關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
861#
發表於 07-8-11 12:15 |只看該作者
原來係佢
買呢隻係好穩定不過最小要5萬先有1手

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:12 發表
5 HSBC

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
862#
發表於 07-8-11 12:15 |只看該作者
咁又無gei, 想當初我咪又係咩都唔知, 我第1隻自己買gei股票就係5號仔
原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:13 發表
我想 hoganmama 同 come come 笑緊我地

Rank: 8Rank: 8


17382
863#
發表於 07-8-11 12:15 |只看該作者
唔緊要啦我地唔識嗎

原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:13 發表
我想 hoganmama 同 come come 笑緊我地

Rank: 8Rank: 8


17382
864#
發表於 07-8-11 12:17 |只看該作者
你第1隻就買佢啦
即係第1次就5萬wor

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:15 發表
咁又無gei, 想當初我咪又係咩都唔知, 我第1隻自己買gei股票就係5號仔

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
865#
發表於 07-8-11 12:19 |只看該作者
ar, 2手添ar, $120, $135賣左lu, 賺左gei又買第2 d, x, 而家咪後悔lor, 所以咪話而家買野小心左lor

上年賺gei, x

(X字係粗口黎gei)


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:17 發表
你第1隻就買佢啦
即係第1次就5萬wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
866#
發表於 07-8-11 12:21 |只看該作者


hoganma,你要收warning letter, 成日想爆x

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:19 發表
係ar, 2手添ar, $120買, 到$135賣左lu, 賺左gei又買第2 d, 蝕x晒, 而家咪後悔lor, 所以咪話而家買野小心左lor

上年賺gei, 蝕x晒

(X字係粗口黎gei)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
867#
發表於 07-8-11 12:23 |只看該作者
買銀行股, 公用股實無OK.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:05 發表
係啦唔該介紹下呀各位
我想汁死雞呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
868#
發表於 07-8-11 12:23 |只看該作者
sorry madam
原文章由 雪文 於 07-8-11 12:21 發表


hoganma,你要收warning letter, 成日想爆x

Rank: 5Rank: 5


2065
869#
發表於 07-8-11 12:24 |只看該作者
因為我重未買8達通比佢, 佢次次搭 MTR 都係捐過去 如果小學有就再等下, 冇就買比佢 LAW.

原文章由 雪文 於 07-8-11 12:02 發表
katiema,無啦啦點解問呢個 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
870#
發表於 07-8-11 12:25 |只看該作者
?! 不過你女細粒都無所謂
原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:24 發表
因為我重未買8達通比佢, 佢次次搭 MTR 都係捐過去 如果小學有就再等下, 冇就買比佢 LAW.

  

Rank: 8Rank: 8


17382
871#
發表於 07-8-11 12:25 |只看該作者
賺左又蝕曬
唔怪得係話要小心d啦


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:19 發表
係ar, 2手添ar, $120買, 到$135賣左lu, 賺左gei又買第2 d, 蝕x晒, 而家咪後悔lor, 所以咪話而家買野小心左lor

上年賺gei, 蝕x晒

(X字係粗口黎gei)

Rank: 8Rank: 8


17382
872#
發表於 07-8-11 12:26 |只看該作者
其實我間中都會爆粗架,不過係間中姐

原文章由 雪文 於 07-8-11 12:21 發表


hoganma,你要收warning letter, 成日想爆x

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
873#
發表於 07-8-11 12:27 |只看該作者
ar, 好彩無蝕lor, 打個和
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:25 發表
賺左又蝕曬
唔怪得係話要小心d啦

Rank: 8Rank: 8


17382
874#
發表於 07-8-11 12:30 |只看該作者
你唔好濟呀要買比佢啦,事關mtr已經開始用便裝足人啦,
我囡都係用左2個月8達通ja,
我細妹係油塘mtr親眼見到一個女人同2個小朋友比便裝足左,
之後同佢地入左房 個便裝係女人來架,
仲要係罰款$500


原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:24 發表
因為我重未買8達通比佢, 佢次次搭 MTR 都係捐過去 如果小學有就再等下, 冇就買比佢 LAW.

  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
875#
發表於 07-8-11 12:30 |只看該作者
500蚊
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:30 發表
你唔好濟呀要買比佢啦,事關mtr已經開始用便裝足人啦,
我囡都係用左2個月8達通ja,
我細妹係油塘mtr親眼見到一個女人同2個小朋友比便裝足左,
之後同佢地入左房 個便裝係女人來架,
仲要 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
876#
發表於 07-8-11 12:31 |只看該作者
等下機會先

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:27 發表
係ar, 好彩無蝕lor, 打個和

Rank: 5Rank: 5


2065
877#
發表於 07-8-11 12:32 |只看該作者
我都鐘意間吾中講下, 舒援下情緒

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:26 發表
其實我間中都會爆粗架,不過係間中姐

Rank: 8Rank: 8


17382
878#
發表於 07-8-11 12:32 |只看該作者
係呀罰$500,因為我問過mtr d人
我又8掛啦


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:30 發表
500蚊   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
879#
發表於 07-8-11 12:32 |只看該作者
我想問下, 如果有份工少3-4千蚊, sat off, 但知道無咩壓力, 老闆好人, 準時收工, 做唔做?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
880#
發表於 07-8-11 12:33 |只看該作者
蝕晒唔蝕入肉咪當買個經驗囉. 我買第一隻股票就係857
(我幾like買大陸股的, 愛祖國 )

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 12:19 發表
蝕x晒, 而家咪後悔lor, 所以咪話而家買野小心左lor

上年賺gei, 蝕x晒

(X字係粗口黎gei)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖