關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]


1729
861#
發表於 07-7-10 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
862#
發表於 07-7-10 14:09 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-9 14:58 發表
cankan,
上次你帶kelly去仁安睇急症果陣, 係咪個個兒科醫生都very good架? 有冇話邊個特別好架? 我姪女而家發緊高燒, 其實都燒左三日架喇, 但都唔退呀, 仲係好慶, 仲要食乜嘔乜呀, 頭先去診所兒科醫生度覆診,  ...


十月媽咪:

我唔係帶亞女去睇急症,我係帶佢去睇果度個兒科醫生,仁安有幾個兒科架,我亞女睇果個叫莫子慈,我就覺得佢幾好,我有 d 朋友個小朋友都係睇佢架。你可以叫你弟婦打電話去仁安問下佢個診症時間,要約架。話時話,你弟婦係咪住係馬鞍山?以我所知佢有時會係馬鞍山個分科診所度睇症。

cankan

Rank: 4


953
863#
發表於 07-7-10 15:59 |只看該作者
唔好意思,我仔仔今年會讀K1,有些事想問問有經驗的各位。我是否需要在準備文具在書包內呢?請問課本要包好及寫上名嗎? 謝謝各位!
明人不作暗事!

Rank: 5Rank: 5


4411
864#
發表於 07-7-11 11:16 |只看該作者
原文章由 See 於 07-7-10 15:59 發表
唔好意思,我仔仔今年會讀K1,有些事想問問有經驗的各位。我是否需要在準備文具在書包內呢?請問課本要包好及寫上名嗎? 謝謝各位!


see,
書包內唔需要自備文具, 自需預備小手巾一條(食茶點時用), 開學初頭我有自備水杯畀阿女, 但見學校都有, 就連水杯都懶得帶!

至於課本無規定要用包書膠包好, 我上學期都好好心機包, 但下學期, 見人人都唔包, 我就下學期都無包喇! 至於名字, 其實都唔需要本本自己寫名的, 你只需要買左d書之後, 搵個膠袋袋好, 響個膠袋度寫上你仔仔個大名, 老師就會幫你逐本書貼上印有你仔仔&班別的label的了!

Rank: 5Rank: 5


4411
865#
發表於 07-7-11 11:21 |只看該作者
cankan,
原來唔係去睇急症,而係去睇兒科呀? 咁我搞錯左添! 不過都唔緊要喇, 我弟婦話幫珈珈睇果個醫生原來就係莫子慈喇! 唉...呢個珈珈呀, 阿莫醫生第一日話佢係嚴重既氣管炎, 但第二日報告出左, 話唔知驗血果陣, 其中有個血值個數超出左幾十倍, 要當佢肺炎咁用葯呀陰功! 呢個倀雞妹仲要出行力咁爭扎, 搞到阿莫醫生同佢"種豆"拮針果陣, 都緊張到出晒汗, 搞完一輪, 頂唔順, 同我弟婦講: 唔好拮住喇, 針都攣埋, 大家抖一抖, 陣間再試過啦! anyway, 今日都仲未出得院呀, 希望聽日可以出院啦!

原文章由 CanKan 於 07-7-10 14:09 發表


十月媽咪:

我唔係帶亞女去睇急症,我係帶佢去睇果度個兒科醫生,仁安有幾個兒科架,我亞女睇果個叫莫子慈,我就覺得佢幾好,我有 d 朋友個小朋友都係睇佢架。你可以叫你弟婦打電話去仁安問下佢個診症時 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
866#
發表於 07-7-11 11:25 |只看該作者
beryl88318,
咦, 乜原來仲有獎狀架, 點解唔響上星期五一次過頒咁奇怪架?

k2噚日已經派左成績表嗱? 阿女果班, 班主任今朝同我講, 話今日會派埋評估表, 星期五就唔駛派喇喎! 我見佢地今日仲會派埋暑期作業, 呢個學期未派既工作紙呀, 英文書呀, 勞作紙呀之類, 阿女今日放學果陣, 個書包應該都會幾重!

我想問下呢, 係咪k2上學期開始, 成績表入面就會細分各科成績架喇? 我見k1都係畀下星星呀, 剔呀之類, k2係咪直頭畀ABC呢D等級架喇?


原文章由 beryl88318 於 07-7-10 10:48 發表
原來係一張奬狀-服務模範 . 上星期五係奬杯. 昨天連成績表都派了. 唔明有格成績两次取到A, 一次係B, 平均分係會係B

Rank: 4


605
867#
發表於 07-7-12 12:24 |只看該作者
十月媽咪:

珈珈好番未呀?知唔知係咩事?小朋友辛苦時大人亦辛苦,真陰功。

cankan


1729
868#
發表於 07-7-12 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
869#
發表於 07-7-12 12:27 |只看該作者
尋日收倒學校派番黎既野,當中有一張係獎狀,係咪個個小朋友都有架?

聽日學校開派對,今晚要返去同亞女一齊整jelly糖俾佢聽日攞番學校。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
870#
發表於 07-7-12 13:28 |只看該作者
cankan,
珈珈好番好多喇, 醫生話係嚴重氣管炎, 驗血含量果陣, 有個數值高出幾十倍, 話要當肺炎咁醫喎!

噚日我老豆都入埋院, 佢氣喘得好厲害, 阿媽話我老豆係肺氣腫+肺炎, 醫生要佢留院幾日!

原文章由 CanKan 於 07-7-12 12:24 發表
十月媽咪:

珈珈好番未呀?知唔知係咩事?小朋友辛苦時大人亦辛苦,真陰功。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
871#
發表於 07-7-12 13:30 |只看該作者
cankan,
阿女收唔到獎狀呀, 可能老師見我係個麻煩家長, 我費事畀獎佢呢個麻煩學生喇!

咁kelly張獎狀係個咩獎唻呀? 其實係咪有獎盃攞既小朋友至有呢張獎狀呀?

原文章由 CanKan 於 07-7-12 12:27 發表
尋日收倒學校派番黎既野,當中有一張係獎狀,係咪個個小朋友都有架?

聽日學校開派對,今晚要返去同亞女一齊整jelly糖俾佢聽日攞番學校。

cankan

Rank: 4


605
872#
發表於 07-7-12 14:09 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-12 13:30 發表
cankan,
阿女收唔到獎狀呀, 可能老師見我係個麻煩家長, 我費事畀獎佢呢個麻煩學生喇!

咁kelly張獎狀係個咩獎唻呀? 其實係咪有獎盃攞既小朋友至有呢張獎狀呀?


十月媽咪:

我都唔知喎!之前都冇聽老師提過。張獎狀係話佢有禮貌,願意同同學分享,重有幾樣唔記得左啦。

你都唔算係麻煩家長,只係關心個女,其實我都係禁,一有小小野我都會打電話俾老師問。

joeytcy,

悠悠有冇獎狀呀?

cankan

Rank: 4


850
873#
發表於 07-7-12 22:02 |只看該作者
有呀..阿女講左呀...不過佢話又係最佳寶寶...我總同老公講獎杯同獎狀係一套掛..不過唔知點解之後先派....
甘張獎狀入面究竟寫咩東東...就要等星六返黎先知...但我就唔知派左成績表喎...唔通阿女報喜不報憂......噓

Rank: 4


850
874#
發表於 07-7-12 22:10 |只看該作者
十月媽
呢個Topic由你起...k2你會唔會開個新呀...如會的話記得係到寫低.....thank you

Rank: 5Rank: 5


4352
875#
發表於 07-7-12 23:21 |只看該作者
06K1 家長你好, 我仔仔今年2007 9月讀蘇浙 K1, 請問書單內的全部課本係咪全都要買晒?? 謝 !!!
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5


4411
876#
發表於 07-7-12 23:35 |只看該作者
paltiBB,
除左CD之外, 所有書都有買, CD係響屋企自己播畀佢聽的, 我女唔鍾意聽CD, 所以我無買CD, 反而響另一間學校, 搵人幫我訂左套VCD, 有得聽又有得睇! 至於書, 搵人攞到二手既, 買少幾本都可以既, 但英文果D練習書, 就非買不可喇, 因為就算有二手, 都係畫到花晒架喇, 想唔買過都唔得架!

原文章由 paltiBB 於 07-7-12 23:21 發表
06K1 家長你好, 我仔仔今年2007 9月讀蘇浙 K1, 請問書單內的全部課本係咪全都要買晒?? 謝 !!!

Rank: 5Rank: 5


4411
877#
發表於 07-7-12 23:38 |只看該作者
悠悠媽,
咁你想唔想我開另一個新TOPIC係FOR佢地升上K2丫? 如果你想既話, 咁我九月二號晚就開定個新TOPIC, 到時大家就留意留意喇! 好冇??!

原文章由 joeytcy 於 07-7-12 22:10 發表
十月媽
呢個Topic由你起...k2你會唔會開個新呀...如會的話記得係到寫低.....thank you

Rank: 5Rank: 5


4411
878#
發表於 07-7-13 07:31 |只看該作者
cankan,
其實我諗我響佢地心目中, 我算係超勁麻煩家長唻架, 事關我成日逗留響學校, 成日昅實佢地呀, 尤其呢輪阿女情緒問題多多, 行為問題多多, 我就經常流連學校範圍, "裝"下老師點樣出手&出口, 唉...你都咪話, 我諗老師(尤其嚴&惡果個) , 真係好憎見到我架!

原文章由 CanKan 於 07-7-12 14:09 發表
十月媽咪:
你都唔算係麻煩家長,只係關心個女,其實我都係禁,一有小小野我都會打電話俾老師問。
j ...

Rank: 5Rank: 5


4411
879#
發表於 07-7-13 07:36 |只看該作者
beryl88318,
咁可唔可以分享下, 究竟評估既項目係邊幾十樣呀? 我想知道佢地點樣細分呢d評估項目呀! 叫做有個心理準備!

南華游泳會既泳班我無幫阿女join呀, 不過就已經響七月二號開始左第一堂私人泳班 (響自己會所), 第一堂教左踢水, 第二堂教左"味"水, 暫時知道阿女唔驚水, 但可能因為學游水呢一個鐘頭入面, 阿女無得響個池度走上走落, 要全程聽教練話, 所以阿女話唔鍾意學, 希望佢只係發口痕講下就算啦! 咪下星期上完英文班返到屋企休息兩個鐘左右, 就要摷醒佢去游水, 如果佢唔like, 唔願起身, 我真係無眼睇呀!

原文章由 beryl88318 於 07-7-12 12:26 發表
十月媽咪 ,
K2成績係以ABC評估, 上星期五係頒獎但星期一又有奬狀, 唔知有多少小朋友有份.
仔仔頭先又話明天要帶PARTY的嘢食返班房. 佢話明天有PARTY開. 仲叮嚀我放工記得帮佢買.
...

Rank: 5Rank: 5


4411
880#
發表於 07-7-13 07:37 |只看該作者
cankan,
你真係好心機, 同kelly一齊整jelly糖帶番學校, 我淨係買現成既jelly糖, 畀阿女拎番學校咋!

原文章由 CanKan 於 07-7-12 12:27 發表
聽日學校開派對,今晚要返去同亞女一齊整jelly糖俾佢聽日攞番學校。

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖