註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:05 硐表 15頁英文story + powerpoint 都幾大鑊wor 人人都要做
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:21 硐表 雪雪: 我返去看看!
子爵府
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:23 硐表 今年唔啦!學校話p.2以上唔駛喎!都好啦,呀女可以free D,又可以試下自己picnic
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-21 10:24 硐表 morning 今日好齊人喎
原文章由 雪文 於 07-11-21 10:17 硐表 我囡好似 113定 115. katiema, 你囡要加油啦, 佢真係個樣好BB呀.
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:35 硐表 how much??
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:22 硐表 唔關事啊,學校課程真係比較深 我地做家長唔追貼d都死 我囡及katiema亞囡及hoganma亞仔都係今年讀一年級,請多多指教 我囡第一次測驗英數都唔係幾好,中常就ok 80幾分,我地幻一齊努力共逸之 ...
伯爵府
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:02 硐表 我都冇計呀!日日都係 而家作呀女個份15頁英文story + powerpoint都頭痕!
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:24 硐表 雪雪: 我,無論幾傷,都要面對的!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:25 硐表 ky: 講返2件喜事比你聽, 我弟同我叔仔都係11月結左婚啦!
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:24 硐表 雪雪: thx. 攪緊啦,佢要堅持離,我,無論幾傷,都要面對的!
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:05 硐表 fun fun: 我都知呀!但呀女唔肯配合呀! 係呢!你地小朋友幾時school picnic 呀?呀女你個Fri呀!去大埔海濱公園(K1去過喇),都幾老土!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:23 硐表 "係雪雪上次介紹的公教follow-up 緊"~~~乜東東來架????
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 10:30 硐表 ky,加油,加油,你仲有我地and寶貝