關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
881#
發表於 07-11-21 10:34 |只看該作者
真係

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:09 硐表
有日我去茶餐廳食野,諗住哎'coke zero',點知個伙記話:”'coke zero'就冇,‘靈堂可樂’就有,要唔要丫?“差D笑C我

Rank: 6Rank: 6


6601
882#
發表於 07-11-21 10:34 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:32 硐表
我做左啦,星期一交左tim啦

咁快 ,好勁呀!我一筆都未開始呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
883#
發表於 07-11-21 10:35 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 10:32 硐表
早晨~~ o甘多位.

今日唔係太開心, 老板係都都要上黎呻幾句. :cry:

蘭蘭:
早安呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
884#
發表於 07-11-21 10:35 |只看該作者
mud一年級都要做咩 我地未有bor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:28 硐表
果份野最多15頁,每頁最小2句15個字,我做左1頁不過有成10句,叫亞囡將自己學左既字自己諗ja,我就比提示佢囉

Rank: 8Rank: 8


17382
885#
發表於 07-11-21 10:35 |只看該作者
我有d既,等我今個星期執野時順便執出來先再call you

原文章由 雪文 於 07-11-21 10:11 硐表
各位有囡囡的媽咪, 你哋D囡有唔啱穿的靚大樓, 可以考慮送俾我囡, 因亞哥的男仔款, 穿唔到二手:loveliness:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
886#
發表於 07-11-21 10:37 |只看該作者
bk 就改來改去....都冇改善, 去唔到 '新的在前'

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:31 硐表
而家reply完,要click返去最前個版先睇得番,好煩呀! 係咪可以唔駛咁煩架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
887#
發表於 07-11-21 10:37 |只看該作者
又為咗個新人呀

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 10:32 硐表
早晨~~ o甘多位.

今日唔係太開心, 老板係都都要上黎呻幾句. :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
888#
發表於 07-11-21 10:38 |只看該作者
係咩,1月頭先交的嗎 我交左了,不過算啦亞囡都自己諗左啦,我又唔想幫佢諗=幫佢做功課,做得好簡單ja


原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:12 硐表

katiema:

應該1月頭,不過都唔知點攪!

真係玩C我啦!

Rank: 5Rank: 5


3212
889#
發表於 07-11-21 10:39 |只看該作者
今日真係好齊人wo….. 我追post……追到氣咳….. 終於先溫完書, 講開食buffet, 其實都係都會海逸正d, 因為我有會員card 有半價, 不過就真係好多人, d座位都唔太闊.. 不過因為成年都係食個間, 大家都提議試其他…

Rank: 6Rank: 6


6601
890#
發表於 07-11-21 10:39 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:37 硐表
bk 就改來改去....都冇改善, 去唔到 '新的在前'

唉.......:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
891#
發表於 07-11-21 10:39 |只看該作者
THANK YOU

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:35 硐表
我有d既,等我今個星期執野時順便執出來先再call you

Rank: 5Rank: 5


2967
892#
發表於 07-11-21 10:40 |只看該作者
love,我都未同哂全部姊妹見面,唔知幾時又可以約埋一齊食飯吹水
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:31 硐表
我地都係呀 不如我地去到一齊傾下計好嗎,我地又未見過面:D :D 順便指教下我地
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
893#
發表於 07-11-21 10:41 |只看該作者
文文,
我唔記得將生果放入阿仔書包添....你有冇呀?

阿仔被老師罰, 話佢在走廊跑 wor
罰這個星期, 小息及午飯時間唔准離開座位 (除去廁所)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
894#
發表於 07-11-21 10:41 |只看該作者
咁你張card可唔可以借比人用
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:39 硐表
今日真係好齊人wo….. 我追post……追到氣咳….. 終於先溫完書, 講開食buffet, 其實都係都會海逸正d, 因為我有會員card 有半價, 不過就真係好多人, d座位都唔太闊.. 不過因為成年都係食個間, 大家都提議試其他…op ...

Rank: 6Rank: 6


6601
895#
發表於 07-11-21 10:41 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 10:39 硐表
今日真係好齊人wo….. 我追post……追到氣咳….. 終於先溫完書, 講開食buffet, 其實都係都會海逸正d, 因為我有會員card 有半價, 不過就真係好多人, d座位都唔太闊.. 不過因為成年都係食個間, 大家都提議試其他…op ...

海逸buffet係OK架!

Rank: 5Rank: 5


4210
896#
發表於 07-11-21 10:42 |只看該作者
好耐無見啦

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:26 硐表

Good morning!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
897#
發表於 07-11-21 10:43 |只看該作者
你地一年級都要做咁多頁
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:38 硐表
係咩,1月頭先交的嗎 我交左了,不過算啦亞囡都自己諗左啦,我又唔想幫佢諗=幫佢做功課,做得好簡單ja

Rank: 6Rank: 6


6601
898#
發表於 07-11-21 10:43 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-21 10:42 硐表
好耐無見啦

係呀!

Rank: 5Rank: 5


4210
899#
發表於 07-11-21 10:43 |只看該作者
當然可以啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:27 硐表

jerry媽: 等左你2日, 寄野果度麻煩晒你先, 我家姐要寄公司的, 所以唔駛啦, 如我有野寄比姑奶, 再麻煩你可以嗎????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
900#
發表於 07-11-21 10:43 |只看該作者
尖咀 '帝苑' 都是一個唔錯的選擇.
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:41 硐表

海逸buffet係OK架!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖