關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
861#
發表於 06-5-10 12:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位 ...

      尋晚無乜特別,只係出去食飯咋 ... 去咗銅鑼灣跑馬地
對出嗰到間"一壽司"食,呢有間大魚缸嗰間,一出間口就有
10號巴士番屋企,囡囡食得好開心,淨係望住個大魚缸都飽
d珊瑚魚好靚, 都幾開心又唔算貴 ... anna_gigi 呢 ? 你尋
晚又點celebrate呀 ?"水晶婚 " 好浪漫喔 ...[img align=right]http://my.so-net.net.tw/waternene/D/01/D1-077.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
862#
發表於 06-5-10 12:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna,

真係羨慕死人lor....    

Rank: 3Rank: 3


133
863#
發表於 06-5-10 13:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:

shelley
我以前都係住quarry bay而家搬左,14net要搵活動教學
試下北角衛理,不過收生很少,分上,下午校只收兩班


我姪係北角衛理讀, 上午和下午係各有兩班(每級計).我哥話不算是活動教學, 除了座位是分一組組坐外,其餘教學法與別的小學差不多.老實講,政府常推行活動教學, 但實際都無邊間津小,官小能完全配合,都會保留傳統教學的.
你可選擇一些直資小學.

Rank: 3Rank: 3


133
864#
發表於 06-5-10 13:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi 寫道:

shelley
我以前都係住quarry bay而家搬左,14net要搵活動教學
試下北角衛理,不過收生很少,分上,下午校只收兩班


我姪係北角衛理讀, 上午和下午係各有兩班(每級計).我哥話不算是活動教學, 除了座位是分一組組坐外,其餘教學法與別的小學差不多.老實講,政府常推行活動教學, 但實際都無邊間津小,官小能完全配合,都會保留傳統教學的.
你可選擇一些直資小學.

Rank: 5Rank: 5


2238
865#
發表於 06-5-10 14:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sunbb,

多謝你既分享啊.    

shelley,

如果私校, 最近成日都聽人講"港大同學會小學" 佢地好似就真係活動教學架.  

Rank: 5Rank: 5


1757
866#
發表於 06-5-10 15:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

shelley,

你可以考慮下"漢華小學",係新校今年9月先有一年級,我係佢嘅網站見佢嘅介紹唔錯架。

Rank: 5Rank: 5


2238
867#
發表於 06-5-10 17:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

收工lu!! 聽日再傾過啦. bye bye!!

Rank: 5Rank: 5


1634
868#
發表於 06-5-11 00:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

hi, 各位

見到你們的回應很開心, 因我要返工, 夜晚才可上綱.

ckckcktina
你地通常會唔會去open day 呢, 之前見到你講, 你小朋友學校會同你地参觀學校的open day, 而我仔仔的學校, 就冇呢d活動同埋都冇話介紹俾家長, 邊間學校好 及怎樣申請小學, 所以很担心.

anna-gigi

衛埋有听過, 而且听講不錯. 不過我冇崇教分, 故要等大抽獎.

jj825fung

漢華小學, 我沒有听過, 係邊度, 可否post 個web-site呀

sunbb
原來是這樣, 而家若想享受政府的免費教育, 唯有傳統教學.

我又係成日听人講港大同學會小學, 係唔係因活動教學而出名呢?


各位媽咪, 你地係咪而家都心中有數, 選邊間小學呢.

我有個朋友的女 , 是北官出身, 而家讀緊張祝x 中學, 佢話果間小學有個精英班, 如果上左精英班就唔怕了, 因間小學會俾好多資源精英班, 經常有很多活動.
若上唔到精英班就麻煩啦.
你地有冇听過呢. 會否考慮呢.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
869#
發表於 06-5-11 01:05 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina 寫道:
5月27日北官小學有open day, 早上9:00到下午4:30, 你可以去參觀下架.


thanks ar,等我都返去母校睇睇先..........

Rank: 3Rank: 3


133
870#
發表於 06-5-11 09:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

shelley,

'港大同學會' 口啤係不錯, 用活動教學, 但近期就聽到好多新聞, 關於老師常常流失, 最近又聽到個校長唔做, 你試想下,小朋友學習期間, 常常轉換老師,會否受影響? 上星期搭巴士,聽到有家長傾計, 話佢個friend出年會幫個仔轉校,話間學校好亂.個個老師都走,實有問題. (只係聽番黎!)

Rank: 5Rank: 5


2238
871#
發表於 06-5-11 10:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊, 咁多位!

shelley,
你阿仔今年k2嗎? 因為大部份幼稚園都會安排家長同小朋友一齊去參觀某d小學, 為佢地第時升小做好準備, 可能你阿仔間幼稚園出年先有安排呢, 你有無問清楚學校架, 我阿女安排果d唔係學校個open day先去架, open day果日係所有人都去得架, 我地去就係突擊檢查, 睇佢地上堂既情況, &參與俾小朋友試下第時佢上小學就係咁樣上堂架la. 我諗open day唔會有呢d野俾你睇架, 通常open day係有攤位遊戲, 有人介紹學校既教學理念, 跟住介紹校舍. 諸如此類.....

唔使擔心啦, 你想知咩就上bk問下d媽咪囉, 大家會好樂心幫你解答問題架   如果你唔知d學校資料, 你可以上政府個website睇下, 果度有晒你住果區的所有小學,(當然不包括私校) http://embhsc.hkedcity.net/primary

係呀, 宜家有好多小學都有精英班架, 如果上唔到精英班, 到時派中學你又要在煩過啊... 所以小朋友返學係大人響度煩.

Rank: 5Rank: 5


2238
872#
發表於 06-5-11 10:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

sindy,

原來你係北官出來架, 真係失敬失敬,     咁你可以介紹下你既母校俾我地先囉...    

Rank: 5Rank: 5


1245
873#
發表於 06-5-11 10:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位...

       尋日唔得閒上嚟bk,多咗咁多位新媽咪好熱鬧喔 ...
歡迎~~~歡迎~~~

       Sindy~~~Sindy~~~ 我都好想聽吓你對母校既睇法 , please.
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
874#
發表於 06-5-11 11:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

早啊, 你終於返來啦. ^@^ 唔怪得尋日only見你留左一個message之後就無左影啦, 原來你busy緊啊, 仲以為你又去左慶祝添.      

Rank: 5Rank: 5


2769
875#
發表於 06-5-11 11:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨各位媽咪

Rank: 5Rank: 5


1245
876#
發表於 06-5-11 11:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

無囉無囉 ...

    BUSY APRIL 過去了,回復平淡了,再咁攪法身心同銀根
都唔得掂, 最重要係我先生上個月同公司個SEC夾唔到,
而家放緊LV... 所以乜野都唔敢諗住了 ... 如果有知邊到請
人介紹吓丫 ... many thxxxxxxxx
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
877#
發表於 06-5-11 11:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

啊..... 邊個搵工啊? 你相公嗎? 點解夾唔到就要放LV啊?

Rank: 5Rank: 5


2238
878#
發表於 06-5-11 11:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

早啊.... 你返來報到啦....     好忙啊, 呢排你老細無出街見客咩, 搞到你無得蛇上來啊.     

Rank: 5Rank: 5


2769
879#
發表於 06-5-11 12:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
我都想轉工,想問下邊處有好路數請人,總之有少少錢( 人工)同大假(14日果隻)就得啦,做呀嬸都唔區   
emiluihk 寫道:
無囉無囉 ...

    BUSY APRIL 過去了,回復平淡了,再咁攪法身心同銀根
都唔得掂, 最重要係我先生上個月同公司個SEC夾唔到,
而家放緊LV... 所以乜野都唔敢諗住了 ... 如果有知邊到請
人介紹吓丫 ... many thxxxxxxxx

Rank: 5Rank: 5


1245
880#
發表於 06-5-11 12:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina ,

      係呀... 我相公搵緊公呀,佢同個sec溝通唔到,
結果要揹黑鍋,成了犠生品 ... 唉~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖