- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
hinhinmom,
我估都係出"風爛", 因為小朋友都幾常見架, 我自己細個果時, 成日都有, 到大d就唔會有架喇, 如果出"風爛"時, 盡量唔好吹風, 過幾小時後就會散架喇, 我以前都唔理佢既, 可能習慣左呀~
打針就真係快好多架, 約半個鐘咩都退哂架喇, 我自己以前食"海鮮"敏感, 有次又係出得好犀利, 去左急症室, 一針就攪掂哂~
你都係唔好比honey比hinhin飲喇, 等佢再大小小先啦, 我以前睇過d文章, 係美國食物安全/衛生局(我估, 唔記得咩名) 出既指引, 叫小朋友6歲前都唔好飲honey架, 我之前都無比過anson飲架, 但今次我比anson飲, 係我地買果隻牌子, 係有寫住可以比小朋友飲, 我仲問過fifi幾次, 真係得喇, 我先買架! 你今次呢樽, 有無寫架! 而且飲honey, 我都中過招, 所以, 我好小心架~ 果次睇醫生時, 醫生都係咁講架!
講起出"風爛"多數係小朋友常見, 我再講多樣野比你聽, "夢遊"又係有d小朋友常發生, 但好多到大個就唔會再有, 我自己細個都係架, 同埋, 可能係遺傳既~ |
|