關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4355
881#
發表於 07-6-27 23:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

有無經濟效益先....

[quote]
cheungmp 寫道:
hi kec,

另外有d野煩緊......又有個 job 唔知接唔接好....驚冇時間做....我仲有兩個係手未做.....但呢個係親戚介紹....唉~~

Rank: 6Rank: 6


8185
882#
發表於 07-6-27 23:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

僻個"靜思角"過佢歎吖....你又有得唞,佢又有得受~

我兩件係捱唔過15分鐘~~~
cheungmp 寫道:
kec,

你真了解我仔, 佢晨早已經同我講: 媽咪, 我夠鐘去瞓覺啦!

罰佢停踢波一次....好..就咁話啦 ....一次驚唔夠喎.....不過佢踢波係我嘅休息時間喎.....咁我咪好唔抵

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
883#
發表於 07-6-27 23:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

咁你係咪由得我內出血...死....呀~~~~~     
[quote]
Cassey 寫道:
哇....佢家陣內傷噃....
難搞....難搞....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
884#
發表於 07-6-27 23:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我件係會係"靜思角"瞓架~~   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

僻個"靜思角"過佢歎吖....你又有得唞,佢又有得受~

我兩件係捱唔過15分鐘~~~

Rank: 5Rank: 5


4355
885#
發表於 07-6-27 23:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我夠鐘去瞓覺啦! ===> 踩c...重唔閃咩....

咁我咪好唔抵 ===> "舌"一次俾佢囉...一次佢知味道架啦.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
886#
發表於 07-6-27 23:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

我啱啱覆左佢一個幾貴嘅價......最好佢話太貴唔洗我做 :p

我要洗個白白...冷....靜.....吓....
Cassey 寫道:
有無經濟效益先....

[quote]
cheungmp 寫道:
hi kec,

另外有d野煩緊......又有個 job 唔知接唔接好....驚冇時間做....我仲有兩個係手未做.....但呢個係親戚介紹....唉~~

Rank: 5Rank: 5


4355
887#
發表於 07-6-27 23:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

最好佢話太貴唔洗我做==> 呢個絕對係一個既理智又長遠嘅免煩方法....(如果妳唔介意日後佢唔俾生意妳的話)

做得好又唔會多謝妳...俾多d....
做得唔好...手尾...重長過條命...

我要洗個白白...冷....靜.....吓.... ==> 唔好沖咁熱啦...血壓高呀....

kec

Rank: 5Rank: 5


4355
888#
發表於 07-6-27 23:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

妳沖完個涼...冷靜左....好換返個頭啦.....
好血腥....聽朝嚇到d靚媽....花容失色呀....

kec

Rank: 6Rank: 6


8185
889#
發表於 07-6-27 23:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

咁e仔都幾掂........咁都比佢搵到小休時間....
cheungmp 寫道:
hhkk,

我件係會係"靜思角"瞓架~~   

Rank: 6Rank: 6


8980
890#
發表於 07-6-27 23:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cheungmp,

>join 我地個 BBQ gathering

個日黎唔到。

聖誕節可能會返 KTS 晚會。
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
891#
發表於 07-6-28 00:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

白白完....舒服晒~~~     

Rank: 6Rank: 6


8185
892#
發表於 07-6-28 00:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Wooooo~~~

[size=xx-large]超級榜樣!
Ben2003 寫道:
cheungmp,

>join 我地個 BBQ gathering

個日黎唔到。

聖誕節可能會返 KTS 晚會。

Rank: 6Rank: 6


8185
893#
發表於 07-6-28 00:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我做完嘢喇! 要唞喇~

talk to you tmr~ bye
cheungmp 寫道:
白白完....舒服晒~~~     

Rank: 5Rank: 5


4355
894#
發表於 07-6-28 00:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

bye bye la.....   

mp,

妳洗完...靜心完....好好多....
好左就好瞓啦....

kec

Rank: 5Rank: 5


3302
895#
發表於 07-6-28 00:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

快快換番隻可愛豬啦。

同e仔講,叫佢忍埋e 5 日啦

Rank: 5Rank: 5


4355
896#
發表於 07-6-28 00:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我都瞓啦....

good night.....


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
897#
發表於 07-6-28 00:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

呢個得唔得.....e仔嘅BB相.....係咪睇到都唔忍心 ....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
898#
發表於 07-6-28 00:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

都係呢個.......仲係嬲嬲地

Rank: 5Rank: 5


4515
899#
發表於 07-6-28 01:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

唉..學Ben哥哥話齋...教仔係勞氣d架喇....佢又比邊個女同學"挑釁"呀????我有問過A仔...但A仔話呢兩日好少同E仔玩...(E仔係BB呢樣野已經係禮拜一玩架喇)....佢今日反而有同L仔玩...........所以佢都唔知E仔發生左咩事~~

一係你試吓除左哦佢之外...同佢講再有人挑釁你..你要話比老師聽..唔好自行以不理性方法解決...若果做到的話返黎向你報告可以有獎賞咁得唔得呀???因為之前鬧又鬧過..但E仔都做唔到唔報復...咁不如試吓以鼓勵方式吖........當"襟"吓佢脾氣..練佢耐性....順便教埋佢"退一步海闊天空"ge道理啦~~

唔啋佢幾日都係一個表達嬲佢ge好方法...之不過..若果你要用鼓勵方式...咁就唔能夠唔啋佢幾日喎.....幾日後分分鐘都放暑假喇......

其實我都好讚同hhkk果個賞罰做法...我都同呀仔協議好一d野...做到有獎..做唔到就要罰.....尤其係要用黎解決一d因為佢冇自覺性...講黎講去都做唔到或者改唔到ge野......因為我覺得A仔都係d咁ge人....佢唔係冇聽我講野..只不過佢自控能力低...明知做左呀媽會唔中意/嬲..但果陣想做又控制唔到自己...咪做左先算囉..可能mami唔發現or唔知呢.........所以..你唔搵個方法令佢有感覺(or甚至要有切膚之痛....要揀一d佢緊ge野...)..佢就分分鐘講完就算...當耳邊風...但..因果你真係同佢傾好d辣d ge條件..咁...因為要保住佢中意ge野/事/活動等..咁佢要做衰野之前真係會比心機去諗清楚d先~~~

而且..若果講好左罰咩佢都忍唔住做左的話..你真係罰佢佢都無話可說..而且佢亦都會好直接地受到教訓....唔駛你再煩惱應該點去嬲佢~~
cheungmp 寫道:
hi Ben 哥哥,

唉....真係好無奈.....之前見佢乖左....仲以為有好日子過.....你呢個"嘔血"真係完全表現到我家陣嘅心情.....所以我又轉左個大頭喇....

hhkk 講得好啱, 上天好公平嘅, 總會有d野比你煩吓, 無完美嘅... :-|
[quote]
Ben2003 寫道:
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_929.gif[/img]







嘔血,是教囝的必經階段...
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
900#
發表於 07-6-28 09:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

早晨

瞓醒一覺....好d囉....係咪....   

今日...駛唔駛掘....? 金...呀....

kec
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖