註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 12:24 硐表 你等到佢4點都未瞓
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 12:22 硐表 hoganma: 唔好太谷氣:cry: , 有時d男人就係咁架啦, 佢知你想爆發(怕你嘈佢夜返之類)咁想住逃避囉, 話眼瞓呀, 諗住你隔左1,2日道氣落左就無事....:tongue: :tongue: :tongue: ...
別墅
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 12:30 硐表 訓下醒下lor, 我而家好小同佢嘈gar la, 大家唔講野多
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 12:26 硐表 今日是好日子
原文章由 irenec11 於 07-10-4 12:34 硐表 食完飯落街行陣
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 12:35 硐表 YES 我妹個囡同你亞仔係同年同月同日
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 12:29 硐表 雙方都有付出....:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 12:39 硐表 e.....佢都是 2000年? (龍女)
原文章由 雪文 於 07-10-4 12:34 硐表 hoganma:cry: :cry:
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 12:44 硐表 我又無野wor, 無唔開心, 都習慣左 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 12:44 硐表 呢1年佢夜返我都無話佢 係我d friend話唔通咁就一世ar, 叫我同佢再傾下先 (內裡有d問題我唔方便講出黎), 我咪等佢同佢傾lor 我又無野wor, 無唔開心, 都習慣左 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 12:46 硐表 佢今晚返黎又當無事發生gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 12:48 硐表 我覺得係硬食,當年我就係囉 佢唔傾你都耐佢唔’河’
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:58 硐表 不過又咁...呢1年幾關係好左好多了