關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


190
841#
發表於 07-5-4 23:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

10/5 中文默書:單元十 第(一,二)課.

請問是否隔多一個星期22/5先至默英文 (Pg.26,28,30)?

lt  

Rank: 2


46
842#
發表於 07-5-5 17:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

請問各位媽咪,
常識詞語係要寫邊四個?

唔該哂



5月22係要默英文 (pg.26,28,30)

Rank: 2


59
843#
發表於 07-5-6 00:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

獨特、外貌、飲食、民族

Rank: 3Rank: 3


106
844#
發表於 07-5-9 21:51 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位家長,

本人是一名中六學生,  亦是聖方濟各英文小學舊生

現於葵青區一所英文中學就讀

有意為小學生補習

如有興趣或查詢, 歡迎聯絡

Rank: 5Rank: 5


1200
845#
發表於 07-5-11 16:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

仲未有考入學試的消息,我怕會與旅行撞期.
頭痛!
如果唔考得唔得呢?
請有經驗的家長解答.
謝謝!

Rank: 3Rank: 3


448
846#
發表於 07-5-12 16:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi

不是太好

hilouey

Rank: 5Rank: 5


1200
847#
發表於 07-5-13 08:54 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我都覺得不太好,所以才頭痛!

Rank: 3Rank: 3


448
848#
發表於 07-5-13 14:52 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi

始終係傳統学校-因為考試用來分班的程度及平均



hilouey

Rank: 3Rank: 3


190
849#
發表於 07-5-14 00:44 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我找回上年的分班試通告,希望能幫到你 :
小一新生家長日( 小一新生與家長均須出席)
日期:2006年7月8日(星期六).  
嗰日小朋友要考分班試外,家長亦須於當日同時辨理:
1.銀行自動轉賬授權 2.購買課本 (要備現金) 3.買校服 4.乘搭校車登記. 5.課程介紹等.........家長都幾多嘢攪嫁,
我覺得如果你吾去,好似吾係咁尊重學校,有可能老師對你女兒的印象大打折扣,好好考慮, 或者旅行plan在八月啦.

lt

Rank: 1


9
850#
發表於 07-5-14 13:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我想問下呢間學校 校風 好唔好嫁?? 升中派位又點呀??

仲有...聖方濟各 係咪教快一年書嫁 ?? 咁小朋友會唔會有好大壓力嫁???

Rank: 3Rank: 3


448
851#
發表於 07-5-14 20:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi


this year 分班試 on 07 july 2007 afternoon

Rank: 5Rank: 5


1200
852#
發表於 07-5-15 14:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hilouey, it611,

見到你說今年的分班試在7月7日,驚死我!
我那日已經交晒錢上寶瓶星號,真的連個心也跳出來.
所以我硬着頭皮,打電話去學校問問.
真好彩,分班試是6月23日下午.
你知知嗎?除了7月6,7及8日會上船外,
我6月18日-22日都會去旅行,而且也是交晒錢了.
現在個心也定晒,去旅行也安心晒了!

Anyway,也謝謝你.

          

Rank: 3Rank: 3


190
853#
發表於 07-5-15 16:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我啱啱望過學校網上的校曆表,是7月7日(六)分班試喎...... 6月23日(六)應該是叩門的面試.
(我亞女上年2006年都係6月24日(六)面試,7月8日分班試的).

Double check 吓!!!!

http://www.sfcs.edu.hk/

lt

Rank: 5Rank: 5


1200
854#
發表於 07-5-15 17:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lt611,

我去不到7月份的校曆表,怎樣入呢?

另外,我打電話去問時,已經表明我是第一輪已收的,
當時那職員說,6月23日家長日,
我跟住又問,那學生何時考分班試,她說是同一日.

我想明天再打電話去問多一次先!

謝謝你!

    

Rank: 3Rank: 3


190
855#
發表於 07-5-15 23:16 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

只要click吓右手面個校曆表的箭咀<<    >>就ok.
我亞女K3時的同學仔第一輪已收, 都係一齊考分班試的......
不過,可能今年改咗呢.....吾好驚住, 可能是你對的.

Rank: 5Rank: 5


1200
856#
發表於 07-5-16 13:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lt611,

唔知點解,我開個畫面,校曆表的箭咀只有<<,沒有 >>.

另外,我今早又再打電話去學校問清楚,那位職員依然說6月23日考分班試和家長會.

我想校網的資料未update.

謝謝你!

Rank: 2


76
857#
發表於 07-5-17 12:50 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

小一新生日及家長會是在7月7日下午舉行, 我個囡的手冊有寫的.  6月23日應該是Intetview 拷門學生.

Rank: 5Rank: 5


1200
858#
發表於 07-5-18 16:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

校網已經出咗改期通告,說7月7日有學校有工程,所以改在6月23日新生家長日.

真好彩!!!!
    

Rank: 6Rank: 6


5065
859#
發表於 07-5-21 23:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

ID班媽咪,

想問吓數學課冊做第幾頁呀     

Rank: 3Rank: 3


190
860#
發表於 07-5-21 23:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

數學課冊做Pg.17,18.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖