註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:45 硐表 係要咁貴架........$$$$$$$$$$$$ 如果只係想亞囡開心下都OK既不過成$6XX又真係幾貴下,變左亞囡開心媽咪就唔係幾開心囉 ...
返回頂部
伯爵府
原文章由 phoebecyl 於 07-11-13 11:48 硐表 come 我平時喉嚨一唔舒服就會買杯楊桃汁加鹽,我自己就飲完即好你試下。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:50 硐表 各位下午我會休息,之後接亞囡放學
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:49 硐表 我叔仔無拿拿話比, 我當然無拒絕佢GEI好意LA
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:49 硐表 講真~~如果佢真係有得比賽我又無乜所謂, 至怕係佢地搵我女黎"湊夠人數" or 做後備果d咋!!!!
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:53 硐表 咁好 真係多謝佢WOR
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:22 硐表 我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:58 硐表 可能佢知我生活艱苦卦
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:52 硐表 做乜無嘩嘩放假????
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 09:59 硐表 各位早晨! 補祝 cy & cy仔仔 : 生日快樂, 身體健康, 開開心心!:)
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:12 硐表 我亞女 1/week. 我冇哂佢符. 我一見到咁,就好鬼忟.每次都係c6攪掂佢
原文章由 novemberwm 於 07-11-13 12:12 硐表 放假咁正..... 我食飽飽啦....... 今日好多野食........
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 12:13 硐表 thanks.我今晚會同亞仔講
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 12:14 硐表 活艱 好似我活艱D WOR