關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
881#
發表於 07-11-1 14:56 |只看該作者
我都鍾意呢個味 夠辣


原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 14:47 硐表
剛食左個"cup noodles"香辣海鮮杯麵, d湯好正好辣!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
882#
發表於 07-11-1 14:56 |只看該作者
我老闆開完會返左黎, 要扮下勤力先得

Rank: 8Rank: 8


17382
883#
發表於 07-11-1 15:00 |只看該作者
我都做下野先~~~~~~~C6 D野:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 14:56 硐表
我老闆開完會返左黎, 要扮下勤力先得

Rank: 5Rank: 5


2967
884#
發表於 07-11-1 15:05 |只看該作者
大褸only, 星期六表妹結婚,咁我d裙係短袖and d 料係薄身,驚到時會好
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 14:42 硐表
全部冬季衫都放在 ......?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
885#
發表於 07-11-1 15:09 |只看該作者
NOVEMBER: THANK U!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
886#
發表於 07-11-1 15:12 |只看該作者
: : 大陸, 邊到呀.

各位, 我剛忙完我老細明天的行程, 鬆一口氣, 佢明天下午去深圳, 要見N個客又要睇展覽.

亞頭, 你哋約咗幾點 ?  我最快七點才到.

fun,用timer嘛.  不過我老公唔太掂, 今早9點已cut電制, 搞到亞婆都無得睇.

come, OK, 明天叫courier來攞.

phoene, 你仔仔唔想轉校呀, 同我仔一樣.  小朋友係咁加, 返開一間唔太肯轉, 你再諗清楚, 但金麗上午校好難入, 加埋人情.


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:31 硐表
大wor la, 我d褸係大陸間屋未攞返嚟,今次真係 凍鬼c la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
887#
發表於 07-11-1 15:18 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 15:05 硐表
大褸only, 星期六表妹結婚,咁我d裙係短袖and d 料係薄身,驚到時會好

ME TOO!!  我叔仔同細佬結婚的飲衫~~都係薄料黎架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
888#
發表於 07-11-1 15:22 |只看該作者
我今日穿左1件長袖衫, 都覺幾凍......

我女返學仲穿短褲添.

Rank: 6Rank: 6


8953
889#
發表於 07-11-1 15:22 |只看該作者
又蛇上黎 hi hi 先~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
890#
發表於 07-11-1 15:22 |只看該作者
come,仲想俾返三套碟俾你, 但會否太多呢 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
891#
發表於 07-11-1 15:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 15:22 硐表
我今日穿左1件長袖衫, 都覺幾凍......

我女返學仲穿短褲添.


你學校d裙仔就涼陣陣了...

今日我女都是短褲. 上年的長褲太短了.
上身加件底衫, 及運動褸.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
892#
發表於 07-11-1 15:30 |只看該作者
lanlan, 我多數 " 又"去唔到馬交啦, 我老公听到一家四口船票要 $1200, 就No lar.

算啦, 海洋公園 or 深圳 again.

我又忙啦, 閃一陣.

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-1 15:22 硐表
又蛇上黎 hi hi 先~~~

Rank: 5Rank: 5


3212
893#
發表於 07-11-1 15:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 15:09 硐表
NOVEMBER: THANK U!!!


welcom..

文文姐, 係wo.. 都唔知佢地約左幾點… 反正聽日我都係返藍田 gar la…….早又得, late 又得…….

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
894#
發表於 07-11-1 15:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 15:22 硐表
come,仲想俾返三套碟俾你, 但會否太多呢 ?

D碟你媽咁快睇晒啦??? 我都好耐無煲啦.

唔好一次過啦, 2次啦, 我怕over load要收$$.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
895#
發表於 07-11-1 15:57 |只看該作者
嘩, 我話忙. 點知你哋仲忙, 咁耐一句聲都無人出

Rank: 5Rank: 5


3212
896#
發表於 07-11-1 16:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 15:57 硐表
嘩, 我話忙. 點知你哋仲忙, 咁耐一句聲都無人出


係 bk 成日 error.....好煩:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
897#
發表於 07-11-1 16:00 |只看該作者
煲完好耐啦, 一直無還俾你.

你明晚無時間嗎 ?  唔返亞媽屋企呀 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 15:40 硐表

D碟你媽咁快睇晒啦??? 我都好耐無煲啦.

唔好一次過啦, 分2次啦, 我怕over load要收$$.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
898#
發表於 07-11-1 16:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 15:57 硐表
嘩, 我話忙. 點知你哋仲忙, 咁耐一句聲都無人出

我又要上黎 啦, 死人boc 死人boc

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
899#
發表於 07-11-1 16:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 16:00 硐表
煲完好耐啦, 一直無還俾你.

你明晚無時間嗎 ?  唔返亞媽屋企呀 ?

明天約左朋友攞帖呀!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
900#
發表於 07-11-1 16:09 |只看該作者
係常平,幢樓係62gei,c 6要咗一個單位做我地gei度假屋.
原文章由 雪文 於 07-11-1 15:12 硐表
: : 大陸, 邊到呀.

各位, 我剛忙完我老細明天的行程, 鬆一口氣, 佢明天下午去深圳, 要見N個客又要睇展覽.

亞頭, 你哋約咗幾點 ?  我最快七點才到.

fun,用timer嘛.  不過我老公唔太掂, 今早9點已cut電制,  ...
‹ 上一主題|下一主題