- 在線時間
- 249 小時
- 最後登錄
- 18-1-25
- 國民生產力
- 26
- 附加生產力
- 1399
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 209
- 主題
- 49
- 精華
- 0
- 積分
- 1634
- UID
- 923
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
hi, 各位
見到你們的回應很開心, 因我要返工, 夜晚才可上綱.
ckckcktina
你地通常會唔會去open day 呢, 之前見到你講, 你小朋友學校會同你地参觀學校的open day, 而我仔仔的學校, 就冇呢d活動同埋都冇話介紹俾家長, 邊間學校好 及怎樣申請小學, 所以很担心.
anna-gigi
衛埋有听過, 而且听講不錯. 不過我冇崇教分, 故要等大抽獎.
jj825fung
漢華小學, 我沒有听過, 係邊度, 可否post 個web-site呀
sunbb
原來是這樣, 而家若想享受政府的免費教育, 唯有傳統教學.
我又係成日听人講港大同學會小學, 係唔係因活動教學而出名呢?
各位媽咪, 你地係咪而家都心中有數, 選邊間小學呢.
我有個朋友的女 , 是北官出身, 而家讀緊張祝x 中學, 佢話果間小學有個精英班, 如果上左精英班就唔怕了, 因間小學會俾好多資源精英班, 經常有很多活動.
若上唔到精英班就麻煩啦.
你地有冇听過呢. 會否考慮呢.
|
|