關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3381
861#
發表於 05-10-30 02:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我好心急想睇下小蜜蜂件衫係點...........  

兩位,
真係唔講住勒~ 頂~~~~~唔~~~~~~順~~~~~~~~~呀~~~~~~~~~~~~~~~~~     

good night~~~~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
862#
發表於 05-10-30 03:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

大家洗唔洗c去訓呀? 3點喎~

表哥, 你早d訓啦, 聽日去嘉道理喎, 小心"猴禽成感"呀! 你知啦, 唔夠訓, 好容易流鼻水果d架啦~     

Rank: 5Rank: 5


3381
863#
發表於 05-10-30 03:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
聽日我老公要去上course呀~ 我都無乜特別地方去, 可能都係帶hinhin過新都城啦~

你問我halloween有無地方去呀?? 緊無啦, o米搞我tim呀!!! 前幾日中環已經放晒d"閘"o係條街度, 有一年halloween遲左放工, 大廈已經拉左閘, 我一出閘就有隻"野"黎嚇我, 今年放工仲唔早d走呀!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
864#
發表於 05-10-30 03:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom & 表哥

訓啦, good night~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
865#
發表於 05-10-30 03:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

又話眼訓? 又打咁大段野出黎既?     
咁得人驚, 有隻野"彈"出黎呀, 真係嚇鬼c呀~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
866#
發表於 05-10-30 03:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all

我剛剛睇到呢條片, 女仕們, 如果有人摸你,千祈唔可以唖忍 , 睇片!!     

http://fm.cdpa.nsysu.edu.tw/fun/fun027/FM547_koala.wmv

Rank: 5Rank: 5


3381
867#
發表於 05-10-30 12:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

Good Morning~~o甘早呀~~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
868#
發表於 05-10-30 12:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

good morning呀~ 乜你覺得早咩? 午飯都黎啦, 你而家先起身呀?    

我陣間去新都城呀? 你幾時去呀? 果邊好似攪function呀, anson想帶你借佢既角, 同埋"差"去影相喎~       

Rank: 5Rank: 5


3381
869#
發表於 05-10-30 12:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我諗我會同我老公食埋lunch先過去, 佢2:00要出到central 上course~ 新都城有o羊function搞呀??      幾點??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
870#
發表於 05-10-30 12:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom, 我而家出發喇~ 係呢, 你有無睇片呀? 我睇左好多次喇, 次次都覺得好好笑架!   

我係第2度見到, post埋比你睇啦, 睇下去唔去? 我無咁早走既, 應該~   

百變南瓜燈大會 @ 將軍澳新都城中心

一個直徑超過12呎、高12呎的大南瓜(Jack-O' Lantern,萬聖節不可缺少的裝飾),內藏數百多個上奇趣鬼臉的南瓜燈,再加上一個「古靈精怪南瓜園」,及「有幾盞鬼」競猜遊戲......真好玩!

活動:非常驚悸南瓜燈+「有幾盞鬼」競猜遊戲
日期:2005年10月22日至31日 時間:1pm-8pm

活動:古靈精怪南瓜園
日期:2005年10月22日至31日 時間:1pm-8pm

活動:扮鬼扮馬整鬼你
日期:2005年10月29日及30日 第一節:2pm-4pm 第二節:5pm-7pm

活動:嚇「瓜」你嘩鬼遊街
日期:2005年10月31日 時間:7pm-9pm




Rank: 3Rank: 3


110
871#
發表於 05-10-30 21:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我終於回來了,真係坐在門口坐足2-3個鐘

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
872#
發表於 05-10-30 21:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
hinhin點呀? 係咪出"風爛"呀? 而家點呀? 我7點幾call過你架, 無人聽, 我驚阻到你, 所以, 無再call你喇~

>表哥,
你真係無入去睇下咩? 係門口等左幾個鐘呀? 果度無野行架喎, 咁咪好悶囉~    

Rank: 5Rank: 5


3381
873#
發表於 05-10-30 22:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
多謝你關心呀~ 頭先我o係急症室截唔到taxi, 我急call我老公黎呀~! 好在都唔係等好耐, 約1個鐘啦~

頭先醫生話hinhin係出"風爛", 不過可能又係d honey, 佢話有d大人都會對"蜂"類產品敏感, 嚴重o既可以致命...

個醫生頭先問我想唔想比hinhin打針, hinhin一聽到就話唔想, o甘醫生話打針會快d好, 但佢唔算嚴重, 所以食藥都得, 頭先hinhin d"風爛"連腳底都有呀!! "痕"到佢CC下, 好在宜家退得9成勒~我都放心d~

anson表哥,
你o係門口等左幾粒鐘呀!~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
874#
發表於 05-10-31 00:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我估都係出"風爛", 因為小朋友都幾常見架, 我自己細個果時, 成日都有, 到大d就唔會有架喇, 如果出"風爛"時, 盡量唔好吹風, 過幾小時後就會散架喇, 我以前都唔理佢既, 可能習慣左呀~  

打針就真係快好多架, 約半個鐘咩都退哂架喇, 我自己以前食"海鮮"敏感, 有次又係出得好犀利, 去左急症室, 一針就攪掂哂~    

你都係唔好比honey比hinhin飲喇, 等佢再大小小先啦, 我以前睇過d文章, 係美國食物安全/衛生局(我估, 唔記得咩名) 出既指引, 叫小朋友6歲前都唔好飲honey架, 我之前都無比過anson飲架, 但今次我比anson飲, 係我地買果隻牌子, 係有寫住可以比小朋友飲, 我仲問過fifi幾次, 真係得喇,  我先買架! 你今次呢樽, 有無寫架! 而且飲honey, 我都中過招, 所以, 我好小心架~     果次睇醫生時, 醫生都係咁講架!

講起出"風爛"多數係小朋友常見, 我再講多樣野比你聽, "夢遊"又係有d小朋友常發生, 但好多到大個就唔會再有, 我自己細個都係架, 同埋, 可能係遺傳既~

Rank: 5Rank: 5


3381
875#
發表於 05-10-31 00:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
o下!! 你係唔係有"夢遊"??     你細個夢遊時做過d乜呀?? 係唔係去左偷野食???       

頭先總之忍心d比hinhin打針, 宜家雖然退得又八八九九, 但係仲有d.......    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
876#
發表於 05-10-31 00:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

哈~ 有無講得我咁"為食"呀!!      我以前好瘦架, 係同我老公一齊, 比佢"谷"肥咋~ :tongue:  :tongue:

我記得中學開頭都有夢遊既, 大約13, 14歲之後就無喇, 試過起身大叫"不如一齊去玩咯", 我自己唔知既, 係我叔叔係現場, 到我大個先講我知既, 仲有個夢好得人驚架, 我幾歲(5,6歲掛)起就開始發到13,14歲, 中間耐唔耐就發相同既夢, 我自己都唔知發乜, 但就好驚好驚既, 耐唔耐又發既, 但次次都唔記得做乜, 有幾次驚得滯嚇醒左, 所以, 我先知道自己有夢遊既, 又試過一次, 起身問我daddy拎刀仔, 拎完刀仔後, 突然醒左, 自己都問返自己, 拎把刀仔做乜呀??       

不過, 我又唔見我屋企人有夢遊喎, 只不過, 大左睇返d報導先知可能遺傳咋, 不過, 我叔叔既大仔都有, 我下午5~6點時, 都見佢有夢遊喎, 佢果時6~7歲咋~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
877#
發表於 05-10-31 13:10 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>dear all,

係另一個topic度睇到以下既book旅遊車電話, 如果下次真係攪picnic, 不妨多個選擇, 等我post係度, 下次都搵到麻~


Sang Kee 旅遊巴士
98881828
27416868 Mr. Wong

Wah Hing Travel Services Co.
82003291 Mr. Chow

Rank: 3Rank: 3


110
878#
發表於 05-10-31 14:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

其實我叫wing530 問你, party d 相我開出來好細張, 不能放大, 點先可以整到來print.     

hinhinmom,
hinhin 對honey 敏感就唔好食住, 因為食物敏感會好大件事, 我個女都有食物敏感, 現在食每様新野都要少心d.
我講個例子比你聽, 我朋友老公就係對海鮮敏感, 一食完唔夠5分鐘就豬頭咁, 呼吸都有困難, 即時入急症.  醫生話有d人食物敏感會好嚴重唔好輕視.
另外, wing530以前真係好痩, 有了愛情滋潤後先搞成咁.

wing530,
識你咁耐都未聽過你有”夢遊”?????????????
好彩你沒有講我知, 唔係想當年同你去宿營我一定驚到

Rank: 5Rank: 5


3381
879#
發表於 05-10-31 22:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, anson表哥~
我都要留意下hinhin, 睇下佢係唔係真係對honey敏感, 真係嚇C我呀!!    頭先喊完個面又一"撻撻", 都唔知仲乜, 或者聽日下午帶佢去睇dr wong~ :cry:

anson表哥,
你老爺都幾搞野wo, 不過我諗佢都係為左你地好啦~ 始終有大有細ma~

wing530,
我終於都係買左"xo"fork & spoon", 因為其他都唔係幾好, 我又唔想買o甘貴, 你都知比小朋友用, 兩個回合就會唔見~   

頭先唔該晒你呀~~     真係錫晒你呀~   

聽日hinhin唔知見唔見到anson呢??    希望hinhin會適應新學校啦~~~

deborah真係無派返d字card比我, 我諗住星期六家長會時問佢攞~

anson表哥,
你有無wing530以前"瘦"o個時o既相呀?? 可唔可以............. 我諗好多mami都想睇下~~     

Rank: 3Rank: 3


110
880#
發表於 05-10-31 22:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

hinhin 冇咩事呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖