關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
861#
發表於 06-10-17 16:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
1B Mom,

今日派左中文點書, 但係我覺得似測驗多 d 喎, 唔知妳地覺唔覺呢 ?  


我都係覺得似測驗、工作紙多d
阿女之前返來說唔識寫「怎麼」的「麼」字,我都有d奇怪,佢話個「怎」字,只是寫個「心」字喺下面,所以會寫。
我當時重諗個女又唔知亂說一通。默書喎??     

Rank: 3Rank: 3


210
862#
發表於 06-10-17 16:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
我收到你幫我整的碟了,唔該你

露絲,
thankyou!!

Rank: 4


554
863#
發表於 06-10-17 16:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000,

我收到VCD啦.....
2000 唔該晒...   

ilovelinlin,

我幫Matthew_媽咪& 2000交咗2sets VCD 比老師轉交比你仔仔啦....
露 絲 :-)

Rank: 4


773
864#
發表於 06-10-17 20:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi! Matthew_媽咪,

唔好意思,我又嚟插咀.
我唔記得有無記錯,你之前好似有個藥方係比小朋友食'開胃'的,可否pm給我.

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1256
865#
發表於 06-10-17 22:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000, 露絲:
我已收到2000 的 6 PCS CD & Matthew_媽咪,露絲的5 PCS CD. 真是麻煩你們了!
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, 2000,

我收到VCD啦.....
2000 唔該晒...   

ilovelinlin,

我幫Matthew_媽咪& 2000交咗2sets VCD 比老師轉交比你仔仔啦....

Rank: 5Rank: 5


1256
866#
發表於 06-10-17 22:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
明天麻煩你問仔仔取10 pcs cd. THANKS A OT!
ilovelinlin

Rank: 4


588
867#
發表於 06-10-17 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama

開胃湯水 ~

谷芽麥芽淮山陳腎湯

材料 : 谷芽  ~  伍錢
           麥芽  ~  伍錢
           淮山  ~  一 "娘" ( 唔識打個字呀 )
         陳腎  ~  兩隻至四隻

適量水煲兩小時, 淨湯飲用

適合 ~ 小先食欲欠佳, 消化不良, 飲食積滯, 面色青黃, 脾虛體弱. 是成長中的兒童湯, 可一星期連續飲用, 以後可反覆飲用. 可每星期飲用一次, 可助健脾開胃強身.

妳可以試下, 我仔仔飲過都幾 work 架   

Matthew 媽咪


Marcus-Mama 寫道:
Hi! Matthew_媽咪,

唔好意思,我又嚟插咀.
我唔記得有無記錯,你之前好似有個藥方係比小朋友食'開胃'的,可否pm給我.

謝謝!

Rank: 4


773
868#
發表於 06-10-18 01:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

嘩!你寫晒我個仔d病徵出嚟!
好耐都唔該你呀!

謝謝!

Rank: 4


588
869#
發表於 06-10-18 08:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

    

妳地交左饑饉三十張 poster 未呀 ? 想問下饑饉活動日期係咪唔需要寫住架    

Rank: 3Rank: 3


304
870#
發表於 06-10-18 12:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello 1B 媽咪, 今個星期係咪唔駛"中文默書" 呀, 因為都冇收到默書範圍.    [quote]
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
871#
發表於 06-10-18 13:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
    

妳地交左饑饉三十張 poster 未呀 ? 想問下饑饉活動日期係咪唔需要寫住架    



Oh ! my god, 我都唔記得咗有呢張野, 擺埋咗一面都未做,
係咪一定要交架? 幾時要交呀?    
^_^

Rank: 4


588
872#
發表於 06-10-18 13:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

POSTER 20/10 前要交呀  

Rank: 3Rank: 3


313
873#
發表於 06-10-18 14:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 & 2000,

已收到CD了, 吉碟要遲兩日至可以還給妳們, 因為要去買.  上星期五至昨天放假, 所以沒有回覆妳們, 真不好意思!

Matthew_媽咪,

可否pm你個中醫地址及電話給我?  Thanks.

Rank: 4


588
874#
發表於 06-10-18 16:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B 珠 Mummy,

PM 左俾妳喇 !  

Rank: 3Rank: 3


313
875#
發表於 06-10-18 17:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

已收到pm, thank you.

Rank: 4


554
876#
發表於 06-10-18 22:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我收到啦.....謝謝!
露 絲 :-)

Rank: 4


554
877#
發表於 06-10-18 22:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我仔仔yesterday收到張中評....普通話.   
yoballma 寫道:
Hello 1B 媽咪, 今個星期係咪唔駛"中文默書" 呀, 因為都冇收到默書範圍.    [quote]
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
878#
發表於 06-10-18 22:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
明天麻煩你問仔仔取另外 10 pcs cd, 交給2000,. THANKS A LOT!
ilovelinlin

Rank: 4


554
879#
發表於 06-10-18 23:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

ok.......無問題呀~~~   

係呀........你仔仔好快吃完個lunch呀....
ilovelinlin 寫道:
露絲,
明天麻煩你問仔仔取另外 10 pcs cd, 交給2000,. THANKS A LOT!
ilovelinlin
露 絲 :-)

Rank: 4


588
880#
發表於 06-10-18 23:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

我今日都收張普通話評估喇 ! 估唔到仔仔都識識地喎  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖