關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
861#
發表於 07-11-13 11:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:45 硐表
係要咁貴架........$$$$$$$$$$$$
如果只係想亞囡開心下都OK既不過成$6XX又真係幾貴下,變左亞囡開心媽咪就唔係幾開心囉

...

講真~~如果佢真係有得比賽我又無乜所謂, 至怕係佢地搵我女黎"湊夠人數" or 做後備果d咋!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
862#
發表於 07-11-13 11:50 |只看該作者
各位下午我會休息,之後接亞囡放學

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
863#
發表於 07-11-13 11:50 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-13 11:48 硐表
come
我平時喉嚨一唔舒服就會買杯楊桃汁加鹽,我自己就飲完即好你試下。

, 我lee頭無生果/生果汁舖, 要放工去官塘買.

Rank: 8Rank: 8


17382
864#
發表於 07-11-13 11:51 |只看該作者
好似好好飲咁WOR,聽落可以一試,謝謝報資:loveliness:


原文章由 phoebecyl 於 07-11-13 11:48 硐表
come
我平時喉嚨一唔舒服就會買杯楊桃汁加鹽,我自己就飲完即好你試下。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
865#
發表於 07-11-13 11:52 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:50 硐表
各位下午我會休息,之後接亞囡放學

做乜無嘩嘩放假????

Rank: 8Rank: 8


17382
866#
發表於 07-11-13 11:53 |只看該作者
咁好 真係多謝佢WOR


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:49 硐表
我叔仔無拿拿話比, 我當然無拒絕佢GEI好意LA   

Rank: 8Rank: 8


17382
867#
發表於 07-11-13 11:54 |只看該作者
咁又係呀


原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:49 硐表

講真~~如果佢真係有得比賽我又無乜所謂, 至怕係佢地搵我女黎"湊夠人數" or 做後備果d咋!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
868#
發表於 07-11-13 11:57 |只看該作者
我都係 一陣, 轉頭再傾!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
869#
發表於 07-11-13 11:58 |只看該作者
可能佢知我生活艱苦卦
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:53 硐表
咁好 真係多謝佢WOR

Rank: 5Rank: 5


3212
870#
發表於 07-11-13 12:12 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:50 硐表
各位下午我會休息,之後接亞囡放學


放假咁正.....
我食飽飽啦....... 今日好多野食........

Rank: 5Rank: 5


2967
871#
發表於 07-11-13 12:12 |只看該作者
我亞女 1/week. 我冇哂佢符. 我一見到咁,就好鬼忟.每次都係c6攪掂佢
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:22 硐表
我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
872#
發表於 07-11-13 12:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:58 硐表
可能佢知我生活艱苦卦   


生活難苦的媽媽剛剛買左個 LV....

Rank: 8Rank: 8


17382
873#
發表於 07-11-13 12:13 |只看該作者
今日我妹唔得閑接亞囡,我要自己去接,咪早D收工


原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:52 硐表

做乜無嘩嘩放假????

Rank: 5Rank: 5


2967
874#
發表於 07-11-13 12:13 |只看該作者
thanks.我今晚會同亞仔講
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 09:59 硐表
各位早晨!

補祝 cy & cy仔仔 : 生日快樂, 身體健康, 開開心心!:)   
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
875#
發表於 07-11-13 12:14 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:12 硐表
我亞女 1/week. 我冇哂佢符. 我一見到咁,就好鬼忟.每次都係c6攪掂佢


無疑的, 女仔係比較多愁善感的.....

Rank: 8Rank: 8


17382
876#
發表於 07-11-13 12:14 |只看該作者
活艱 好似我活艱D WOR


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:58 硐表
可能佢知我生活艱苦卦   

Rank: 8Rank: 8


17382
877#
發表於 07-11-13 12:16 |只看該作者
咁快食飽飽


原文章由 novemberwm 於 07-11-13 12:12 硐表


放假咁正.....
我食飽飽啦....... 今日好多野食........

Rank: 5Rank: 5


3212
878#
發表於 07-11-13 12:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:13 硐表
thanks.我今晚會同亞仔講


CY : 補祝你跟你的仔仔生日快樂 !! 身體健康!! 開開心心每一天

Rank: 5Rank: 5


3212
879#
發表於 07-11-13 12:17 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 12:14 硐表
活艱 好似我活艱D WOR



HA.......

Rank: 8Rank: 8


17382
880#
發表於 07-11-13 12:17 |只看該作者
你囡 1/week 佢情緒都有D問題下WOR(睇落)多D留意下佢啦:-| :-|


原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:12 硐表
我亞女 1/week. 我冇哂佢符. 我一見到咁,就好鬼忟.每次都係c6攪掂佢
‹ 上一主題|下一主題