關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 4


679
881#
發表於 07-10-18 15:32 |只看該作者
要寫幾長
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:23 硐表
你哋有無人今日得閑 ?  同我寫幼稚園家長心聲, 星期一要交, 今朝才通知我, 我今日又忙Cops:" /> ops:" />

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
882#
發表於 07-10-18 15:34 |只看該作者
200-300字

亞囡N1讀到k3
亞仔讀咗年半, 去年剛畢業

原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:32 硐表
要寫幾長

Rank: 4


679
883#
發表於 07-10-18 15:40 |只看該作者
咁你舊年有冇寫
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:34 硐表
200-300字

亞囡N1讀到k3
亞仔讀咗年半, 去年剛畢業

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
884#
發表於 07-10-18 15:45 |只看該作者
無........................

原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:40 硐表
咁你舊年有冇寫

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
885#
發表於 07-10-18 15:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:23 硐表
你哋有無人今日得閑 ?  同我寫幼稚園家長心聲, 星期一要交, 今朝才通知我, 我今日又忙Cops:" /> ops:" />

Lee d 幾難幫倒你寫架喎, 因你女係度4, 又應該有某d老師or職員你想特別多謝佢, 所以都係你自己寫返啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
886#
發表於 07-10-18 15:51 |只看該作者
我仔k1個年我有寫到, 最後無登, 所以我唔鬼寫, 晒心機
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 15:47 硐表

Lee d 幾難幫倒你寫架喎, 因你女係度4年, 又應該有某d老師or職員你想特別多謝佢, 所以都係你自己寫返啦.  

Rank: 4


679
887#
發表於 07-10-18 15:55 |只看該作者
咁啱我今年要幫亞仔寫,晏d pm俾你,你再自己改吓
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:45 硐表
無........................

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
888#
發表於 07-10-18 15:56 |只看該作者
我女k3畢業時, 學校要求我地家長寫, 我都有寫, 全部4間分校的心聲留言全部登晒出黎係一本紀念冊度, 前排先又攞返出黎睇.
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 15:51 硐表
我仔k1個年我有寫到, 最後無登, 所以我唔鬼寫, 晒心機

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
889#
發表於 07-10-18 16:00 |只看該作者
我仔個間只登某幾封, 我見多數都讚到間學校天上有地下無gar:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 15:56 硐表
我女k3畢業時, 學校要求我地家長寫, 我都有寫, 全部4間分校的心聲留言全部登晒出黎係一本紀念冊度, 前排先又攞返出黎睇.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
890#
發表於 07-10-18 16:09 |只看該作者
唔該唔該.  我而家都係俾心機寫吓, 希望今日放工可以俾老師, 咁要改星期一仲有時間.

努力中...........

原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:55 硐表
咁啱我今年要幫亞仔寫,晏d pm俾你,你再自己改吓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
891#
發表於 07-10-18 16:10 |只看該作者
你無勁讚間學校, 唔怪之得唔登你果封出黎啦.....

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 16:00 硐表
我仔個間只登某幾封, 我見多數都讚到間學校天上有地下無gar:tongue:  

Rank: 6Rank: 6


8953
892#
發表於 07-10-18 16:12 |只看該作者
bk 又有新搞作呀 ? 又大宅又別野....  慢到c 點上呀.

點解有時只睇到廣告的 ? 買尿片個廣告, 成日一入來就係畫面游來游去....

Rank: 5Rank: 5


2065
893#
發表於 07-10-18 16:14 |只看該作者
YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 16:00 硐表
我仔個間只登某幾封, 我見多數都讚到間學校天上有地下無gar:tongue:  

Rank: 5Rank: 5


3212
894#
發表於 07-10-18 16:21 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-18 16:14 硐表
YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。


個個我都有睇, 超搞笑, muk咁有計劃 ar , 呢個daddy & mami

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
895#
發表於 07-10-18 16:27 |只看該作者
我都記得, 恕我粗俗, 真係多x餘
原文章由 katiekma 於 07-10-18 16:14 硐表
YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
896#
發表於 07-10-18 16:29 |只看該作者
Katiema, 睇左隻dvd未? 我睇左la, 真係超唔掂, d手法仲衰過我用dv影個仔, 震到c
原文章由 katiekma 於 07-10-18 16:14 硐表
YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。

Rank: 5Rank: 5


4210
897#
發表於 07-10-18 16:34 |只看該作者
尋日無返工, 攪到今日超忙, 有事搵我就留言啦, 我有時間就會睇架...

亞仔個生日會, 我應該會去蔚藍灣畔個club house度攪, 不過我仲未book: : , 12月2日下午, 大家出席嗎??

Rank: 5Rank: 5


3104
898#
發表於 07-10-18 16:39 |只看該作者
點解老師沒叫我寫 呢 ?係不係我女表現差的呢?
我女不夠2歲入讀至今啦, 應該比個機會我多謝下老師嗎

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 15:47 硐表

Lee d 幾難幫倒你寫架喎, 因你女係度4年, 又應該有某d老師or職員你想特別多謝佢, 所以都係你自己寫返啦.  

Rank: 4


679
899#
發表於 07-10-18 16:44 |只看該作者
雪文,pm咗我個份俾你參考,你check吓啱唔啱駛
原文章由 雪文 於 07-10-18 16:09 硐表
唔該唔該.  我而家都係俾心機寫吓, 希望今日放工可以俾老師, 咁要改星期一仲有時間.

努力中...........

Rank: 6Rank: 6


8953
900#
發表於 07-10-18 16:46 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-18 16:14 硐表
YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。

強!!
其實入到又點? 唔洗自已教咩?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖