註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 13:30 硐表 我食飽了, 出發上羅湖, bye!!
返回頂部
子爵府
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 12:51 硐表 明白, 家家有本難唸的經!:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 13:44 硐表 C啦,又等收工
原文章由 novemberwm 於 07-10-4 13:49 硐表 唔緊要啦, 傾下傾下就快啦 !!
原文章由 novemberwm 於 07-10-4 13:48 硐表 好同意come come 所講, 家家有本難念的經 AR !:cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 13:54 硐表 我好眼訓ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 14:02 硐表 我好精神..HAHA
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-4 14:14 硐表 我同你一樣 hoganmama 有d 的感覺 飯氣攻心........
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 14:22 硐表 我6:45起身, 悶到想訓覺
原文章由 雪文 於 07-10-4 14:23 硐表 me too
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 14:11 硐表 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 雪文 於 07-10-4 14:30 硐表 你哋呢排有無問NDSL的價錢呀 ?? 我今日問到 $1220 + $80 (1G)卡 價錢OK嗎 ?
原文章由 novemberwm 於 07-10-4 14:16 硐表 哽係啦, 你10點先起床, 我7點就爬起身啦