- 在線時間
- 139 小時
- 最後登錄
- 12-10-8
- 國民生產力
- 81
- 附加生產力
- 14
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-11-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4420
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 4515
- UID
- 35217
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
mp,
唉..學Ben哥哥話齋...教仔係勞氣d架喇....佢又比邊個女同學"挑釁"呀????我有問過A仔...但A仔話呢兩日好少同E仔玩...(E仔係BB呢樣野已經係禮拜一玩架喇)....佢今日反而有同L仔玩...........所以佢都唔知E仔發生左咩事~~
一係你試吓除左哦佢之外...同佢講再有人挑釁你..你要話比老師聽..唔好自行以不理性方法解決...若果做到的話返黎向你報告可以有獎賞咁得唔得呀???因為之前鬧又鬧過..但E仔都做唔到唔報復...咁不如試吓以鼓勵方式吖........當"襟"吓佢脾氣..練佢耐性....順便教埋佢"退一步海闊天空"ge道理啦~~
唔啋佢幾日都係一個表達嬲佢ge好方法...之不過..若果你要用鼓勵方式...咁就唔能夠唔啋佢幾日喎.....幾日後分分鐘都放暑假喇......
其實我都好讚同hhkk果個賞罰做法...我都同呀仔協議好一d野...做到有獎..做唔到就要罰.....尤其係要用黎解決一d因為佢冇自覺性...講黎講去都做唔到或者改唔到ge野......因為我覺得A仔都係d咁ge人....佢唔係冇聽我講野..只不過佢自控能力低...明知做左呀媽會唔中意/嬲..但果陣想做又控制唔到自己...咪做左先算囉..可能mami唔發現or唔知呢.........所以..你唔搵個方法令佢有感覺(or甚至要有切膚之痛....要揀一d佢緊ge野...)..佢就分分鐘講完就算...當耳邊風...但..因果你真係同佢傾好d辣d ge條件..咁...因為要保住佢中意ge野/事/活動等..咁佢要做衰野之前真係會比心機去諗清楚d先~~~
而且..若果講好左罰咩佢都忍唔住做左的話..你真係罰佢佢都無話可說..而且佢亦都會好直接地受到教訓....唔駛你再煩惱應該點去嬲佢~~
cheungmp 寫道:
hi Ben 哥哥,
唉....真係好無奈.....之前見佢乖左....仲以為有好日子過.....你呢個"嘔血"真係完全表現到我家陣嘅心情.....所以我又轉左個大頭喇....
hhkk 講得好啱, 上天好公平嘅, 總會有d野比你煩吓, 無完美嘅... :-|
[quote]
Ben2003 寫道:
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_929.gif[/img]
嘔血,是教囝的必經階段... [/quote] |
|