關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
881#
發表於 07-8-11 12:34 |只看該作者
係有d幫助既
都係助語 不過我唔會係小朋友面前講既
有時就係心裹面講


原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:32 發表
我都鐘意間吾中講下, 舒援下情緒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
882#
發表於 07-8-11 12:36 |只看該作者
少3-4仟都幾多啦喎!
係咪你想走呀? 不如你睇下亞仔上左小一之後的功課量先啦, 如果真係要你跟到足, 你先考慮啦.

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:32 發表
我想問下, 如果有份工少3-4千蚊, 無sat off, 但知道無咩壓力, 老闆好人, 準時收工, 做唔做?

Rank: 5Rank: 5


2065
883#
發表於 07-8-11 12:36 |只看該作者
我一陣經過買, 多謝報料.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:32 發表
係呀罰$500,因為我問過mtr d人
我又8掛啦

Rank: 8Rank: 8


17382
884#
發表於 07-8-11 12:36 |只看該作者
我未必,因為小咁多又無得sat off
除非e+份工做得唔開心要ot又壓力大啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:32 發表
我想問下, 如果有份工少3-4千蚊, 無sat off, 但知道無咩壓力, 老闆好人, 準時收工, 做唔做?

Rank: 8Rank: 8


17382
885#
發表於 07-8-11 12:37 |只看該作者
等我參考下先


原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:33 發表
蝕晒唔蝕入肉咪當買個經驗囉. 我買第一隻股票就係857
(我幾like買大陸股的, 愛祖國 )

Rank: 5Rank: 5


2065
886#
發表於 07-8-11 12:39 |只看該作者
AGREED

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:34 發表
係有d幫助既
都係助語 不過我唔會係小朋友面前講既
有時就係心裹面講

Rank: 8Rank: 8


17382
887#
發表於 07-8-11 12:40 |只看該作者
你買左先啦,比$50 deposit,
如果到時想轉有相8達通咪cancelled左舊果張拿番deposit再開張新,萬一比人足到罰錢就唔低啦

原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:36 發表
我一陣經過買, 多謝報料.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
888#
發表於 07-8-11 12:40 |只看該作者
計錯數, 應該係2-3千蚊, 不過2-3千都好多, 不過十劃都未有一x, 要等下星期先知有無機會
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:36 發表
少3-4仟都幾多啦喎!
係咪你想走呀? 不如你睇下亞仔上左小一之後的功課量先啦, 如果真係要你跟到足, 你先考慮啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
889#
發表於 07-8-11 12:41 |只看該作者
agree,真係小幾多下


原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:36 發表
少3-4仟都幾多啦喎!
係咪你想走呀? 不如你睇下亞仔上左小一之後的功課量先啦, 如果真係要你跟到足, 你先考慮啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
890#
發表於 07-8-11 12:42 |只看該作者
咁e+份工又唔係做得唔開心, 又唔駛ot不過有壓力
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:36 發表
我未必,因為小咁多又無得sat off
除非e+份工做得唔開心要ot又壓力大啦

Rank: 8Rank: 8


17382
891#
發表於 07-8-11 12:45 |只看該作者
如果$1000-$1500之內都ok可以接受

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:40 發表
計錯數, 應該係2-3千蚊, 不過2-3千都好多, 不過十劃都未有一x, 要等下星期先知有無機會

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
892#
發表於 07-8-11 12:45 |只看該作者
其實少3千都ok gei, 不過我又有d唔甘心, 無理由少過之前份工都做gar, 如果少過當初我就唔轉la, 同埋好似好無用咁, 小小野都捱唔到

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
893#
發表於 07-8-11 12:46 |只看該作者
少2-3仟.......
已我女間學校為例, 佢一開始就無比什麼適應期,(如9月開學返半日)所以初初我同亞女都唔係好跟倒, 因功課多(比幼稚園), 交通告.....等等真係好多野架, 好似我lee d 6點即走, 返屋企再對功課, 幫佢溫默書, 小測就好好多, 如果要ot會幾煩, 真係唔夠時間用.


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:40 發表
計錯數, 應該係2-3千蚊, 不過2-3千都好多, 不過十劃都未有一x, 要等下星期先知有無機會

Rank: 5Rank: 5


2065
894#
發表於 07-8-11 12:46 |只看該作者
係 LAW, 我都係咁話
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:36 發表
我未必,因為小咁多又無得sat off
除非e+份工做得唔開心要ot又壓力大啦

Rank: 8Rank: 8


17382
895#
發表於 07-8-11 12:47 |只看該作者
如果份工大壓力既話我都可能會放棄因為有個家庭要照顧:-|

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:42 發表
咁e+份工又唔係做得唔開心, 又唔駛ot不過有壓力

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
896#
發表於 07-8-11 12:47 |只看該作者
收工啦, 88!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
897#
發表於 07-8-11 12:49 |只看該作者
其實唔洗ot都幾好架啦,壓力既問題會唔會比多小小時間會好d:cry:


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:45 發表
其實少3千都ok gei, 不過我又有d唔甘心, 無理由少過之前份工都做gar, 如果少過當初我就唔轉la, 同埋好似好無用咁, 小小野都捱唔到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
898#
發表於 07-8-11 12:49 |只看該作者
我會請補習姐姐, 因為即使我轉工, 都無可能對到功課, 同埋我好”x, 會好勞氣, 破壞同亞仔關係
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:46 發表
少2-3仟.......
已我女間學校為例, 佢一開始就無比什麼適應期,(如9月開學返半日)所以初初我同亞女都唔係好跟倒, 因功課多(比幼稚園), 交通告.....等等真係好多野架, 好似我lee d 6點即走, 返屋企 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
899#
發表於 07-8-11 12:51 |只看該作者
即係個人要夠精神

原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:46 發表
少2-3仟.......
已我女間學校為例, 佢一開始就無比什麼適應期,(如9月開學返半日)所以初初我同亞女都唔係好跟倒, 因功課多(比幼稚園), 交通告.....等等真係好多野架, 好似我lee d 6點即走, 返屋企 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
900#
發表於 07-8-11 12:51 |只看該作者
我都係 各位886

原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 12:47 發表
收工啦, 88!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖