註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:23 硐表 你哋有無人今日得閑 ? 同我寫幼稚園家長心聲, 星期一要交, 今朝才通知我, 我今日又忙Cops:" /> ops:" />
返回頂部
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:32 硐表 要寫幾長
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:34 硐表 200-300字 亞囡N1讀到k3 亞仔讀咗年半, 去年剛畢業
原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:40 硐表 咁你舊年有冇寫
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 15:47 硐表 Lee d 幾難幫倒你寫架喎, 因你女係度4年, 又應該有某d老師or職員你想特別多謝佢, 所以都係你自己寫返啦.
原文章由 雪文 於 07-10-18 15:45 硐表 無........................
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 15:51 硐表 我仔k1個年我有寫到, 最後無登, 所以我唔鬼寫, 晒心機
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 15:56 硐表 我女k3畢業時, 學校要求我地家長寫, 我都有寫, 全部4間分校的心聲留言全部登晒出黎係一本紀念冊度, 前排先又攞返出黎睇.
原文章由 irenec11 於 07-10-18 15:55 硐表 咁啱我今年要幫亞仔寫,晏d pm俾你,你再自己改吓
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 16:00 硐表 我仔個間只登某幾封, 我見多數都讚到間學校天上有地下無gar:tongue:
男爵府
大宅
原文章由 katiekma 於 07-10-18 16:14 硐表 YES,仲有一對夫婦 抱住個 2-3 個月 BB到學校門口影相, 話一心一意要入X麗, 我心諗, 咁似做 profile。
原文章由 雪文 於 07-10-18 16:09 硐表 唔該唔該. 我而家都係俾心機寫吓, 希望今日放工可以俾老師, 咁要改星期一仲有時間. 努力中...........