- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
原文章由 lky2008 於 08-1-29 11:24 發表 
今次好頂盛喎!come come,可唔可以bookVIP room呢?
上次我地去有成12人(好似), 我有叫佢地比ROOM, 個姐姐話坐ROOM要每人/$150.-, 咁我同佢講可能食唔倒咁多, 因有小朋友(其實得1個 ), 佢話到時睇下安唔安排倒, 點知我地果日去都有房, 最終我地係食唔倒每人/150元架!!!! 希望今次都有房啦, 今次咁多人, 佢好難安排倒出面的枱比我地啦!!!! |
|