關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
881#
發表於 07-12-28 11:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:02 發表

ky: 係平安夜去睇???
25號個buffet掂唔掂???? 亞女happy嗎????

buffet唔好食,係D oysters好D,D  dessert好差,不過呀女好happy.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
882#
發表於 07-12-28 11:20 |只看該作者
我唔買牛la, 上次都無咩人食, 咁不如我買雞翼, 豬扖
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:15 發表

都幾好食, 不過今次唔好買太多扒類, 因上次都淨左幾多吓!

COME一大一小(我老公要返工)
KY 一大一小
HOGANMA 二大一小
FUN 二大一小(弟弟唔計, 我估佢食好少)
KATIEMA 二大一小
CY 一大二小
雪文 ???
仲有邊個會來: ...

Rank: 6Rank: 6


6601
883#
發表於 07-12-28 11:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:15 發表

都幾好食, 不過今次唔好買太多扒類, 因上次都淨左幾多吓!

COME一大一小(我老公要返工)
KY 一大一小
HOGANMA 二大一小
FUN 二大一小(弟弟唔計, 我估佢食好少)
KATIEMA 二大一小
CY 一大二小
雪文 ???
仲有邊個會來: ...

我唔來啦!呀女個日係呀嫲到玩,我喉嚨痛+咳+爆瘡,好唔掂。

Rank: 6Rank: 6


6601
884#
發表於 07-12-28 11:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:08 發表
fun: 我估我會買肚臍多d啦, 家姐話果個易親衫多d. (不過都係1月中嘅事, 要睇埋我公司有無雙糧出先)

come come:

乜唔係老公送咩?

Rank: 5Rank: 5


4210
885#
發表於 07-12-28 11:34 |只看該作者
morning

今個christmas, 亞仔都收到3份禮物, 不過佢玩左幾日, 已經唔玩啦

尋晚好開心呀, 我同班f.1-3d舊同學出黎敍舊, 有成20人, 包左間cafe, 講下近況, 又講下以前d攪笑野:loveliness: :loveliness: 傾到11點先散..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
886#
發表於 07-12-28 11:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 11:20 發表
我唔買牛la, 上次都無咩人食, 咁不如我買雞翼, 豬扖

好丫, 買幾多好呢?
咁其他就去到cy樓下先買.


ky: 你地幾點去亞麻度??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
887#
發表於 07-12-28 11:50 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-28 11:22 發表

come come:

乜唔係老公送咩?

我諗住同佢果部份來封利是$$ or lvops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" />

ky: 咁如果你淨係帶亞女去藍田, 不如你一人來可以嗎????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-28 11:52 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
888#
發表於 07-12-28 11:51 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-28 11:34 發表
morning

今個christmas, 亞仔都收到3份禮物, 不過佢玩左幾日, 已經唔玩啦

尋晚好開心呀, 我同班f.1-3d舊同學出黎敍舊, 有成20人, 包左間cafe, 講下近況, 又講下以前d攪笑野:loveliness: :love ...

嘩, 好難得咁齊人呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
889#
發表於 07-12-28 11:54 |只看該作者
hoganma: 你老公來嗎?
暫定8大7小?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
890#
發表於 07-12-28 11:55 |只看該作者
COME一大一小(我老公要返工)
HOGANMA 一大一小(我老公唔黎la)
FUN 二大一小(弟弟唔計, 我估佢食好少)
KATIEMA 二大一小
CY 一大二小

Total : 7大6小

每人幾多雞翼and豬扖?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
891#
發表於 07-12-28 11:58 |只看該作者
hoganma: 如每人4雞翼, 2豬扒多唔多???
另外買腸仔, 牛丸, 魚旦????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
892#
發表於 07-12-28 12:00 |只看該作者
唔知雪文來唔來???
你想唔想小朋友交換禮物????

Rank: 6Rank: 6


8125
893#
發表於 07-12-28 12:08 |只看該作者
come

上次小肥羊, 分店地址係振華路夾燕南路呀, 好易搵的

但呢間分店超多人, 因為近華強北

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
894#
發表於 07-12-28 12:11 |只看該作者
4雞翼ok, 豬扒我唔吃的, total 10塊夠唔夠? 雞翼4x13 = 52隻
另買腸仔, 丸, 魚旦, 3條粟米
有無人整菜?

不要買太多, 我寧願唔夠食好過浪費
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:58 發表
hoganma: 如每人4雞翼, 2豬扒多唔多???
另外買腸仔, 牛丸, 魚旦????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
895#
發表於 07-12-28 12:11 |只看該作者
多, 你來嗎?
原文章由 多利是 於 07-12-28 12:08 發表
come

上次小肥羊, 分店地址係振華路夾燕南路呀, 好易搵的

但呢間分店超多人, 因為近華強北

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
896#
發表於 07-12-28 12:13 |只看該作者
禮物方面, 你地想交換定自製一d禮物包比小朋友, 裹面買d糖, 朱古力, biscuit, rubber, pencil之類

Rank: 6Rank: 6


8125
897#
發表於 07-12-28 12:15 |只看該作者
jerry媽

你 cafe 包場個間野, 正唔正呀?? if 正, 可唔可以比料我嗎?? 我可以留返公司有時攪function用

Rank: 6Rank: 6


8125
898#
發表於 07-12-28 12:18 |只看該作者
要等佬決定呀...佢唔知得唔得閑, 或者會唔會同我地 family day, 問極佢都無咩反應...

我都想帶d kids去玩下...我天日confirm 得唔得呀?? 我可以 call come, 或 fun to confirm

原文章由 hoganmama 於 07-12-28 12:11 PM 發表
多, 你來嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
899#
發表於 07-12-28 12:22 |只看該作者
無問題, 多個人多雙筷啫

帶小朋友黎玩下都好ar
原文章由 多利是 於 07-12-28 12:18 發表
要等佬決定呀...佢唔知得唔得閑, 或者會唔會同我地 family day, 問極佢都無咩反應...

我都想帶d kids去玩下...我天日confirm 得唔得呀?? 我可以 call come, 或 fun to confirm
...

Rank: 5Rank: 5


2967
900#
發表於 07-12-28 12:31 |只看該作者
HI HI, 我瞓醒la
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖