關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
861#
發表於 07-6-27 19:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哩次算喇>>>>唔得... :evil: 因為佢今次係欺負女同學         

Rank: 6Rank: 6


8185
862#
發表於 07-6-27 19:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

會唔會佢比人"挑𢭃" .....阿.....(應該)....係...."挑韌"先呀.......

>欺負女同學...
-點叫 ....."欺負" .....?
cheungmp 寫道:
哩次算喇>>>>唔得... :evil: 因為佢今次係欺負女同學         

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
863#
發表於 07-6-27 21:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk

係....係比人"挑韌"先......不過佢報復......老師寫: "這種報復行為, 本校不能接受......".....而阿媽我教左佢z咁多次....都不能接受........ :evil:  

罰佢咩好...
首先: 本來星期五同佢去睇"史力加", 而家冇:evil:
跟住: 你個提意都唔錯....3日唔同佢講野.. :evil:
跟住: 抄書好唔好呢?....抄2年級嘅書, 順便當練字 :evil:
再絕D, 旅行冇佢份....不過老爺唔肯....
........ :evil:  :evil:  :evil:

Rank: 6Rank: 6


8185
864#
發表於 07-6-27 21:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

>"這種報復行為, 本校不能接受......".....
- "報復"!?....做乜唔報警(老師....)....寫到咁又真係.......仲要係最後五天..............

> 再絕D, 旅行冇佢份....不過老爺唔肯....
- 課外活動停課一天囉....

(PS 其實e仔唔似咁蠢吖........)

Rank: 6Rank: 6


8185
865#
發表於 07-6-27 21:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp........

你洗唔洗搵個咁絕配嘅Icon嚟配合你e+個心情呀..........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
866#
發表於 07-6-27 22:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

未嚴重到可以報警.....如果咁....唔係佢死就我亡 :evil:
其實都係....你整我....我又整番你勁d嗰種.....不過呢種爛仔所為我實在不能接受... 我已經教左佢好多...好多...好多...好多...好多...好多...好多...好多...次 咁同某同學打人冇咩分別     

其實e仔唔似咁蠢吖........>>>佢就係咁蠢...仲蠢左唔止一次.....而且d女同學又好鐘意"挑韌"佢   :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
867#
發表於 07-6-27 22:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好呀, 唔該整上黎睇睇   
heiheikeikei 寫道:
mp........

你洗唔洗搵個咁絕配嘅Icon嚟配合你e+個心情呀..........

Rank: 6Rank: 6


8185
868#
發表於 07-6-27 22:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我係話你搵哩個好配合到你哩一刻個mood 呀~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
869#
發表於 07-6-27 22:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

依個都未係好配合到....我而家又傷心.....又嬲.....又失望.....又少少氣餒.....又氣憤......又無助.........百感交雜 :cry:  

Rank: 6Rank: 6


8980
870#
發表於 07-6-27 22:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_929.gif[/img]







嘔血,是教囝的必經階段...
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 6Rank: 6


8185
871#
發表於 07-6-27 22:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Ben哥...

你仲潤得mp咁"恆"     
Ben2003 寫道:
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_929.gif[/img]







嘔血,是教囝的必經階段...

Rank: 6Rank: 6


8980
872#
發表於 07-6-27 22:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔係潤.....

我意思係我都嘔唔少者.......


教囝,有些時候會俾佢激到嘔血,
有人嘔得多,有人嘔得少,
但係.....唔會有人唔使嘔....
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 5Rank: 5


4355
873#
發表於 07-6-27 23:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp)))))
妳響邊樹呀)))))))
唔見左妳.....隻豬豬.....好唔慣  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
874#
發表於 07-6-27 23:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi Ben 哥哥,

唉....真係好無奈.....之前見佢乖左....仲以為有好日子過.....你呢個"嘔血"真係完全表現到我家陣嘅心情.....所以我又轉左個大頭喇....

hhkk 講得好啱, 上天好公平嘅, 總會有d野比你煩吓, 無完美嘅... :-|
Ben2003 寫道:
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_929.gif[/img]







嘔血,是教囝的必經階段...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
875#
發表於 07-6-27 23:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi kec,

另外有d野煩緊......又有個 job 唔知接唔接好....驚冇時間做....我仲有兩個係手未做.....但呢個係親戚介紹....唉~~

Cassey 寫道:
mp)))))
妳響邊樹呀)))))))
唔見左妳.....隻豬豬.....好唔慣  

Rank: 6Rank: 6


8185
876#
發表於 07-6-27 23:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

快啲寫條中葯葯方過 mp "吔" 喇
Cassey 寫道:
mp)))))
妳響邊樹呀)))))))
唔見左妳.....隻豬豬.....好唔慣  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
877#
發表於 07-6-27 23:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Ben 哥哥,

不如你都 join 我地個 BBQ gathering 啦, 傾吓計, 講吓"嘔血" 心得

Rank: 5Rank: 5


4355
878#
發表於 07-6-27 23:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

噢...乜嘔血...係Ben 哥哥送妳架....   

咪咁勞氣啦....多多mask都唔夠呀.....
hhkk話齋....罰佢停踢波一次....佢咁鐘意....
算啦....搞到今晚瞓唔著點算...佢唔會...但妳會痳....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
879#
發表於 07-6-27 23:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

你真了解我仔, 佢晨早已經同我講: 媽咪, 我夠鐘去瞓覺啦!

罰佢停踢波一次....好..就咁話啦 ....一次驚唔夠喎.....不過佢踢波係我嘅休息時間喎.....咁我咪好唔抵

Rank: 5Rank: 5


4355
880#
發表於 07-6-27 23:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哇....佢家陣內傷噃....
難搞....難搞....
heiheikeikei 寫道:
KEC,

快啲寫條中葯葯方過 mp "吔" 喇[quote]
Cassey 寫道:
mp)))))
妳響邊樹呀)))))))
唔見左妳.....隻豬豬.....好唔慣  
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖