關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]


151
861#
發表於 06-11-20 12:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係話小朋友出生率低,有d學校要殺校,但用了我地學校張相,可能之前影既。我囡話認得係P.1A的小朋友和前面是萬老師,後面是劉老師喎!

Rank: 5Rank: 5


1313
862#
發表於 06-11-20 20:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
係話小朋友出生率低,有d學校要殺校,但用了我地學校張相,可能之前影既。我囡話認得係P.1A的小朋友和前面是萬老師,後面是劉老師喎!

O~~~~Thx....小K
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
863#
發表於 06-11-21 21:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

是呀!開學時的新生訓練日照片。
Boosk@ 寫道:
[quote]
Xiao-K 寫道:
係話小朋友出生率低,有d學校要殺校,但用了我地學校張相,可能之前影既。我囡話認得係P.1A的小朋友和前面是萬老師,後面是劉老師喎!

O~~~~Thx....小K[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
864#
發表於 06-11-22 22:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi,

大家近來好忙嗎?

亞仔現在日日自動波做功課、準備默書...仲自己做row和書吾兇。真係好到流眼淚....
學校辦那個情緒講座很有用,成家的氣氛也開心了。

  


Rank: 3Rank: 3


242
865#
發表於 06-11-23 10:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa ,

Morning   恭喜! 恭喜!
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_505.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
866#
發表於 06-11-24 22:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

哈哈!求學不是求分數,心情會好些。

合格便算!你估仲係幼稚園時,科科A又100。現在真係學習方式不一,要適應一下。不過基本功一定要打好。基顯始終是我的首選,老師很重視基礎學科訓練。

Rank: 5Rank: 5


2977
867#
發表於 06-11-26 22:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

不知佈置聖誕樹有些甚麼玩,以前我係聖安當每年都整馬

Rank: 4


526
868#
發表於 06-11-27 16:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hi

各位油塘基顯家長你們好,日前係住所樓下聽到一位小朋友讀
油塘基顯的家長講話,下學年度會有一D學生唔讀,因接受唔到老師D態度,同一連串的功課,想知道是以真有期事   

Rank: 5Rank: 5


2977
869#
發表於 06-11-27 17:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我亞仔好開心,冇事!而且正常功課不多,網上功課是自由參加。
老師也沒有問題。
Hochingman 寫道:
hi

各位油塘基顯家長你們好,日前係住所樓下聽到一位小朋友讀
油塘基顯的家長講話,下學年度會有一D學生唔讀,因接受唔到老師D態度,同一連串的功課,想知道是以真有期事   

Rank: 3Rank: 3


192
870#
發表於 06-11-27 17:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

"有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場. "

個別小個案相信有很多學校都會出現. 每個人要求和接受能力不同.

學校仍然可以開6班相信有一定的吸引. 您話多時可能正有人話少. 最重要是適合自己小朋友.








Hochingman 寫道


hi

各位油塘基顯家長你們好,日前係住所樓下聽到一位小朋友讀
油塘基顯的家長講話,下學年度會有一D學生唔讀,因接受唔到老師D態度,同一連串的功課,想知道是以真有期事   

Rank: 4


526
871#
發表於 06-11-27 17:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢地係至top個班

Rank: 3Rank: 3


192
872#
發表於 06-11-27 17:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

原來是精英班. 都係果句入到又唔係代表一定是好事. 不過仍然會有人想入都入唔到. 流灑口水.  最慘是邊緣的小朋友.

不過有時玉不啄不成器.  或許小小壓力可能成為推動力. 當然要睇個別小朋友. 太辛苦可以要求學校掉班. 總好過轉校. 對小朋友不是太好. 特別是高小除非迫不得意.

盼小朋能夠更進一步, 如果已經盡了全力仍然沒有空間. 當然要已小朋友為重. 試下和班主任溝通. 希望在家校合作下. 能夠找出問題,幫助小朋友.  

Rank: 5Rank: 5


2977
873#
發表於 06-11-27 17:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

基顯強調無精英班云---所傳言的F班。因材施教是同意,但未至於退學掛,而且有5班可轉。   
我們一年級A班學習上很快樂,老師也很好。真的未有任何不好傳言。也許其他家長可comment。

Rank: 3Rank: 3


325
874#
發表於 06-11-28 09:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位,

我覺得二年級功課也不算多, 而我女兒上學也很開心, 個人認為學校也不錯!
如果高年班有多一些功課和壓力也無可厚非, 因要應付升中的要求

victleung


151
875#
發表於 06-11-28 11:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囡個班都冇問題,讀得很開心,老師和藹可親,完全冇比壓力。其實一二年班係蜜月期,三年班開始都要谷下先得。

Rank: 3Rank: 3


242
876#
發表於 06-11-28 13:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

基顯功課一d都唔多, 學校有甘多老師,每個老師性格都會有不同,相信每個老師都有自己教學方法.
**我個女有言語, 讀和寫障礙, p.1 上學期時經常比老師投訴,經過多次同老師的溝通, 老師們對小女了解多左, 學校和老師對小女在學習上的支援和包容都好促夠, 後來小女在下學期重拿了進步獎, 對小朋友的最大幫助是家長們多d同學校溝通對學校同老師多d了解才能幫到小朋友.
**我個小朋友有甘多障礙都可以每日完成功課,每日都好開心返學, 學校對有障礙,情緒和行為有問題的小朋友都有促夠支援.如果話功課多我就唔覺, 話老師D態度因不是當事人所以不作 評論, 但我小朋友就好幸運在P.1和P.2都有一班好有愛心的老師照顧.

****Hochingman, 可否講下你聽到那位家長對老師D態度有什麼不滿.**



Hochingman 寫道:
hi

各位油塘基顯家長你們好,日前係住所樓下聽到一位小朋友讀
油塘基顯的家長講話,下學年度會有一D學生唔讀,因接受唔到老師D態度,同一連串的功課,想知道是以真有期事   

Rank: 5Rank: 5


2977
877#
發表於 06-11-28 23:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位,又係一人一花活動.....又要到了去花墟繽紛的日子。由k1-k3都係種c,要去買苗回來重新開始種過。Finally,都係c。   

Rank: 3Rank: 3


242
878#
發表於 06-11-29 11:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa  

亞女去年拿回來的苗都係就死,後來得外婆"妙手回春"救活.

不過今年到亞kwok個女個盆苗就死, 佢盆苗現在係"深切治療室" 到急救更, 希望佢盆苗可以吉人天相    

hermanpapa 寫道:
各位,又係一人一花活動.....又要到了去花墟繽紛的日子。由k1-k3都係種c,要去買苗回來重新開始種過。Finally,都係c。   

Rank: 3Rank: 3


242
879#
發表於 06-11-29 13:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係唔係高年班開始有分精英班,因為去年家長會有家長問到有關精英班的問題,但校長話學校唔會有精英班....


Hochingman 寫道:
佢地係至top個班

Rank: 4


526
880#
發表於 06-11-29 18:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

高年班開始有分精英班,我朋友個女去年三年班冇分精英班今年四年班就有,日日做完手寫功課再做埋網上功課都十點,最慘星期六,日都要做網上功課,唔做要扣測考分,有同學家長投訴,老師就黑口黑  問係唔係有人投訴,跟住投訴那位同學D功課仲多個以前,
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖