關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
841#
發表於 06-10-14 13:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都唔見下星期默書的範圍,
問個女都唔知

請問是默那些呀?

Rank: 4


588
842#
發表於 06-10-14 14:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
843#
發表於 06-10-14 14:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
係呀, 我仔仔話好伕有 7 個挑戰題, 有 ~ 怎 , 麼 , 邊 .......... 喎     , 仔仔都話點解唔同佢溫定    


係囉! 好似益力多廣告:「講啲唔講啲」。

Rank: 4


588
844#
發表於 06-10-14 15:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
845#
發表於 06-10-15 11:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

葉智文......501室
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

我幫你去睇下先, 一陳話你知. [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

我想問有冇個牙醫名 or 電話呀 ? thanks !


Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

頌安商場....頂樓(按R), 最尾個間牙醫...
我比咗5pcs vcd你仔仔啦.......


[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
請問知唔知馬鞍山有邊個牙醫好呀 ? 因為想同仔仔去 check 下 d 牙 . thanks !  
[/quote][/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
846#
發表於 06-10-15 11:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

D vcd 是否星期一問你仔仔拿呀?
如果是的話, 順手幫你比'買'Matthew_媽, 2000.........等等.

露 絲 :-)

Rank: 4


588
847#
發表於 06-10-15 16:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
848#
發表於 06-10-15 20:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 ,
比我想像中的時間久, 星期一應該不能完成,完成後通知你.
ilovelinlin.
露絲 寫道:
ilovelinlin,

D vcd 是否星期一問你仔仔拿呀?
如果是的話, 順手幫你比'買'Matthew_媽, 2000.........等等.

Rank: 4


554
849#
發表於 06-10-16 09:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

ok...
ilovelinlin 寫道:
露絲 ,
比我想像中的時間久, 星期一應該不能完成,完成後通知你.
ilovelinlin.[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

D vcd 是否星期一問你仔仔拿呀?
如果是的話, 順手幫你比'買'Matthew_媽, 2000.........等等.
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
850#
發表於 06-10-16 12:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

今日我叫 Matthew 俾番 3 張碟妳先, 因為呢幾日仔仔都病左, 我未有時間整住, 其餘 2 張明天先俾妳, 唔好意思呀 !


Rank: 4


554
851#
發表於 06-10-16 12:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我今日要去銀行所要唔好學校啦,  你明天先比我啦!!!!!

我去抽工行呀!

你呢?

yesterday, 我在大圍火車站內看見一本英文字典(2隻cd), 幾好, 可以圖文並謀, 好易, 見意望一望, 個老板話好多人買的.(可以教仔.........$60)

露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
852#
發表於 06-10-16 17:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
我見你之前話要同matthew睇牙醫,你仔仔家下病成點?

另外要整的碟不如等我幫手整埋佢,反正我今個星期有時間

Rank: 4


588
853#
發表於 06-10-16 18:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
854#
發表於 06-10-16 21:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
Matthew係唔係熱氣呀?有時我們大人熱氣都會牙肉痛架,
上次睇牙醫的時候醫生有無話d咩,會唔會對出牙有影響?
唔好太擔心,問下醫生有咩意見。
不過一下子咁多唔舒服又真係好辛苦,多d休息


其實d碟唔急架,我見你仔仔唔舒服,所以至話等我整埋佢,唔好唔會。

Rank: 3Rank: 3


210
855#
發表於 06-10-16 21:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我經已整好d碟「e-book」,你明天可問阿女攞啦
另外,你可唔可以代我把一些碟給"ilovelinlin"呢?

Rank: 5Rank: 5


1256
856#
發表於 06-10-16 22:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
等仔仔睡覺後,我再開工,今晚因該可以搞定.明天你會去1C班吗?,如過去的話,我叫仔仔帶回去給你. 因為40張CD太多了,我怕傻豬弄不見了,所以分開四次給他, 每次10張. 所以要麻煩4次去拿,你會不會覺得太麻煩了呢?
另外, 我買時FULL SET只有1-5,但是,聽說最近有出了6,7。真是出的太快了,如果各位媽咪有6-7, 請分享。謝謝!
ilovelinlin

Rank: 3Rank: 3


210
857#
發表於 06-10-16 22:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
哇,原來你要整咁多呀,真係唔好意思,其實我們都是不急着要的,你慢慢來,早d休息吧!!

Rank: 4


588
858#
發表於 06-10-16 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
859#
發表於 06-10-17 08:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
今天仔仔趕著去搭校車(但都遲到,要打的士),忘記帶了,真的不好意思,明天叫他記住帶.
ilovelinlin

Rank: 4


588
860#
發表於 06-10-17 08:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖