註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 08-1-23 17:00 發表 錯, 原來細都會隨架,冇曬彈力果隻
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 17:04 發表 我未生時係90, 而家係106
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 17:00 發表 上次淨睇相, 覺得你老公的打扮好有型, 想睇吓真人係點???
男爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-23 04:59 PM 發表 我都想試下墮落的感覺係點呀!‘越墮落,越快樂’嘛!
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 17:05 發表 講真...近排我都發現自己有呢個問題,好似唔同左咁 有咩方法keep返fit呢:-| :-|
原文章由 KY2004 於 08-1-23 17:02 發表 點墮呀?唔痛D皮墮落呀!我諗我冇得墮囉!
原文章由 多利是 於 08-1-23 17:06 發表 我家下都好墮落呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 17:05 發表 我上個星期磅過, 121
大宅
原文章由 katiekma 於 08-1-23 17:10 發表 咁粒提子有重量 GA MA, 。
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 17:06 發表 舉啞玲都得gar 結婚前個1年, 我日日係屋企舉, 手臂同breast都firm左
原文章由 KY2004 於 08-1-23 17:09 發表 睇相,你好高喎!咁121都OK呀! 其實你有幾高呀?有冇5呎7呀?
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 17:12 發表 未生之前5呎6, 生完之後無度過, 不過我覺得我高左, 因為我而家高過我老公, 以前係平頭
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 17:06 發表 咁正