關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
841#
發表於 07-6-26 10:31 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
check清楚未? 噚日派左第四十三週既表, 話7月2日唔駛返學, 同埋7月6日係生日會!

仲有呀, 提一提大家, 聽朝唔駛返學, 小朋友可以瞓晏少少喇!  

Rank: 4


605
842#
發表於 07-6-26 14:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我尋晚返屋企夜左冇睇手冊,等我今晚返屋企睇真 d,個通告有冇提有頒獎禮呀?

你老公想個女讀蘇小,除左普通話之外,佢仲覺得有咩野好?我當初同亞女報蘇幼,除左因為普通話外,亦因為你直升小一,但當我知道小一只係剩返廿幾人既時候,我就係度諗我當初既諗法係咪唔啱?

cankan

Rank: 4


605
843#
發表於 07-6-26 14:32 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

我個女今個暑假都學游水,其實佢都唔係好肯潛個頭落水,不過諗住佢鍾意游水,暑期冇麥好做,亦熱到飛起,咪等佢去玩下囉!其實而家星期六日老公都會同佢落泳池游水,教佢踢下水。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
844#
發表於 07-6-26 14:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
手冊無話有頒獎禮呀, 其實都唔知今年有冇的, 只係以往有, 所以諗住今年都有咋! so...叫你地留意住手冊有冇通告, 免得到時真係有, 你地又唔知道, 無請到假, 咁又miss左喇! 係咪?!

我老公咪係貪佢傳統囉, 佢想個女讀傳統小學, 傳統中學, 好似佢咁, 佢自己都係傳統小學, 傳統中學, 一樣學有所成嘛! 同埋我老公成日都話, 讀書唔可以無壓力的, 佢自細習慣有壓力, 自細習慣左有挫折, 做得唔好會畀人鬧, 畀人話, 咁將來佢大個, 就可以承受囉, 否則...好似溫室咁長大, 將來畀人話下鬧下都唔得, 到時就弊架喇喎! 最弊我就驚個女未大, 已經搞到心理唔平衡啫!  

Rank: 4


585
845#
發表於 07-6-26 21:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hi 各位,

我要幫囡囡揾保母車, 請問胡叔叔有無由藍田-蘇浙呢? 架車大唔大呢, 會唔會坐得好迫呢? 有無邊位媽咪有胡叔叔個電話?  唔該pm比我, 等我問吓!

many thanks......
tungmother


1729
846#
發表於 07-6-29 12:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
847#
發表於 07-7-4 14:05 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 07-6-25 14:23 發表
十月媽咪:

咦!唔通我睇錯?等我返屋企再睇真 d 先。

cankan


十月媽咪:

原來真係我睇錯左,你既資料係正確既。

cankan

Rank: 4


605
848#
發表於 07-7-4 14:06 |只看該作者
轉左個新版面,好辛苦先搵得番依個topic。

cankan

Rank: 4


605
849#
發表於 07-7-4 14:12 |只看該作者
十月媽咪 / joeytcy,

我冇收到老師通知,亞女應該冇份攞獎啦!你地有冇收倒通知呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
850#
發表於 07-7-4 14:48 |只看該作者
cankan,
我都收唔到通知, 所以叫左隻佬唔駛請假, 可以慳番!

其實有時真係唔係好明呢間學校搞乜的, 好似呢D頒獎既日子, 點解有獎攞既小朋友就去禮堂接受頒獎, 無獎攞既小朋友就留番響課室開生日會, 我真係唔多明, 點解無獎攞既小朋友唔一齊去埋禮堂, 感受下人地攞獎既喜悅同埋學習下點樣戥人高興嘛! 留番小貓三幾隻響課室開生日會, 有意思咩? 莫名其妙的!

Rank: 4


850
851#
發表於 07-7-4 16:39 |只看該作者
悠悠拿到寶寶獎......... 不過我應該唔會去睇...因岩岩星期六請左假去左海泉灣.....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-7-4 16:42 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
852#
發表於 07-7-4 21:48 |只看該作者
恭喜悠悠, 賀喜悠悠, 雖然阿女攞唔到獎, 但我都想睇下佢果班邊個攞到! 戥人高興下!

Rank: 4


605
853#
發表於 07-7-5 14:52 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-7-4 21:48 發表
恭喜悠悠, 賀喜悠悠, 雖然阿女攞唔到獎, 但我都想睇下佢果班邊個攞到! 戥人高興下!


今日收倒老師通知,話亞女有獎攞,唔係聽得好清楚,好似係進步獎。

麥去參加頒獎禮冇得開生日會既咩?我重以為全部小朋友去哂禮堂,頒獎禮完左之後一齊返課室開生日會添!

cankan

Rank: 4


850
854#
發表於 07-7-5 17:11 |只看該作者
大家繼續努力....加油..

1. 我聽唔清楚姑媽講ger獎係"最隹寶寶"定係"最乖寶寶獎"
2. 另知唔知一班有幾多個獎呀...(阿女同我講佢有獎..但係話個個都有喎...所以我以為係整d獎鼓勵下佢地炸...我d反應重好平淡甘對佢..)


1729
855#
發表於 07-7-6 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


185
856#
發表於 07-7-6 23:13 |只看該作者
I went in this afternoon because of my sons. The teacher told me that there are 10 "Outstanding Student" awards for each class in K1, and 7 awards for each class in N1.  K2 and K3 have different ranking awards.
:pint:


1729
857#
發表於 07-7-9 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
858#
發表於 07-7-9 13:46 |只看該作者
原文章由 beryl88318 於 07-7-9 12:30 發表
好開心, 仔仔今天又收到獎 - 模範奬


乜唔係星期五果日已經頒晒d獎喇咩? 點解仲有既?

星期四果朝, 我響禮堂門口睇佢地綵排, 有個k3既肥仔, 接左個獎盃之後, 當個獎盃係啞鈴咁舉, 阿主任見狀, 當住百幾個同學&老師面前, 問個肥仔叫咩名, 邊班, 又話唔想攞個獎就唔好上唻攞, 仲有唔知鬧左d乜, 跟住望向老遠, 叫個肥仔既班主任好好教育佢! 你都咪話, 當時真係睇到我眼都突埋!

原來呢個鬧學生既文化, 係上至主任, 下至老師都係咁, 丫...唔知校長係咪都係咁既呢?

Rank: 4


605
859#
發表於 07-7-9 14:11 |只看該作者
原文章由 joeytcy 於 07-7-5 17:11 發表
大家繼續努力....加油..

1. 我聽唔清楚姑媽講ger獎係"最隹寶寶"定係"最乖寶寶獎"
2. 另知唔知一班有幾多個獎呀...(阿女同我講佢有獎..但係話個個都有喎...所以我以為係整d獎鼓勵下佢地炸...我d反應重好平淡 ...


joeytcy,

佢地果班好似有12個小朋友有獎攞,唔係個個有,平均每3個幾人有一個有。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
860#
發表於 07-7-9 14:58 |只看該作者
cankan,
上次你帶kelly去仁安睇急症果陣, 係咪個個兒科醫生都very good架? 有冇話邊個特別好架? 我姪女而家發緊高燒, 其實都燒左三日架喇, 但都唔退呀, 仲係好慶, 仲要食乜嘔乜呀, 頭先去診所兒科醫生度覆診, 醫生要佢照肺, 驚佢肺炎呀, 我弟婦而家飛緊返屋企, 我媽就打唻問我邊間私家醫院既兒科醫生好d, 我聽你講話仁安幾好, 但有冇得揀醫生架? 唉...而家擔心c我呢個姑媽呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖