關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
861#
發表於 07-12-28 10:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:56 發表
今個x'mas我女收倒好多禮物, 益晒佢!!!

開心C啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
862#
發表於 07-12-28 10:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:58 發表

你同媽, 女去左睇燈飾未? 我未去....

睇左啦!但勁多人呀!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
863#
發表於 07-12-28 11:00 |只看該作者
請問 30號 bbq 幾點開始?
(我要提早走, 因趕去表哥生日 party)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
864#
發表於 07-12-28 11:00 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 10:57 發表
我 ,  cy同樣去睇 concert

係喎, 你地去睇劉華!! 上次你同多, 雪佢地去小肥x, 係唔係地址在羅湖文錦中路呀????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
865#
發表於 07-12-28 11:01 |只看該作者
我果 2 件都係
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 10:56 發表
今個x'mas我女收倒好多禮物, 益晒佢!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
866#
發表於 07-12-28 11:02 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-28 10:58 發表

睇左啦!但勁多人呀!

ky: 係平安夜去睇???
25號個buffet掂唔掂???? 亞女happy嗎????


funfun: 30號bbq book左2:00-5:30pm, 我地約幾點係將軍澳地鐵站等好呀?????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
867#
發表於 07-12-28 11:04 |只看該作者
我都唔知果度係什麼地址?
多. 會比較清楚:D
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:00 發表

係喎, 你地去睇劉華!! 上次你同多, 雪佢地去小肥x, 係唔係地址在羅湖文錦中路呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
868#
發表於 07-12-28 11:05 |只看該作者
坑口東港城間taste超大, 你地去過未???
(我未去, 睇雜誌見倒)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
869#
發表於 07-12-28 11:06 |只看該作者
果度附近是否有得買埋 bbq野食? 咁可以約早少少一齊去買


原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:02 發表




funfun: 30號bbq book左2:00-5:30pm, 我地約幾點係將軍澳地鐵站等好呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
870#
發表於 07-12-28 11:07 |只看該作者
尋日食完, 今日粒大瘡已收細一半, 喉嚨已無咁痛, 好勁
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 10:33 發表
哇..咁貴既.
我求其在太子 mtr 出口一間涼茶點食一盅 = $23
食左都覺得喉嚨舒服 d.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
871#
發表於 07-12-28 11:08 |只看該作者
fun: 我估我會買肚臍多d啦, 家姐話果個易親衫多d. (不過都係1月中嘅事, 要睇埋我公司有無雙糧出先)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
872#
發表於 07-12-28 11:09 |只看該作者
有幾多人? 上次我係藍田買個d 好唔好食? 如果好, 我再係藍田買入黎
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 11:06 發表
果度附近是否有得買埋 bbq野食? 咁可以約早少少一齊去買

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
873#
發表於 07-12-28 11:11 |只看該作者
貴 d 都值得啦
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 11:07 發表
尋日食完, 今日粒大瘡已收細一半, 喉嚨已無咁痛, 好勁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
874#
發表於 07-12-28 11:11 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 11:06 發表
果度附近是否有得買埋 bbq野食? 咁可以約早少少一齊去買

果度超市+街市有齊晒所需物品, 咁不如1:45pm(早唔早得滯?)在將軍澳地鐵A1出口等啦(美心/零食物語).
你地想唔想玩交換禮物??? (淨計小朋友)

Rank: 5Rank: 5


2065
875#
發表於 07-12-28 11:12 |只看該作者
Hello,

我去過, 我吾覺得大, 覺得同吉之島的 supermarket 差吾多,可能還細小許。 的嘢都幾貴。另外的舖頭開得 七七八八, 得閒過來巡下

原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:05 發表
坑口東港城間taste超大, 你地去過未???
(我未去, 睇雜誌見倒)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
876#
發表於 07-12-28 11:12 |只看該作者
未去過ar, 唔去住, 一定勁多人
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:05 發表
坑口東港城間taste超大, 你地去過未???
(我未去, 睇雜誌見倒)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
877#
發表於 07-12-28 11:12 |只看該作者
乜唔係年年都會有得出咩?
(要睇公司業績???)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:08 發表
fun: 我估我會買肚臍多d啦, 家姐話果個易親衫多d. (不過都係1月中嘅事, 要睇埋我公司有無雙糧出先)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
878#
發表於 07-12-28 11:15 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 11:09 發表
有幾多人? 上次我係藍田買個d 好唔好食? 如果好, 我再係藍田買入黎

都幾好食, 不過今次唔好買太多扒類, 因上次都淨左幾多吓!

COME一大一小(我老公要返工)
KY 一大一小
HOGANMA 二大一小
FUN 二大一小(弟弟唔計, 我估佢食好少)
KATIEMA 二大一小
CY 一大二小
雪文 ???
仲有邊個會來 ???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
879#
發表於 07-12-28 11:15 |只看該作者
分開買, 應該趕得切的.
交換禮物 -  好呀, 我冇問題.:)

原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 11:11 發表

果度超市+街市有齊晒所需物品, 咁不如1:45pm(早唔早得滯?)在將軍澳地鐵A1出口等啦(美心/零食物語).
你地想唔想玩交換禮物??? (淨計小朋友)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
880#
發表於 07-12-28 11:17 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 11:12 發表
乜唔係年年都會有得出咩?
(要睇公司業績???)

而家話唔埋啦, 我之前會另有2個月BOUNS架, 老細CUT得就CUT, 唔知佢地會唔會連雙糧都CUT鬼埋:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖