不去呀,你帶不帶小悅來呀,係帶就幫我帶埋我女囉


[quote]原文章由 ccbeauty 於 08-1-29 10:57 發表
2/22 大盛

come(有 ...

今次好頂盛喎!come come,可唔可以bookVIP room呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
895#
發表於 08-1-29 11:25 |只看該作者
嘩!! 22/2個PARTY好齊人呀, 大大細細夾埋有成十幾二十人, 雪文, 你都來啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
896#
發表於 08-1-29 11:25 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-29 11:09 發表
我未放呀...係唔係真係去到9200啦...咁我又再貪心小小等1萬再放啦

真係唔抵得呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
897#
發表於 08-1-29 11:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-29 11:25 發表
嘩!! 22/2個PARTY好齊人呀, 大大細細夾埋有成十幾二十人, 雪文, 你都來啦!!!

雪雪:

係啦!你唔來,我會好孤獨架!

Rank: 8Rank: 8


17382
898#
發表於 08-1-29 11:29 |只看該作者
連機都開唔到 唔怪得你咁火啦


原文章由 hoganmama 於 08-1-29 10:48 發表
明白明白

但我而家係連機都開唔到  hp 教左我點整

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
899#
發表於 08-1-29 11:31 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:24 發表

今次好頂盛喎!come come,可唔可以bookVIP room呢?

上次我地去有成12人(好似), 我有叫佢地比ROOM, 個姐姐話坐ROOM要每人/$150.-, 咁我同佢講可能食唔倒咁多, 因有小朋友(其實得1個 ), 佢話到時睇下安唔安排倒, 點知我地果日去都有房, 最終我地係食唔倒每人/150元架!!!! 希望今次都有房啦, 今次咁多人, 佢好難安排倒出面的枱比我地啦!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
900#
發表於 08-1-29 11:35 |只看該作者
個客走左 la, 可以鬆一鬆
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖