註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:56 發表 今個x'mas我女收倒好多禮物, 益晒佢!!!
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:58 發表 你同媽, 女去左睇燈飾未? 我未去....
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 10:57 發表 我 , cy同樣去睇 concert
原文章由 KY2004 於 07-12-28 10:58 發表 睇左啦!但勁多人呀!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:00 發表 係喎, 你地去睇劉華!! 上次你同多, 雪佢地去小肥x, 係唔係地址在羅湖文錦中路呀????
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:02 發表 funfun: 30號bbq book左2:00-5:30pm, 我地約幾點係將軍澳地鐵站等好呀?????
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 10:33 發表 哇..咁貴既. 我求其在太子 mtr 出口一間涼茶點食一盅 = $23 食左都覺得喉嚨舒服 d.
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 11:06 發表 果度附近是否有得買埋 bbq野食? 咁可以約早少少一齊去買
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 11:07 發表 尋日食完, 今日粒大瘡已收細一半, 喉嚨已無咁痛, 好勁
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:05 發表 坑口東港城間taste超大, 你地去過未??? (我未去, 睇雜誌見倒)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:08 發表 fun: 我估我會買肚臍多d啦, 家姐話果個易親衫多d. (不過都係1月中嘅事, 要睇埋我公司有無雙糧出先)
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 11:09 發表 有幾多人? 上次我係藍田買個d 好唔好食? 如果好, 我再係藍田買入黎
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:11 發表 果度超市+街市有齊晒所需物品, 咁不如1:45pm(早唔早得滯?)在將軍澳地鐵A1出口等啦(美心/零食物語). 你地想唔想玩交換禮物??? (淨計小朋友)
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 11:12 發表 乜唔係年年都會有得出咩? (要睇公司業績???)