關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
841#
發表於 07-5-15 23:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我又唔係日日比佢飲,因為有時會煲其他湯,我都係一星期二次,我初初比仔仔飲係午飯時間,所以無影響睡覺,頭個幾次係比半粒,佢嗰時係5歲,你細女就會唔會太細食呢,雖然個售貨員話幾個月bb都得但我就唔見意,

唔係化,我打去問佢個人話當日會派後備表喎,
佢都有叫我當日再打去問,咁我聽朝再打去問先,

Rank: 5Rank: 5


2422
842#
發表於 07-5-16 00:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

上個星期六返幼稚園取第三次評估加見家長, 雖然英文及數學是一百分, 但今次個成績係三年來最差的一次, 老師話我個女d成績ok屬中上, 但佢就比寫字, 音樂, 美勞呢d術科拉低, 因為我個女寫字及畫畫都麻麻地, 加上發覺今次出0既題目又明顯深左, 我比左份卷姑奶睇, 佢睇完之後話我地幼稚園出d題目算深, 雖然佢個仔依家一年班下學期, 但有d我地有考0既野, 佢地仲未教到 , 所以來緊七月最後一次評估真係要全力以赴     
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
843#
發表於 07-5-16 00:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你女幼稚園真係深,但唔係中英數先係最重要,點解又會計音樂美勞咁重,我仔今個月開始模擬小學日生活,係會上堂同落堂,小息之類,等佢地習慣下.

Rank: 5Rank: 5


2422
844#
發表於 07-5-16 00:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我地幼稚園會將第二次及第四次評估寫落成績表, 咁就會好似小學咁, 分得好"指"細, 中文都會分讀本, 兒歌, 故事, 寫字, 英文就讀本, 會話, 詩歌, 寫字, 其餘就係數學, 常識, 美勞, 音樂, 體能, 最後就係操行, 都會分為, 日常功課, 禮貌, 服從, 勤學, 友愛, 清潔, 守時, 自信, 所以來緊最後一次評估, 一定要個女響其它術科拎到好d成績, 如果唔係就會拉低晒d分, 不過有時又會響到想, 到左七月評估, 個女可能已經知道讀邊間小學, 所以又覺得唔雖要再咁緊張...成績... , 留番上小學先再緊張都未遲  : .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
845#
發表於 07-5-16 14:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你講得無錯留番上小學重有六年你緊,你女間幼稚園都己經比其他深,有時都要鬆一鬆.你女中上成績都好好啦,我到宜家都唔知個仔成績係點,評估有常常做到,間中做到,咁上下咋.我都係等佢小學再緊.

Rank: 4


988
846#
發表於 07-5-16 15:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我再打去馮晴問,佢話係當日會有後備生表格,但佢話最好前一日再打去問,但交profile同交回後備生表格就未知幾時,所以我都會前一日再打去問過.

Rank: 5Rank: 5


2422
847#
發表於 07-5-16 15:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

我見你地呢排要打去小學問交叩門表0既野, 攪到我都緊張埋一份, 依家真係好似等緊運到咁, 我估我6月1日晚都會瞓得唔好, 我真係..真係...好想...6月2日係睇見收左我個女, 如果唔係打後0既日子真係有得震無得瞓   .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
848#
發表於 07-5-16 15:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng   miholo

得返十幾日真係有d緊張,不過我成日同自己講,其他小學都好好,    努力咗先,唔得都無法   

Rank: 4


988
849#
發表於 07-5-20 18:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng   miholo

你地去晒邊???????????????
我up 咗仔仔張悟空漫畫比你地睇,不過我唔識放大,

Rank: 5Rank: 5


2422
850#
發表於 07-5-21 11:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

哈哈...呢兩日比較忙.

你仔仔真係好叻呀 , 佢畫隻馬騮仔真係好似呀, 佢話第一張係唔係講隻馬騮響舊石到爆出黎呀, 仲寫埋字tim, 我覺得呢張畫真係值得放入仔仔個profile入面呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
851#
發表於 07-5-21 15:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

佢邊叻我有比圖書佢睇住畫架,係呀第一幅係石頭爆出黎, 第二幅係坐跟斗雲,第三幅係手攞金剛棒,第四幅就話原來係孫悟空. 不過我仔宜家愛上畫四格圖畫,佢日日都要畫一幅.

Rank: 4


874
852#
發表於 07-5-21 20:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
which kindergarten is yr child studying?

Rank: 5Rank: 5


2422
853#
發表於 07-5-22 09:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

咁你個仔都幾醒, 睇住本圖書都可以畫番出黎, 但我個女就遺傳左我, 美術呢科好弱, 我比d書佢睇住畫, 都話唔識, 所以我keep住比佢響出面學畫畫, 希望佢d美術唔好差過頭, 始終小學美術都要考試的 :
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
854#
發表於 07-5-22 14:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

妳仔仔很叻 ! 妳應好好培育他 !     我要上班今晚再說

Rank: 3Rank: 3


280
855#
發表於 07-5-23 00:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli & alkyng

我分享D開心的事給妳們聽   我仔仔在20/5 已完成生日會, 當天非常之多人及熱鬧, 本預10-11個小朋友約全場40人之內, 但真如alkyng說有些是沒電話但有出席, 足足有差不多20幾個小朋友坐在一張長抬一起食, 看仔仔及小朋友玩得很開心, 有些家長很好可能看到已full便放下小朋友便離開才不至於沒位坐 真很感謝多位小朋友出席來臨, 當天很嘈在m記, 仔仔姑姐又幫手帶些長氣球給小朋友攪氣氛及做一些形狀氣球,仔仔當天拆禮物都不知幾開心 (但我就要想辦法放玩具 因家太小)

Rank: 5Rank: 5


2422
856#
發表於 07-5-23 08:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

真係鄧你開心呀 , 咁你仔仔米有成廿幾份禮物, 真係玩到下年生日到未玩完呀 .

之前我個女開的生日會, 有些禮物會重覆的, 咁我就會抽起一份, 留待有小朋友生日時再轉送出去, 因為真係用唔晒呀, 今年都收到兩份要自己穿珠仔的飾物禮物, 但我唔比大女拆呀, 因怕比阿妹拾左放入口, 所以依家收埋左, 留番佢地大d至玩, 其實有d家長比較熟, 佢地就會問我個女想要乜野, 咁就會好d.

yeeli / miholo:

你地小朋友個profile完成晒未呀, 我聽日就會叫個女做埋要上顏色個部份, 依家我真係好緊張 :-|, 有時一想到就到6月2日就有少少心跳加速呀 .



~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
857#
發表於 07-5-23 09:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我想你教我點樣可以post d 相出來, 即你post左仔仔張畫咁呀, 我都想post d 蛋糕相出來呀, 但整來整去都唔得, 你教下我丫.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
858#
發表於 07-5-23 14:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

真鄧你地開心,你仔仔生日會咁成功,      你搞到我都想同我仔仔係m記開,   

alkyng

我仔profile都ok,只係重有兩張証明書未影印,影咗印放入去就ok晒.哈哈又係個句,我真係希望今次份野唔洗用啦.

另你想up張相上嚟,你要去呢個網
>>http://xs.to/<<upload
咗張相先,之後再係張相右click,見到內容再copy條(URL),
再放上BK發表回應內的IMG,就可以UP上嚟睇到架,唔明再
問我.

Rank: 5Rank: 5


2422
859#
發表於 07-5-23 14:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

咁需唔需要登記左個a/c先架, 我整左一次, 好似唔得wor
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
860#
發表於 07-5-23 14:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖