關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
861#
發表於 07-5-23 14:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

唔洗入A/C架,但你張相既檔名要英文同要短些,
e.g :coke1或ce1咁上下.
但如果同人地既檔名相同就upload唔到架,要再改短些.

Rank: 5Rank: 5


2422
862#
發表於 07-5-23 14:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
863#
發表於 07-5-23 15:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

點解我copy左, 只會出句野, 但無相0既, 我響邊到出錯呀.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
864#
發表於 07-5-23 15:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

[img align=right]http://xs215.xs.to/xs215/07213/IMG_8238-1.jpg[/img]

[img align=right]http://xs215.xs.to/xs215/07213/IMG_8313-1.jpg[/img]

好開心呀 , 我終於整到喇 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
865#
發表於 07-5-23 15:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

嘩,你真聰明,咁快得咗,真係好靚喎,        你係咪想放上簽名檔.
我要問返你,點解你張相咁大張,我個張咁細架????????????

Rank: 5Rank: 5


2422
866#
發表於 07-5-23 15:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

本身我張相仲大....張架, 仲話upload唔到, 所以我就縮細左之後再另存一個新file, 跟住就ok wor, 我張相個象素set左500呀.

本身我係想整響簽名個位置, 不過又係整唔到, 但又唔知點解依家又會響內容個到出現到 , 或者我再試下應該得架.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
867#
發表於 07-5-23 15:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

咁係咪你係部相機到己經set咗咁大,所以就咁大張,你話我知點放大,同縮細我唔識?????????????

要click允許加入簽名先至可以睇到架,

Rank: 5Rank: 5


2422
868#
發表於 07-5-23 15:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

本身我用部數碼相機影相, 已經set左個象素係最高, 所以我每次要經email或post 上 msn比人睇時, 我都要重新張d相縮細, 而我就會用 adobe 0既 photoshop 開d相出來再縮細另存一個新file, 咁個d相就可以sent比人及post 上 msn, 所以我頭先都係將d相縮細先可以post出黎, 但我就未試過放大. :
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
869#
發表於 07-5-23 15:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

係呀我張部相機set到最細,所以upload完就唔洗整細,宜係好細, 照你咁講我張部相機set到中間size咁咪剛剛好囉,??????

Rank: 5Rank: 5


2422
870#
發表於 07-5-23 15:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

中間位應該係好d, 但你之前set部相機係最細, 咁你晒出來d相會唔會唔靚呀? 所以我地一定set最大的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
871#
發表於 07-5-23 15:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

咁又唔知靚唔靚呀,我唔識分相片靚唔靚,但都好清架,等我下次試下先.

Rank: 5Rank: 5


2422
872#
發表於 07-5-23 15:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

點解我要set到咁大啦, 最主要係, 有時我覺得靚個d相, 我想放大釘上牆到, 所以一定要較到最大, 咁d相晒大就唔怕"蒙".
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


874
873#
發表於 07-5-24 15:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
wa, the cake is so beautiful. where can U buy it?
would u please give me some information? thx

Rank: 4


988
874#
發表於 07-5-24 17:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你知唔知tko吉之島要結業,真定假呢, ???????????????

Rank: 3Rank: 3


280
875#
發表於 07-5-25 13:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ANKYNG & YEELI

我懶惰 故未做完, 哈哈, 我一直覺得應在三甲之內
當然最好是首選.

ANKYNG 妳的蛋糕真的很美呀    ,   我只訂了美心" 6"樣蛋糕...因我見公仔很假不美.

Rank: 5Rank: 5


2422
876#
發表於 07-5-25 13:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我都唔清楚呀, 我都只係響bk聽日提過下咋 .

miholo:

我之前都試過響美心訂一個"4"字蛋糕,  睇落都幾靚架.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
877#
發表於 07-5-26 09:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

yes ! 吉之島要結業在6月底, 快去買東西開始多人,
我同老公今天去一去觀察.

Rank: 5Rank: 5


2422
878#
發表於 07-5-26 18:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO / YEELI:

原來真係架, 我今日拎左份區報, 入面都有提到吉之島會結業呀, 不過我唔敢星期六日去呀, 我怕會勁多人呀, 我都係留番平日去會好d
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
879#
發表於 07-5-26 18:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

咁要開返咩商店呢???d貨品係咪平好多呢???

我都等平日去入貨先.
  

MIHOLO
你去完吉吉島,返來報料呀

alkyng

我想問你,你女幼稚園默英文字,通常最長默幾多個
英文字母架????初初默書係默幾多個字同字母開始先架??

Rank: 5Rank: 5


2422
880#
發表於 07-5-27 01:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我個女k2已經默書, 英文初時每次係3個, 每個都係3-4個英文字母, 而且3個生字入面d字母都會差唔多, 依家k3下學期, 就會一句句子再加四個生字, 而且d生字都會超過4個字母的, 如來緊星期買會默 I like cooking. / microscope / yellow / lamp / shirt.

我睇報紙講吉之島有d產品會有四折呀 , 所以我估呢排都會有好多人去掃貨.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題