關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
841#
發表於 08-1-11 11:33 |只看該作者
佢未慣, 遲下就工多藝熟ga la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:09 發表
唔洗擔心wor湊bb係父母必經架,我地都試完啦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
842#
發表於 08-1-11 11:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:31 發表
係呀, 而家抄高個價, 佢仲做二家, 幾好揾呀.

嘩!咁不如我quit 左份工去做陪月咪仲好搵!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
843#
發表於 08-1-11 11:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:31 發表
係呀, 而家抄高個價, 佢仲做二家, 幾好揾呀.

價高都無辦法, 至緊要佢做得好, 識得煲野比你弟婦補身.

Rank: 6Rank: 6


6601
844#
發表於 08-1-11 11:35 |只看該作者
love love,

咁你而家仲有冇請印印/bun bun呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
845#
發表於 08-1-11 11:37 |只看該作者
我果年同c6分開咗, only單封俾自己屋企人.
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:22 發表

咁即係唔熟的可慳番呀?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
846#
發表於 08-1-11 11:39 |只看該作者
我都有諗過.

原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:34 發表

嘩!咁不如我quit 左份工去做陪月咪仲好搵!

Rank: 8Rank: 8


17382
847#
發表於 08-1-11 11:39 |只看該作者
囡:媽咪,今日老師問我地大個想做咩呀!

我:咁你點講呀?

囡:我話比老師知我大個想做忍者囉,全班一聽到都嘩嘩sing呀d同學話我好勁呀 不過老師話比我知日本先會有忍者架

我:咁點解你想做忍者呀

囡:因為可以忍形及可以打怪獸囉

我:咁其他同學大個想做咩呀?

囡:佢地全部都係想做醫生,警察,消防員,老師...等等,得    我一個想做忍者ja

我:...............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
848#
發表於 08-1-11 11:40 |只看該作者
你幾時同C6分開過呀 ??

KY,係呀, 屋企親戚就俾, 其它的唔俾.

原文章由 cyclmama 於 08-1-11 11:37 發表
我果年同c6分開咗, only單封俾自己屋企人.

Rank: 8Rank: 8


17382
849#
發表於 08-1-11 11:41 |只看該作者
我地仲叫後生...人地唔請架


原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:34 發表

嘩!咁不如我quit 左份工去做陪月咪仲好搵!

Rank: 6Rank: 6


6601
850#
發表於 08-1-11 11:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:40 發表
你幾時同C6分開過呀 ??

KY,係呀, 屋企親戚就俾, 其它的唔俾.

雪雪/cy,

唔該哂!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
851#
發表於 08-1-11 11:42 |只看該作者
星期日我老公個手提跌左落廁所, 拿拿淋執返上黎沖淡水, + 拆開佢用風筒吹乾, 擺佢1日. 第二日用得返, 尋日去買過第2部兼trade in埋佢.

Rank: 8Rank: 8


17382
852#
發表於 08-1-11 11:43 |只看該作者
我果時自己煲野比自己補身的


原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:34 發表

價高都無辦法, 至緊要佢做得好, 識得煲野比你弟婦補身.

Rank: 5Rank: 5


2967
853#
發表於 08-1-11 11:43 |只看該作者
好多年la, 應該係97前, 復合half year到, 就有咗亞女.
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:40 發表
你幾時同C6分開過呀 ??

KY,係呀, 屋企親戚就俾, 其它的唔俾.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
854#
發表於 08-1-11 11:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:39 發表
囡:媽咪,今日老師問我地大個想做咩呀!

我:咁你點講呀?

囡:我話比老師知我大個想做忍者囉,全班一聽到都嘩嘩sing呀d同學話我好勁呀 不過老師話比我知日本先會有忍者架

我:咁點解你想做忍者呀

囡:因為可以忍形 ...

好攪笑!
以前我有個同事個女的志願係》》死人化妝師!

Rank: 5Rank: 5


2967
855#
發表於 08-1-11 11:45 |只看該作者
都好手快wor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:42 發表
星期日我老公個手提跌左落廁所, 拿拿淋執返上黎沖淡水, + 拆開佢用風筒吹乾, 擺佢1日. 第二日用得返, 尋日去買過第2部兼trade in埋佢.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
856#
發表於 08-1-11 11:45 |只看該作者
love: 我女話佢大個想做老細~~開寵物店.

Rank: 8Rank: 8


17382
857#
發表於 08-1-11 11:45 |只看該作者
無請好耐啦,亞囡一讀幼稚園時已經無請一直到現在,亞囡及屋企所有事務及c6的野都係我自己一手包辦


原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:35 發表
love love,

咁你而家仲有冇請印印/bun bun呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
858#
發表於 08-1-11 11:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:41 發表
我地仲叫後生...人地唔請架

咁又係! 但呢份job有年齡岐視架?:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
859#
發表於 08-1-11 11:46 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:43 發表

好攪笑!
以前我有個同事個女的志願係》》死人化妝師!

好專業喎

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
860#
發表於 08-1-11 11:47 |只看該作者
come, 我仔跟你囡差不多, 阿仔想開一間遊戲機+玩具店, 佢話可以自己玩之餘又可以賺錢 wor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:45 發表
love: 我女話佢大個想做老細~~開寵物店.
‹ 上一主題|下一主題