- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
: : 大陸, 邊到呀.
各位, 我剛忙完我老細明天的行程, 鬆一口氣, 佢明天下午去深圳, 要見N個客又要睇展覽.
亞頭, 你哋約咗幾點 ? 我最快七點才到.
fun,用timer嘛. 不過我老公唔太掂, 今早9點已cut電制, 搞到亞婆都無得睇.
come, OK, 明天叫courier來攞.
phoene, 你仔仔唔想轉校呀, 同我仔一樣. 小朋友係咁加, 返開一間唔太肯轉, 你再諗清楚, 但金麗上午校好難入, 加埋人情.
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:31 硐表 
大wor la, 我d褸係大陸間屋未攞返嚟,今次真係 凍鬼c la |
|