關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
841#
發表於 08-5-23 11:59 |只看該作者
美人 : 咁你的助助身茶同曲奇, 我放係你屋企. 單據我用個信封放係里面定係下次見到你時才俾你 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
842#
發表於 08-5-23 12:01 |只看該作者
ky: 我一陣要去官塘, 你買唔買糯米糍?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
843#
發表於 08-5-23 12:03 |只看該作者
我要, 唔該同我買十元.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:01 發表
ky: 我一陣要去官塘, 你買唔買糯米糍?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
844#
發表於 08-5-23 12:03 |只看該作者
雪: 你果一佰萬寧coupon我用百x同你換丫!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
845#
發表於 08-5-23 12:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-23 12:03 發表
我要, 唔該同我買十元.

ok, 收倒,
雪你今晚會否帶羽毛拍????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
846#
發表於 08-5-23 12:07 |只看該作者
OKOKOK

原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:03 發表
雪: 你果一佰萬寧coupon我用百x同你換丫!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
847#
發表於 08-5-23 12:08 |只看該作者
我帶啦, 但我囡想玩你個隻小童拍, 可以嗎 ?

原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:07 發表

ok, 收倒,
雪你今晚會否帶羽毛拍????

Rank: 8Rank: 8


17269
848#
發表於 08-5-23 12:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:01 發表
ky: 我一陣要去官塘, 你買唔買糯米糍?????

有咩味呀?(唔記得)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
849#
發表於 08-5-23 12:09 |只看該作者
KY : 唔好意思, 今晚我同細佬食飯先, 因我6點左右就到啦.  我係foodcourt等你好嗎 ?  你有無我電話 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
850#
發表於 08-5-23 12:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-23 12:08 發表
我帶啦, 但我囡想玩你個隻小童拍, 可以嗎 ?

我2隻都係大人拍來喎??????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
851#
發表於 08-5-23 12:11 |只看該作者
come : 今日卓悅義賣捐助四川災民, 你會否買嘢 ?  如唔買, 可否同我買支佢義賣的潤手霜 ?? 10元一支.   如你自己買就唔使同我買啦, 因一人只限一支, 都係諗住做善事.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
852#
發表於 08-5-23 12:11 |只看該作者
ky: 得一隻咋~沙糖花生


cc: 你要唔要, if yes, 我今晚比埋你仔取上樓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
853#
發表於 08-5-23 12:12 |只看該作者
係wor,小童拍係美人的.  咁唔緊要啦, 我同返小悅講.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:10 發表

我2隻都係大人拍來喎??????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
854#
發表於 08-5-23 12:13 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-5-23 12:09 發表
KY : 唔好意思, 今晚我同細佬食飯先, 因我6點左右就到啦.  我係foodcourt等你好嗎 ?  你有無我電話 ?

雪雪:

我係foodcourt等你啦!我應該有你電話的(如你冇改的話),咁你係咪唔同我地食dinner呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
855#
發表於 08-5-23 12:13 |只看該作者
雪: 我經過就look look, 如我唔買就幫你買啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
856#
發表於 08-5-23 12:13 |只看該作者
我都想有個
原文章由 lky2008 於 08-5-23 11:54 發表

我一係在美人個商場等你地丫!我到左再 雪雪。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
857#
發表於 08-5-23 12:14 |只看該作者
雪: 你去左cc home call cc啦, 唔該!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
858#
發表於 08-5-23 12:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 12:11 發表
ky: 得一隻咋~沙糖花生


cc: 你要唔要, if yes, 我今晚比埋你仔取上樓.

我要$10,唔該。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
859#
發表於 08-5-23 12:16 |只看該作者
雪, 麻煩哂你, 我已擺好百x coupon 俾亞, 佢會幫我俾你.

你係咪要小童拍, 我叫亞女攞俾你.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
860#
發表於 08-5-23 12:17 |只看該作者
ky: 如你早到, 不如你同埋雪一齊食啦, 唔使等我啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖