關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
881#
發表於 07-11-13 12:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 12:16 硐表
咁快食飽飽


其實係飲左兩碗湯水喳....... 食其他小食好飽.......:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
882#
發表於 07-11-13 12:18 |只看該作者
我本來都想講架啦 比你講左先TIM


原文章由 novemberwm 於 07-11-13 12:13 硐表


生活難苦的媽媽剛剛買左個 LV....

Rank: 5Rank: 5


3212
883#
發表於 07-11-13 12:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:49 硐表

講真~~如果佢真係有得比賽我又無乜所謂, 至怕係佢地搵我女黎"湊夠人數" or 做後備果d咋!!!!


咁樣又係好似好SIDE 左D $$ 咁LOR......

Rank: 5Rank: 5


2967
884#
發表於 07-11-13 12:21 |只看該作者
我好少機會咁早瞓
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:51 硐表

我同你差唔多.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
885#
發表於 07-11-13 12:21 |只看該作者
係呀, 我都覺得應由你仔仔自己去處理及面對. 唔好話俾老師聽住, 睇吓仔仔是否做得到解決小朋友之間的問題.

原文章由 雪文 於 07-11-13 11:07 硐表
我仔唔食麵包的.  

我老公話由佢唔帶一段時間睇點, 佢話唔好話俾老師听, 小朋友自己會處理呢D事.

Rank: 5Rank: 5


3212
886#
發表於 07-11-13 12:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:50 硐表

, 我lee頭無生果/生果汁舖, 要放工去官塘買.


其實可以自己去買楊桃, 然後返屋企洗淨切件, 撒多D鹽落去, 一齊食, 效果好似話仲好, 我都成日會試, 都幾WORK.....:) :)

Rank: 5Rank: 5


3212
887#
發表於 07-11-13 12:23 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:21 硐表
係呀, 我都覺得應由你仔仔自己去處理及面對. 唔好話俾老師聽住, 睇吓仔仔是否做得到解決小朋友之間的問題.


暫時唔好話住, 如果仔仔真係一段時間都未能解決到, 先考慮同老師求助LOR.....

Rank: 5Rank: 5


2967
888#
發表於 07-11-13 12:24 |只看該作者
love,點樣可以做義工
我都想帶對寶貝去幫吓人,等佢地知道自己有幾幸福
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:40 硐表
我想去義工果邊,所以放棄去聽呢個講座 其實佢係唔係資優兒童都唔重要 只要佢有努力過及有正確既人生觀及品德,我都好開心啦,我都諗過...讀書係重要但都唔代表所有 加上亞囡e+都只係一年級,佢只要 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
889#
發表於 07-11-13 12:27 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-13 12:22 硐表


其實可以自己去買楊桃, 然後返屋企洗淨切件, 撒多D鹽落去, 一齊食, 效果好似話仲好, 我都成日會試, 都幾WORK.....:) :)

thank you!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
890#
發表於 07-11-13 12:28 |只看該作者
咁你飲多d水頂住先la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:50 硐表

, 我lee頭無生果/生果汁舖, 要放工去官塘買.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
891#
發表於 07-11-13 12:29 |只看該作者
我同事個FD係PCCW做的,佢地係大機構成日有呢D野攪,係員工邀請朋友參加先做到.

另外出面都有好多BUT我未試過

原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:24 硐表
love,點樣可以做義工
我都想帶對寶貝去幫吓人,等佢地知道自己有幾幸福

Rank: 8Rank: 8


17382
892#
發表於 07-11-13 12:29 |只看該作者
我關機啦今日IT來整機886

Rank: 5Rank: 5


2967
893#
發表於 07-11-13 12:30 |只看該作者
咁我實攞冠軍:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 12:14 硐表
活艱 好似我活艱D WOR
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
894#
發表於 07-11-13 12:31 |只看該作者
,聽日見
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 12:29 硐表
我關機啦今日IT來整機886
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
895#
發表於 07-11-13 12:31 |只看該作者
之前我咪講過通知深圳果邊, 匯番 d (有薪大假) 既錢給我及我上司, 老闆娘剛才打電話同我講, 佢唔知我地沒有在春節時跟隨深圳公司一齊放假十幾天, 所以話會匯款給我地.但下一年開始 2008 則要跟深圳果邊一齊放春節假.
你地話咁著數嗎?

Rank: 5Rank: 5


2967
896#
發表於 07-11-13 12:32 |只看該作者
咪係,最怕到時俾咗$得個桔
原文章由 novemberwm 於 07-11-13 12:19 硐表


咁樣又係好似好SIDE 左D $$ 咁LOR......
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
897#
發表於 07-11-13 12:37 |只看該作者
會唔會扣自己d大假 ,如果唔會就冇所謂la,不過放咁多日假,冇嘢攪,會好悶lor.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:31 硐表
之前我咪講過通知深圳果邊, 匯番 d (有薪大假) 既錢給我及我上司, 老闆娘剛才打電話同我講, 佢唔知我地沒有在春節時跟隨深圳公司一齊放假十幾天, 所以話會匯款給我地.但下一年開始 2008 則要跟深圳果邊一齊放春節假. ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
898#
發表於 07-11-13 12:38 |只看該作者
著數? 有咩咁著數:tongue:  d假係你gar ma
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:31 硐表
之前我咪講過通知深圳果邊, 匯番 d (有薪大假) 既錢給我及我上司, 老闆娘剛才打電話同我講, 佢唔知我地沒有在春節時跟隨深圳公司一齊放假十幾天, 所以話會匯款給我地.但下一年開始 2008 則要跟深圳果邊一齊放春節假. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
899#
發表於 07-11-13 12:38 |只看該作者
係lor, 唔扣就著數
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:37 硐表
會唔會扣自己d大假 ,如果唔會就冇所謂la,不過放咁多日假,冇嘢攪,會好悶lor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
900#
發表於 07-11-13 12:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 12:31 硐表
之前我咪講過通知深圳果邊, 匯番 d (有薪大假) 既錢給我及我上司, 老闆娘剛才打電話同我講, 佢唔知我地沒有在春節時跟隨深圳公司一齊放假十幾天, 所以話會匯款給我地.但下一年開始 2008 則要跟深圳果邊一齊放春節假. ...

咁其他假期要唔要跟上面架, 佢地中秋重陽無得放, 如果淨跟春節假都好嘅!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖